Skip to content

De nervii capului

Noiembrie 22, 2010

De-o săptămână ies din casă şi, trecând peste mirosul de rahat care vine de la canalizare, mă izbesc de cioveiele lăsate de vecini pe casa scării. Bănuiesc că vitrina din imaginile de mai jos urmează să fie aruncată, dar stau şi mă gândesc ce vină am eu să mă lovesc de ea în fiecare dimineaţă??
O altă fază care denotă mârlănie maximă este şi cea cu lăsatul pungii cu gunoi în faţa uşii! Care va să zică o scoate pe casa scării  pentru că-n casă îi pute! … şi stă câte-o pungă din asta de gunoi uitată câte două zile până lasă zeamă… N-au timp s-o arunce şi e şi departe ghena! la 10 metri de ieşirea din bloc! Nu ştiu dacă vă imaginaţi cam ce înseamnă asta în condiţiile în care blocul nu este prevăzut cu ferestre între etaje…
Mare greşeală a făcut Ceauşescu că i-a mutat pe unii la bloc! Atât am avut de spus!
La voi tot aşa e?

51 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 22, 2010 13:51

    Niște doamne și niște domni.

    • Noiembrie 22, 2010 13:58

      Cristi, da! ca şi stare civilă sunt într-adevăr nişte doamne şi nişte domni! Faza nasoală este că nici nu îndrăznesc să le fac vreo observaţie că mi-i ridic în cap… Aşa că tre să tac şi să înghit (miasme).😦

  2. Noiembrie 22, 2010 13:57

    văd că şi la tine… tună şi trăzneşte. o f i ceva-n aer, frăţică.

    • Noiembrie 22, 2010 14:04

      Angela, îţi dai seama cam cum trăsneşte de la o pungă de gunoi lăsată în suc propriu vreo 3 zile….!!!

  3. Cypy permalink
    Noiembrie 22, 2010 14:03

    Buna, imi place blogul tau, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/- P. M. – Ne amuzăm că nu-i impozabil!

    • Noiembrie 22, 2010 17:05

      Cypy, am intrat pe linkul de la tine dar am primit mesaj cum că Ţpagina căutată nu a fost găsită”! Mă bucur că-ţi place blogul meu şi te mai aştept şi altă dată!

  4. Noiembrie 22, 2010 15:01

    Ahh, ce bine cunoscuta este treaba asta. Asa ceva, bineinteles, se poate numai la romani, aia pe care ceausescu i-a adus, fara discriminare, la bloc si a pus alaturi muncitor cu 4 clase de profesor universitar, pentru a demonstra ca nu e nimeni mai presus de altcineva.
    Si cand te gandesti ca unii chiar considera perioada respectiva ca una buna! Dracu’ le-a luat mintile!

    • Noiembrie 22, 2010 17:03

      Zaqk, nasol este că şi progeniturile cresc tot în spiritul ăsta, că ştii cum e, ce vezi acasă aia faci … Mai trebuie să treacă mulţi ani ca să se schimbe ceva…

  5. Noiembrie 22, 2010 15:42

    Se poate și mai rău. De exemplu, să ai deasupra ta doi cheneri, cu trei copii. Când erau ei acasă, era plin de prieteni veniți la băute pe gratis, care nu mergea decât cu ceva muzică ”bună” dată la refuz, să se bucure și vecinii. Când lipseau, aveau grijă copiii să adune o liotă de puștani cu care încingeau câte o alegătură pe acolo de credeai că pică tavanul.
    De-aia, pe mine, la bloc nu mă mai prinde nimeni. Mai bine la cort, pe câmp.

    • Noiembrie 22, 2010 17:02

      Mel, despre gălăgie am scris mai de mult… Ce mai la deal, la vale, vorba ta: mai bine la cort, da-mi trebe terenul ca să stau liniştită🙂

  6. Noiembrie 22, 2010 15:48

    „Mârlani fără frontiere” – sunt peste tot! Cel mai tare mă enervează că aruncă gunoiul pe fereastră şi tot ei se miră! Ca să vezi…

    • Noiembrie 22, 2010 17:00

      Alex, oh daaa! să vezi ce frumos e să deschizi fereastra şi agaţat de-o cracă să stea un tampon….

  7. Noiembrie 22, 2010 15:50

    poate vor sa faca biogaz. Poate sunt ecologisti! Poate voteaza cu verzii! la asta te-ai gindit?😉

  8. mishulake permalink
    Noiembrie 22, 2010 16:38

    He,he, he ! Io am scos obiceiu’ de la scara noast’a coborand pe scari, stau la 6, cu brisca de la unghiera ! Taie punga pa pres si dup’aia vezi reactia ! He,he,he .

    • Noiembrie 22, 2010 16:58

      Mishulake, asta e chiar tare!😆 Să ştii c-am s-o pun în pratică!😀 Mulţumesc!!!

    • Noiembrie 22, 2010 21:05

      Mishulake, gandim la fel.🙂 Acum vad ca i-ai dat aceeasi solutie.🙂

  9. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 22, 2010 20:22

    Gunoi la uşa apartamentului n-am văzut la mine pe scară, dar toate catrafusele lăsate pe scară vreo câteva zile bune… am avut. Am putut analiza toată mobila şi toate recamierele posibile de la o vecină. Noroc că restul nu procedează ca ea.

    • Noiembrie 22, 2010 21:12

      Carmen, deci marlani sunt peste tot, clar! Nervi tari si sanatate s’avem!🙂

  10. Noiembrie 22, 2010 21:04

    Pot sa iti dau eu o idee? Ia taie-i frumos punga de gunoi, cu o lama sau ceva incat sa i se reverse mizeriile pe covoras. Eu stau la casa, dar nici cand eram la bloc, nu prea se intampla sa vad din astea.

    • Noiembrie 22, 2010 21:08

      Gabita, se cunoaste ca sunteti din Clug amandoi😀 rad de ma prapadesc aici! :))) Te puuup!

      • Noiembrie 23, 2010 12:44

        pai daca suntem din Cluj…uite un banc pe care i l-am spus si Ancai, intr-un coment:
        uite un banc tamaduitor, poate.
        Un clujean la Bucuresti, la o trecere de pietoni, statea langa alte persoane asteptand. Prin baltoaca mare de langa trotuar, trece in viteza o masina si-l stropeste din cap pana in picioare. Bucurestenii injura. Clujeanul calm, zice dand din cap dezaprobator:
        – La noi la Cluj, nu se intampla asa ceva!
        – Nu? Dar la voi la Cluj ce se intampla cand te stropeste o masina? Tipul il privi cu ironie pe clujean.
        – Pai la noi, daca stropeste vreunul cu masina, se da jos, isi cere scuze, te duce acasa, iti spala hainele si iti da o suta de euro, drept despagubire ca ti-ai pierdut timpul.
        – Da? Si ti s-a intamplat tie asa ceva? Deja audienta statea cu gura cascata.
        – Mie nu. La nevasta-mea.

  11. Laura permalink
    Noiembrie 22, 2010 21:18

    E nasol. Dar io as spune mai bine inainte ca ma deranjeaza gunoiele lor pe scari. Apoi as trece la fapte. Au o sansa sa faca ceva. Daca nimeni nu le zice nimic si toti inghit, apoi de unde sa stie? (ce e evident ca de la ei insisi nu le vine idea ca te deranjeaza).

    • mishulake permalink
      Noiembrie 22, 2010 21:30

      Esti naiva Laura !
      Cum sa le spui tzoapelor ca te deranjeaza ? Crezi ca au organ pentru kestia asta ?

  12. Noiembrie 22, 2010 21:33

    Georgiana, m-am enervat si eu de cateva ori pe tema pungilor si am rezolvat: am taiat fundul pungii cu un cutter😛. Mai nou nu le mai lasa afara … isi lasa papucii … pe care „ii deranjez in celalalt capat sau in jos pe scari”.

    Try it: it feels great !!!🙂

    • Noiembrie 22, 2010 22:24

      Piffus, in primul rnas vreau sa-ti multumesc de vizita! In al doilea rand, promit c’am sa fac asa si revin sa va povestesc reactiile😀

  13. Laura permalink
    Noiembrie 22, 2010 21:41

    Misulake, le-as spune ca sa nu zica ca nu le-am spus.
    Mi-e destul de clar ca nu vor actiona cum ar trebui si s-ar simti ofensate, dar inainte sa trec la fapte le-as spune. Apoi sa nu se mire.

    Io le dau o sansa inainte😀

    • Noiembrie 22, 2010 22:23

      Laura, eu nu le’as mai da nicio sansa!😀 de maine trec la metoda „Mishulake”😀

  14. Zana Eficientei permalink
    Noiembrie 22, 2010 21:50

    ha ha, am avut niste ‘marlani’ frantuji in vecini – scoteau sacii cu gunoi din curte si ii atarnau de stalpul portii. sareau cainii maidanezi ca la pinata mexicana si le imprastiau pampershii pe toata strada …nu m-am prins la vremea aia, ca acush i-as expluza contra 300 de oiro🙂

    • Noiembrie 22, 2010 22:26

      Zana, aha, deci nu e o chestie pur romaneasca! marlanii e pretutindeni!😀 La faza cu expulzatul am ras :)) ha! ha! ha!

  15. Mishu permalink
    Noiembrie 22, 2010 22:07

    Welcome to the club 😀

  16. raducuf permalink
    Noiembrie 23, 2010 7:30

    ce inseamna cioveie?

    • Noiembrie 23, 2010 12:22

      raducu, ciovéi (-íe), s. n. – Hîrb; se spune în general despre obiecte casnice vechi și fără valoare.

  17. Noiembrie 23, 2010 9:12

    la mine e marfa!
    zugravit, gresie, vecini de bun simt in ceea ce priveste vizualul si mirosul…
    ultima ramasita e maneaua! o aud intr-una.
    acum, ca a venit iarna, geamul mai putin deschis, mai putine manele.
    totusi, o manea la timpul ei face cat zece vitrine pe scara enervarii🙂🙂

    ce inseamna cioveie, vorba lui raducu?🙂🙂

  18. Noiembrie 23, 2010 12:05

    nu, la mine nu-i asa…
    bine, ca-si mai lasa 1-10 pe hol un dulap sau o floare (am un dulap de 1 luna pe hol…), aia nu-i problema.
    da’ gunoiul la usa… n-am auzit niciodata, wtf? am ghena pe holul blocului. tre sa arunc dulapul ala, dat cum?

  19. Noiembrie 23, 2010 12:11

    si te mai invat o chestie, treaba neche de cand lumea, dar marlanii n-o stiu.
    ia tu punga aia de gunoi, arunc-o
    si-n locul ei pune o punga mare cu cacat, daca se poate cu diaree ceva. de preferat pune intr-o punga de hartie.
    si da-i foc
    bate in usa cu putere si fugi.
    marlanul va iesi, va vedea foc, si de frica va incepe sa calce punga in picioare sa stinga focul.
    se va umple de cacat pana la glezne, garantez.
    am vazut o d-asta in actiune.
    3 zile am ras.
    in 2 saptamani ala s-a mutat de acolo (era un dement pe care toti din bloc il voiau plecat).
    nu la mine in bloc, la noi nu exista marlani…

    • Noiembrie 23, 2010 12:42

      zwk, pai trebe strans oleaca de rahat, frate! ori suntem golani, ori nu mai suntem!😀

  20. Noiembrie 23, 2010 12:36

    Aaaa,deci de la voi,de la Iasi au adus chestia cu pungile la usa?!.
    Ma gindeam eu ca oamenii vor sa aiba curat in casa,nu conteaza ca la usa calca in …rahat.
    Da,no,nu te poti …pe gustul oamenilor…

  21. Noiembrie 23, 2010 12:39

    In ce priveste mobilierul,n-am ce comenta ca si eu am scos pe casa scarilor cind am zugravit.Ca sa le scot afara ar insemna sa le arunc de la etajul patru si oricum,n-as recupera nimic pentru ca vin culegatorii (fier vechi,cartoane,plastice,electrice,mobilier) si dispare totul rapid.

    • Noiembrie 23, 2010 12:47

      Alex, poate la tine casa scarii e mai spatioasa… la mine e ingust tare locul. Cand trec pe langa vitrina aia, tre sa ma intorc pe’o parte ca s’ajung in partea cealalta. Nu mi se pare normal.. si eu am facut curat in casa, dar am pus tot mobilierul in mijlocul casei. Da’ na! acu’ fiecare cum considera. Nu’i bai! Asta’i Romania!🙂 Te pup! O zi frumoasa!

  22. Noiembrie 23, 2010 12:49

    Găbiţa, super bun bancul!😀😀😀

  23. Noiembrie 23, 2010 14:14

    Aşa e şi la noi. Mai ales în ce priveşte acele pungi lăsate zile la rând. Mai sunt şi ceva dulapuri cu miros de naftalină. În plus la fiecare etaj sunt nişte boxe în care deţinătorii ţin te miri ce…

  24. Roxana permalink
    Noiembrie 26, 2010 15:12

    E bine ca eu stau la curte si nu se intampla lucruri din astea😀

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 43) « Blogul lui Teo Negură
  2. CETATEA BRAŞOVULUI (9) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  3. La mulți ani! « Mirela Pete. Blog
  4. La mulţi ani, Teo Negură! « Cristian Dima
  5. Ars culinaria « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

