Skip to content

Concert din muzică de rock

Noiembrie 19, 2010

Şi-am fost aseară la concert şi mi-a plăcut, aşa… în linii mari. Luat cu amănuntul, evenimentul în sine a avut şi ceva chestii de reproşat dar le voi spune eu pe toate la timpul lor. Aşadar, odată ajunsă la locul cu pricina m-au cuprins ceva emoţii, deoarece de Sala Sporturilor mă leagă multe amintiri din copilărie şi din adolescenţă. Acolo e locul unde se ţineau toate concertele rock şi de unde eu am fost nelipsită! Am avut grijă să nu ratez niciunul.🙂

În deschiderea concertului a cântat o trupă tinerică, nişte copii nervoşi şi cu zvâc, destul de gălăgioşi pentru gustul meu. Per ansamblu: instrumentişti, voce şi poate cel mai mult, nerv tineresc. Dar hai să-i şi vedem ca să nu vorbim pe de rost (într-o înregistrare pe care-am luat-o de pe site-ul lor). Ei sunt PhenomenOn

După porţia asta de energie pe pâine a urmat Riff! Vi-i mai aduceţi aminte? Eu da. Am avut şi disc de vinil cu ei. Oameni buni, Riff-ul a împlinit anul ăsta 40 de ani de când fiinţează. Sinceră să fiu, eu nu i-am auzit şi văzut cred că de mai bine de 20 de ani. În fine, mă bucur c-au reapărut pentru că şi ei, la rândul lor, mi-au readus în suflet o frântură de copilărie. Şi când mă bucuram mai tare de ei, le-a căzut sunetul, respectiv microfonul vocalului si chitara solo. Au muţit pentru câteva secunde bune însă Florin Grigoraş, băssarul trupei, a reuşit să „spele ruşinea”, veţi vedea în filmuleţul de mai jos cum.

Concertul s-a ţinut cu lumina aprinsă, chestie care nu prea mi-a plăcut!

Şi mi-am tras eşarfă nouă! of! of! măi! măi!😀

Şi în sfârşit a intrat şi Phoenix-ul mult aşteptat pe scenă. N-am să vă zic prea multe, le ştiţi piesele, îi stiţi şi pe ei deşi doar Covaci şi Ţăndărică au mai rămas din vechea formaţie. După plecarea lui Baniciu am fost puţin dezamăgită şi mi-am zis că fără el Phoenix nu mai e.  Însă aseară am avut o mare surpriză! Vocalistul este un tip tânăr, energic, c-o voce excepţională iar prin ceea ce face pe scenă aduce un suflu proaspăt formaţiei. Nu pot să nu recunosc că totuşi Ţăndărică rămâne preferatul meu!😀 În seara asta am să vă las în compania lor, cale de două piese, urmând ca mâine să vin cu continuarea.

P.S. Nu fiţi prea duri cu cameramanul! fără trepied e tare greu!😀

21 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 20, 2010 3:06

    u’re a handsome woman.🙂
    stiu, o sa mi se sara in cap ca nu se spune handsome la femei😛

    merci pentru piese…

  2. Noiembrie 20, 2010 7:57

    fain spectacol. Mie Nicu Covaci imi inspira ceva interesant, parca era un motociclist din ala imbracat in haine de piele negre, calare pe Harley-Davidson. Un motociclist cu voce.🙂 Si esarfa ta azurie imi place. Se asorteaza cu spectacolul si cu ochii tai.🙂

  3. Mishu permalink
    Noiembrie 20, 2010 11:13

    fain concertul… l-am vazut la sibiu in vara…

  4. Noiembrie 20, 2010 11:31

    neaţa georgi!
    mulţam de cronică! faină eşarfă!😀
    sper că ai cântat şi tu mugur de fluier pentru noi, cei de stăteam pe pervaze.

  5. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 20, 2010 14:42

    Foarte frumos! Phoenix rămâne una din formațiile grele românești, indiferent de componență.

  6. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 20, 2010 17:05

    Brava, Georgiana, te-ai făcut şi cameraman.🙂 Fain spectacolul. Aştept continuarea de mâine. Până atunci îi mai ascult pe cei de la Phoenix.

  7. George permalink
    Noiembrie 20, 2010 17:43

    Mie mi-au placut tare baietii tineri, au cantat complex cu schimbari multe de ritm. Fantastici,fenomenali. O sa ajunga mari si in fata publicului larg. Pentru mine sunt mari. Succes in continuare baieti si tineti stindardul rock-ului cat mai sus!!!

  8. Noiembrie 20, 2010 17:48

    Multumita de sonorizare? Stiu ca in Sala Sporturilor mereu erau probleme cu sunetul.

  9. Noiembrie 20, 2010 19:19

    Noa, lasă! Importantă e atmosfera surprinsă, care e faină.
    Tricouri n-aveau?

  10. mishulake permalink
    Noiembrie 20, 2010 20:20

    Tzandarica zis asa , pen’ca era o uscatura de om, si vazut cum presta la tobe era , si este , un ”nebun” ! Io l-am vaz’t la Rosu si Negru , acolo s-a lansat, la Iasi.
    Riff , sibienii, n-am crezut ca mai functioneaza, inseamna ca dupa Phoenix este cea mai longeviva trupa in viata.
    Multumim , reporterito !

  11. Noiembrie 20, 2010 20:30

    Găbiţa, păi să ştii că au o piesă nouă legată de motociclişti, deci cred că Covaci mai mult ca sigur e motociclist! Eşarfa am primit-o la intrare: la un capăt scria Phoenix, iar la celălat numele sponsorului!
    Te pup!
    Mishu, ce-ţi pasă ţie, ardelene? Eşti cu un pas înaintea mea tot timpul!🙂 Mă bucur c-ai dat un semn, nu mai ştiam nimic de tine…🙂
    Carmen, ca să fiu sinceră, cameramanul a fost soaţa!😛
    Pisi, am ascultat. Ai vrut recenzie, am făcut recenzie. Vezi c-am venit azi cu continuarea. Te pupic şi poţi fi sigură că m-am gândit şi la voi!!
    Cristi, subscriu!
    George, băieţii au potenţial şi bănuiesc că şi ceva „spate”, deci cu siguranţă vom mai auzi de ei!! Mulţumesc pentru vizită, te mai aştept şi cu alte ocazii, da?
    Cip, au fost ceva probleme… am scris adineauri despre asta în noua postare.
    Mel, Atmosfera a fost faină, clar! Tricouri aveau dar erau pe bani!😦 Nimic nu mai e moka!
    Mishulake, am avut aceeaşi surprziă când i-am văzut pe băieţii de la Riff!! Plăcută, de altfel.
    Cu multă plăcere, dragă Mishulake. Şi altă dată! Vă ţin la curent, nu vă las o clipă!!😀

  12. Una permalink
    Noiembrie 20, 2010 21:57

    Eu zic ca te-ai descurcat de minune, multumim pentru reportaj🙂

  13. George permalink
    Noiembrie 21, 2010 9:22

    Revin cu drag Georgi, ms de invitatie -:)

  14. Laura permalink
    Noiembrie 21, 2010 23:41

    Georgie, apoi Riff nu-s de prin Sibiu de prin zona?

    Imi aduc aminte ca odata dupa un concert cu astia venind acasa cu prietenii mei cantam ca nebunii pe strada :))

  15. Laura permalink
    Noiembrie 22, 2010 0:03

    Nu stiu prea multe melodii de la ei. Clar, aia cu „focul din rpivire” :))

Trackbacks

  1. CETATEA BRAŞOVULUI (7) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

