Skip to content

Sara pe deal

Noiembrie 15, 2010

Bine v-am regăsit, dragilor! În sfârşit m-am adunat şi eu de pe la petreceri, mahmureli şi ieşiri din peisaj! A fost tare bine uikendul ce tocmai a trecut. Trec peste petrecerea la care-am fost vineri, unde e lesne de înţeles c-am mâncat şi-am băut ba chiar am dansat, trec şi peste ziua de sâmbătă pe care mi-am petrecut-o golind frigiderul de tot ce înseamnă mâncare (mai ales acrituri) şi-am să sar direct la ziua de ieri! Deoarece vremea de afară era mai mult decât îmbietoare, am decis că  nu mi-ar strica o gură de aer curat, nepoluat, undeva în afara oraşului respectiv mai sus de dealul Bucium, într-o localitate? pe numele ei Dobrovăţ. Cine cunoaşte cât de cât Iaşul şi împrejurimile lui, ştie că în zona aia e aşa multă verdeaţă şi pădure încât cu puţină imaginaţie, ai putea să juri c-ai ajuns undeva într-o zonă montană. Hai să încerc nişte fotografii ca să vă conving.

Ăla din peisaj e mercedesul meu😀, iar fumul din fundal e de la grătărelul meu!😛

Normal c-am stat acolo şi-am uitat de mine până a apus soarele!

Dacă în loc de savonieră aş fi avut aparat, fotografia de mai jos ar fi trebuit să fie absolut mirobolantă!

Şi talentul mă tot chinuie, nu-mi dă pace…😀

Şi talentul îmi tot şoptea: ” şi dă-i şi luptă” !😛

Şi-o fotografie care-a ieşit cum a ieşit, nici eu nu ştiu, din mersul maşinii făcută, dar e interesantă. Părerea mea.😀

Şi Iaşul văzut noaptea de pe dealul Bucium!

Şi-am încălecat pe-o şa şi v-am mai obligat să-mi suportaţi iarăşi nişte fotografii făcute cu atâta măiestrie… !😀

O săptămână liniştită vă doresc! Pup iu all!

P.S. EO mi-a adus aminte de’o cantareata tare draga mie si’i multumesc!

14 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 15, 2010 12:12

    Hai,nu mai plinge,ca toate fotografiile facute din masina,din mers ies foarte fain.Am sa-i spun „fetei” mele ca are concurenta.
    Drumul ala prin mijlocul (e in mijloc?) padurii e fantastic.Imi inchipui ce minunatie e cind e inverzita padurea.
    Si noi am fost pe-un deal de-aproape,dar ne-am plimbat si Cola a alergat atita ca,a trebuit s-o duc in brate pe scari.Ca a zis ca ea nu.
    Fain Iasiul de pe deal,noaptea.Ca ziua,nu-i sigur ca se vede…
    Alexandru.

  2. Noiembrie 15, 2010 12:14

    Ce scrie pe panpul din poza a treia?
    Nu taiati padurea?……

  3. Noiembrie 15, 2010 12:23

    O saptamana frumoasa si tie, Giana, talentato!😉 Mie mi-au placut pozele, nu stiu daca e nevoie de ceva special ca sa le faca si mai frumoase, e OK asa🙂

  4. Noiembrie 15, 2010 13:35

    Prima poza nu-i din primavara?
    Ca parca acum incepe sa inverzeasca,iar pe jos e un covor verde cu flori in devenire…

    • Noiembrie 15, 2010 13:40

      Alex, prima poză e de la Bucium, care-i în drum spre Dobrovăţ şi da, nu e făcută acum, dar am postat-o ca să vă arăt şi oleacă de Bucium!😛
      Stai să mă uit să văd ce scrie pe panoul ăla! revin!

  5. Noiembrie 15, 2010 14:23

    Alex, scrie asa: „Ocrotiţi pădurea! aurul verde al planetei!”

  6. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 15, 2010 17:25

    Alexandru este fantastic. Se uită la fotografii de parcă le-ar scana.😆 Nimic nu-i scapă. Frumoase poze, plimbăreaţo! Iar penultima chiar e faină. Artistă te-a făcut mama şi tu abia acum îţi dai seama.😀 Stai că şi ultima îmi place cu Iaşiul văzut de sus. Toate-s faine, Georgiana. Să vezi ce-o să ne batem în fotografii când voi ajunge la Iaşi.😀 Te pupic, Giana!

    • Noiembrie 15, 2010 17:59

      Carmen, ma crezi ca abia astept?🙂

      • Carmen Negoita permalink
        Noiembrie 15, 2010 18:55

        Cum să nu te cred?🙂 Şi eu abia aştept. Văd eu la anul cum îmi programez concediul şi ce planuri de călătorie îmi fac, iar Iaşiul este deja trecut pe listă. Te anunţ eu din timp. Te pupăcesc!

  7. Noiembrie 15, 2010 17:39

    Georgiana te-ai scaldat in niste peisaje superbe, in uikend.🙂 ne-ai adus si noua o farama cu fotografiile postate. Foarte frumos!🙂

    • Noiembrie 15, 2010 18:00

      Macar atat daca cu mine nu va pot lua… Dar nu se stie niciodata! avem toata viata’n fatza!😉

  8. Noiembrie 15, 2010 21:46

    Faine poze! iar cele cu micii pe grătar…. Noroc că a început postul!😀

  9. Noiembrie 17, 2010 8:38

    In copilarie, cind auzeam de Birnova si Bucium stiam ca lungul drum cu masina alor mei catre bunicii de la Iasi se apropie de sfirsit.🙂

Lasă un răspuns

