Skip to content

Impresii şi răutacisme de noiembrie

Noiembrie 11, 2010

Preluat de pe: http://angelatocila.blogspot.com
Aş zice că-n afară de ploaia ce nu se mai opreşte de două zile, nu e nimic nou sub soare, poate doar canalul din capătul străzii care n-a mai suportat atîta apă şi-a dat pe dinafară.

Am aflat de pe facebook de mitingul circarilor Badea şi Ciutacu pe care l-am ratat din cauza înmormîntării, dar ulterior am dedus că n-am pierdut nimic, poate doar cîteva episoade de rîs isteric. Realistă fiind, asta nu s-ar fi întîmplat pentru simplul motiv că respectivii mi-s atît de antipatici încît, nici să rîd de ei nu-mi arde.

Prin scurtele butonări la TV, am dedus că suntem în plin Sexgate cu mahări de la PSD şi puştoaice de liceu pe care mami şi tati le-au visat foto modele. Acum vor afla că activitatea de bază începe tot cu „f”, dar nu are nici o legătură cu foto. Aflăm şi noi ca futing-party-urile, au rămas la modă şi că bărbaţii urîţi şi nedoriţi de nimeni, trebuie să plătească dacă vor sex, exceptîndu-l pe Bănicioiu care e atît de urît încît, trebuie să-i plătească şi mîinii proprii pentru un hand job. Cum spuneam, nimic nou sub soare.

Mai departe, ajungem la OTV care văzînd că a trecut data de 8 cînd profeţise baba Vanga că ar începe al 3-lea război mondial, a trecut şi 9 şi chiar 10 noiembrie, iar ei n-au putut transmite în direct măcar un pui de apocalipsă prin Ferentari, au cîrmit-o spre Codex Alimentaris: pe jumătatea ecranului rula un documentar vechi de cînd era bunica fată, iar pe cealaltă jumătate galbenă să sară-n ochi prin toate dioptriile posibile, un cîrnat cu concluziile mai multor iluştri necunoscuţi, cu toţii de acord că Guvernul Mondial, ne vrea morţi.
Tudor Barbu crede în destinul său de revoluţionar planetar, iar interlocutorii săi în largă majoritate, în omuleţi verzi.

Ajung şi la Antena 3 după cîteva secunde pe Realitatea, pentru că am grijă să nu le fac audienţă. La Antena, aceeaşi masă cu 6 invitaţi cu coatele pe rezemate tip „şedinţă PCR”, dau din clanţă pe acelaşi refren: Băsescu e rău, e dictator, iar cei ce l-au ales, nesimţiţi. Mi-i imaginez pe stimaţii limbişti la sapă pe-un ogor doar din considerente umanitare, pentru că sunt convinsă că statul pe scaun, rezematul coatelor şi croncănitul continuu îi ţine într-o stare de stres şi le afectează grav sănătatea.

Am ajuns la concluzia că 15 minute pe zi la TV, e arhisuficient: mare lucru oricum nu afli, dar te scuteşti în schimb de nervi şi nu te încarci cu toate rahaturile pe care alţii le consideră importante pentru tine. În fond, nimănui nu-i pasă de noi: le pasă doar de banii pe care-i pot obţine manevrîndu-ne într-o direcţie sau alta. Iar asta, doar dacă te laşi manevrat, dacă accepţi ca tu să fii folosit la sporirea averilor miliardarilor care iată, ne şi regulează minorele şi încă pe cele mai frumoase.

În secret sper la o apocalipsă, pentru că altceva nu cred că ne mai poate salva, iar cei care ar supravieţui ar fi nevoiţi să trăiască măcar cîteva sute de ani în pace, chiar dacă din simplul motiv că nu s-ar întîlni om cu persoană şi s-ar bucura să se vadă ca şeful de post dintr-un sătuc unguresc de mai sus de Oradea, pe vremea cînd doar el şi-un asistent medical erau singurii romani din sat şi-n consecinţă, se pupau ori de cîte ori se întîlneau pe uliţă.

P.S. Purtătorul de cuvînt al Poliţiei Capitalei şi-a pus pe Facebook poze în pielea goală de la un anişor şi mi-am imaginat următorul scenariu: Domnul Christian Ciocan se întîlneşte pe coridoarele poliţiei cu un borfaş încătuşat care-l interpelează plin de admiraţie: „Şefu’, v-am văzut pozele pe facebook! Ce poponeaţă drăgălaşă aveaţi la un aaaaan, da’ ce dulcic eraţi la doi aaani!”

Ce impact ar avea asemenea întîmplare pentru sufletul sensibil şi narcisist al domnului poliţist? L-ar adăuga oare la „prieteni” la ieşirea din puşcărie?
Autor text: Angela Tocilă

34 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 11, 2010 18:40

    Zambesc parsiveste, la adresa politichiei romanesti, vazand ca nu sunt singurul caruia ii creste tensiunea cu 1 punct daca se uita pe realitatea, ca nu doar eu nu inteleg cat de… cum naiba s-o spun ca sa sune groznic, suntem incat cascam gura la „adevarurile” oteviste, cum putem sa-i ascultam si credem pe inversunatii (pe base si tot ce misca in jurul lui pe o raza de 142km) de la antena.
    Nu pot decat sa-ti urez de bine tine, iar lor sa-si tina show-urile de pe fundul gropii marianelor si sa-i aiba invitati pe toti, dar pe toti odata, politicienii ro.

    • Noiembrie 12, 2010 10:43

      @Futilitati: multumesc de vizita si te mai astept! Hai sa fim sanatosi si sa ne bucuram de acest noiembrie primăvăratic! O zi frumoasă să ai!

  2. Noiembrie 11, 2010 21:39

    Georgiana, cât de plenar, de rotund (ca poponeața bebelui Christian Ciocan !) ai surprins tv-ul, la care habar n-am cine (și la ce) se mai uită, că eu nu mai găsesc nici pe Discovery nimic nou! O înșiruire de ratați, dependenți de aparițiile ”pe sticlă” (tâmpită expresie), un șir indian de mameluci și mamel(e)uce, care mai de care mai analfabeți (e suficient să-i asculți odată). O adevărată fescă a tv-ului de azi ai făcut în acest articol, un tv tot mai degradat, tot mai asaltat de agramați și silicoane. Sincer, e foarte mare deosebirea între asta și aparițiile de ieri ale tovarășului?! Eu și ieri și azi aleg să sting televizorul, preferând o carte, muzică, trăncăneala cu ai mei și netul, evident!😛

  3. Noiembrie 11, 2010 21:48

    laudele şi cadourile le primesc eu, da? mulţumesc anticipat😀

  4. Noiembrie 11, 2010 21:56

    Mirela, Angela e autoarea! eu nu’s asa de talentata!! Felicitari, Angela! Esti cea mai cea!!😀

    • Noiembrie 12, 2010 0:04

      Și tocmai veneam de la ea, ea e o dragă de bloggeriță, tocmai a desființat un film numai bun de desființat, de altfel! 😀

  5. Noiembrie 11, 2010 21:59

    Şi cea mai rea dacă nu pui acolo clar cine-i autorul, în veci nu mai capeţi pălincă!

  6. Noiembrie 11, 2010 22:03

    cat pe ce sa zic ca sunteti siameze: scrieti la fel, palinca o beti la fel, ce mai aveti la fel?

  7. Noiembrie 11, 2010 22:03

    nu vezi că n-ajunge? că mai jos scrie „de Georgiana” şi asta induce „în eroare greşită”

  8. Noiembrie 11, 2010 22:05

    acum nu ne rămîne decît să sperăm că e citit pînă la capăt:D

    • Noiembrie 11, 2010 22:08

      speram ca n-o să-i apuce somnul! pe mine nu mă apucă somnul la textele tale!
      Frăţică, deasupra n-am cum să modific!😀

  9. Noiembrie 11, 2010 23:18

    Saru’mina.
    Daca vrei sa mai vezi (PIIIING) niste Pietre3 si sa asculti un pic de Cat Stevens,mai hai pe la mine.

    Alexandru.

    • Noiembrie 12, 2010 10:43

      Acuma vin, aseară m-am luat cu una-alta şi n-am apucat! deschide uşaaaaaaaaaaaaa!

  10. Noiembrie 11, 2010 23:33

    like it. felicitări angela! ş+un salut ţie, georgi! cum ştii că mptur pervazul cafenelei, iartă-mă că mă desprind atât de rar şi-ajung atât de greu în vizită!😉 o fac însă cu tot dragul.

    • Noiembrie 11, 2010 23:34

      era mătur… dar dorm deja! scuze!

    • Noiembrie 11, 2010 23:41

      Pisic, si eu sunt vinovata! nici eu n’am ajuns pe la tine si nici la cafenea, dar e doar din lipsa de timp! de dragi, imi sunteti tare dragi! uite, cu ocazia asta va si pup pe ambii amandoi :* :*

  11. Noiembrie 12, 2010 8:37

    Georgiana, ai facut o trecere in revista a emisiunilor tv, un fel de „revista a presei”. Din ce in ce mai multi oameni nu se mai uita la televizor. Si ma bucur. Pentru ca televiuziune, cel putin cea romaneasca, a cazut in propria capcana. Ne-a manipulat si ne-a mintit atat de mult incat nimeni nu o mai ia in serios. Asta e ceea ce merita! L-am vazut silele trecute pe Moise Guran, pe care-l apreciam pentru emisiunile economice. Il apreciam ca mi-a trecut si deja pun la indoiala, orice mi se serveste ca informatie, la TV. De fiecare data cand primesc o stire tv ma gandesc:” oare ce se ascunde in spatele ei, ce interese, cine trage foloase?” Moise era foare scandalizat de faptul ca Mugur Isarescu, isi permisese sa spuna si el, ca noi, ca televiziunile manipuleaza si prezinta informatii in interesul unora, nicidecum in interesul public. Replica foarte ofensata a jrnalistului a fost ca publicul trebuie sa discearna. Ei prezinta doar informatii. Asta inseamna ca jurnalistii sa nu aiba un cod deontologic si sa nu existe o legislatie coerenta care sa-i pedepseasca atunci cand gresesc. Toate remarcile acestea, vin din partea mea, a cuiva care a fost jurnalist si care cunoaste sistemul din interior. Cat despre Badea, Gadea si Ciutacu, ii consider doar niste papagali inversunati in propriile frustrari si neputinte, de a face mai mul,t decat sa vorbeasca. Oamenii sunt definiti de fapte, nu de vorbe.

  12. Noiembrie 12, 2010 10:27

    am scris un coment dar a disparut. Cred ca „s-a cazat” la spam-uri.🙂

    • Noiembrie 12, 2010 10:41

      Gabita, eu personal prefer sa stau cu voi pe bloguri decat sa privesc inspre televizor. De informat, ma informez de pe hotnews.ro, sunt abonata la newsletter’ul lor si mi’e suficient. Recunosc insa, c’am fost destul de inversunata si implicata intr’o vreme deoarece am considerat ca’i normal sa nu fiu ancorata in realitatile cotidiene. Din fericire, m’am trezit la timp, asa incat poa’ sa faca bors dragii de politicieni! Am decis ca trebuie sa’mi pese doar de mine si de’ai mei. Nu’mi doresc decat sa fim sanatosi, ca de foame n’o sa murim. Una peste alta, am jucat la loteria vizelor SUA si poate da Domnu’ sa castig si eu un bilet castigator!
      Te pup, sa ai o zi frumoasa!😀
      P.S. textul e scris de Angela!

  13. Noiembrie 12, 2010 11:15

    ii urasc pe badea si ciutacu !
    oricat de simpatici si corecti in analize ar parea, ei actioneaza fonic precum o trompeta iesita din mana. oribil🙂

    explica-mi si mie, ce te face sa crezi in basescu? cum e posibil ca fica-sa sa fie parlamentar european, sa aiba casa de un milion, cum e posibil ca unchi-su sa aiba afaceri de milioane? din salariul de 20 ani de bugetar al presedintelui?
    in rest, ai dreptate.

  14. Noiembrie 12, 2010 11:23

    deci frăţică georgiana… există o singură metodă să nu se mai facă nici o confuzie: dacă tot postezi de la mine, pune frumuşel titlul original, scrii dedesubt : preluat de pe blogul Cutare, autor, Cutare şi eventual „nu răspund de conţinut” . Deja încep să bîţîi din picior.

    • Noiembrie 12, 2010 11:52

      Am mai preluat texte de la tine, dar a înţeles toată lumea. De data asta nu ştiu ce se întâmplă. Hai nu fi supărată, că n-am vrut să fac nimic rău!😦

  15. Noiembrie 12, 2010 12:10

    Ştiu frăţică, n-am nici o îndoială asupra bunelor tale intenţii, spun doar că se pot evita confuziile cu nişte adăugiri :*

    • mishulake permalink
      Noiembrie 12, 2010 14:22

      Angela ! uite , io n-am avut fro confuzie, am cetit mai antzartz pe la ‘mneata p’acasa textu’ , asa ca de mine’ai scapat fara adaugiri !
      Da’ ce faci, nu le-aduni intre coperte , scrierile?

  16. Noiembrie 12, 2010 15:25

    Poate o să le adun, Mishulake🙂

  17. Noiembrie 12, 2010 18:22

    Nici un „poate”! Trebuie sa fie adunate si sa ne fie redat e sub forma de carte!

  18. Noiembrie 12, 2010 20:25

    Da, şefu!

  19. oblio permalink
    Noiembrie 13, 2010 22:20

    Georgiana n-o auzit de proprietate intelectuala.
    Angela, da.
    D-aici problema, zic eu…

    Una peste alta, nu dau doi bani pe proprietate.
    Pentru ca falsul, copyatura si plagiatul sunt moderne.

    Originalitatea e un termen desuet. Spontaneitate – de asemeni.
    Chiar si cu mentionarea sursei.

  20. giana permalink*
    Noiembrie 13, 2010 22:22

    Oblio, ai dreptate! Promit sa nu mai fac din astea! O seara faina! merci de vizita.

Lasă un răspuns

