Skip to content

Phoenix

Noiembrie 20, 2010

Phoenix-ul rămâne Phoenix, e adevărat. Mie-mi plac băieţii mult de tot. Şi cei vechi şi cei noi. Din păcate însă, au avut ceva probleme cu sonorizarea şi nu cred să fie doar vina acusticii Sălii Sporturilor ci şi a celor care s-au ocupat de sunet, deci practic oamenii lor de trupă. Am înţeles dintr-o sursă sigură că ei au preferat Sala Sporturilor şi ca să fiu sinceră, eu am asistat la nenumărate concerte dar parcă niciodată nu s-a auzit aşa nasol, sau poate eram eu prea tânără şi n-am dat importanţă. Am fost cârcotaşă puţin, deşi, mă repet, mie mi-a plăcut concertul per ansamblu, a fost o atmosferă plăcută, iar băieţii au cântat două ore fără întrerupere şi la final publicul a declanşat o avalanşă de aplauze şi bineînţeles, nelipsitul Bis. Am să vă mai las în compania lor pentru câteva minute. Ce ziceţi?

Cum am mai spus, Ţăndărică rămâne preferatul meu pentru că-i plin de vervă şi entuziasm. Chiar m-am amuzat că-n timpul primei piese a scăpat de două ori beţele😀 A fost o nebunie!
Mai jos, un solo de tobe marca Ovidiu Lipan Ţăndărică:

Şi de încheiere, patru fotografii, ultimele două aparţinând unui amic.

Iaca terminam şi uitam să vă spun o altă fază care pe mine personal m-a deranjat: faptul că intrau pe scenă, în timp ce Phoenix-ii prestau, tot felul de indivizi, bănuiesc că personagii din staff-ul lor. A fost destul de supărător la ochi, pe bune! Se pot vedea şi în fotografii capete de omuleţi care se benoclau pe acolo, un fotograf care se plimba printre ei… N-a dat bine la imagine,  îmi pare rău că tre’ să spun asta.😦

21 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 20, 2010 20:51

    Una peste alta a fost misto, este? Auzi, care-i frate Cristi Gram , ca fi-miu a facut doi ani chitara cu el si eu nu-l stiu!

    • Noiembrie 20, 2010 20:54

      Alexandra, e cel din stanga!! Am citit despre el c’ar fi cel mai tare chitarist de la noi la ora actuala!! Super bazat tipul!!

  2. Noiembrie 20, 2010 22:34

    Tot voiam sa te intreb si uit mereu. Tot cu Bradu, tot cu Bradu?

    • Noiembrie 20, 2010 22:37

      tot fată, că eu-s statornică! nu-mi schimb iubiţii ca pe şosete!
      Păi na, ai rămas în urmă… te-am sunat într-o zi să vii cu noi la o recepţie, dar eram în reţeaua Vodafone…

  3. Noiembrie 20, 2010 23:27

    Maa, nu stiu ce sa zic… Mi se pare cam batraior. Parerea mea e sa-ti mai arunci si tu privirea pe la receptiile alea la care te duci, mai lasa-le dracu de icre negre!

  4. Noiembrie 21, 2010 0:20

    Georgiana, chiar te invidiez pentru concertul cu Phoenix! De la început i-am iubit mult, aveam în dublu exemplar Canto-Fabule, în caz că s-ar fi pierdut un disc! Am fost în 2006 la mare, la un concert , iar în primăvară am fost la Concertul Phoenix de la Polus Center din Cluj-Napoca, bun. Nu suna ca pe discuri, dar a fost ok. Pentru mine etno rock-ul Phoenix înseamnă și…blues, îmi place asta:


    Au cântat-o?
    Weekend fain!😉

    • Noiembrie 21, 2010 0:37

      Mirela, Au cantat’o, da! si mie’mi place mult piesa asta! Ai avut dreptate cand ai zis ca prietenii au multe in comun, chiar si asa, virtual!
      Uikend fain si tie! te pup cel mai dulce la ceas tarziu de noapte! :*

  5. Noiembrie 21, 2010 12:42

    Georgiana,nu cred ca este cineva care sa nu fi iubit Phoenix de la Canarul pina inainte de a fi plecat din tara.
    Eu zic ca n-au fost inspirati sa plece.Pina erau aici erau totul,in Germania sau unde au mai fost au devenit …o trupa de restaurant si eventual cu ceva succes cind cintau pentru romanii pierduti prin tari straine.
    Dupa ce s-au intors s-au culcat pe laurii a ceea ce au fost cindva,Nu prea au venit cu noutati,s-au flendurit pe la televiziuni si…cam atit.
    Pe mine m-au dezamagit ca au plecat si m-au dezamagit dupa ce s-au intors.

  6. Noiembrie 21, 2010 12:48

    In schimb mi-au placut mult copilutii care au deschis concertul.
    Inca n-au un stil propriu-au vreme-,dar muncesc si o fac bine.
    Tot eu.

  7. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 21, 2010 14:26

    Iaca şi continuarea. Mie mi s-a părut fain per ansamblu. Iar de Ţăndărică nu mai zic nimic. Întotdeauna solo lui a fost de excepţie. Faină rău ultima poză. Dar şi prima este reuşită. Ai adus atmosfera de acolo, aici pe blog.🙂 Simt şi eu măcar aşa un pic că am fost cu tine la concert. Pupicei!

    • Noiembrie 21, 2010 23:50

      Carmen, nu stiu cat am reusit dar mi-a luat o groaza de vreme postarea asta! dureaza cate’o ora pana urc un film pe youtube…😀
      Chiar si sa nu fi postat eu tot m’am gandit si la voi, sa stii.
      Pupicei si de la mine pentru tine!

  8. Noiembrie 21, 2010 23:39

    mulţam de continuare.😉 sunt însă de acord cu alexandru, ar fi fost cazul să arate că mai au şi ceva nou de spus. iris o face şi o face bine încă de atâta vreme.

    • Noiembrie 21, 2010 23:47

      Pisi, ai dreptate… ca sa nu mai zic ca domnul Covaci mi s’a parut putin cam arogant… n’am inteles nimic din ce spunea in microfon in pauzele dintre piese, vorbea extrem de incet in comparatie cu bassarul de la Riff care a fost foarte cald si apropiat de public…

  9. Noiembrie 22, 2010 9:00

    In plus,au dovedit lipsa de respect pentru cei care au platit sa-i vada si sa-i asculte.Pai asta-i sonorizare de Phoenix?
    Vor veni si la Cluj.Daca as fi avut bilet n-as fi mers.
    Da-i incolo,a ajuns sa se laude la TV cu i-a „tras-o” la Corina Chiriac?
    Un domn,tandarica asta,nu?
    Alexandru.

    • Noiembrie 22, 2010 13:53

      Alex, cam ai dreptate… ce să zic? Mie-mi place Ţăndărică ca şi tobar… Una peste alta, au făcut istorie şi asta nu poate fi conetestat. Adevărat este însă că unora li se urcă vedetismul la cap…

  10. Noiembrie 22, 2010 12:12

    Jorj,mama, am o perioada tare dificila ,nu am disparut ,doar e superaglomerata.Intru,citesc si nu mai am putere si nici inspiratie sa scriu ceva;;nu mai dureaza mult si revin la normal.O zi frumoasa iti doresc !Si sa stii ca ma omoara tehnica,nu pot sa descarc niste poze cu orajituri din telefon ,asa ca aman o postare despre ele pana reusesc sa conving telefonul sa faca ce ii cer.

    • Noiembrie 22, 2010 13:55

      Nomada, te înţeleg perfect, stai liniştită. Îmi era dor de tine şi atât🙂 Bine că eşti bine şi sper că şi ai tăi! te pupă Georgiana dulce!
      Cât priveşte faza cu telefonul, eu zic să-l dai de pământ o dată, poate-şi revine😀

Trackbacks

  1. CETATEA BRAŞOVULUI (8) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. Vis « Cristian Dima
  3. CLIPELE DEVENISERĂ LUNGI « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

