Skip to content

Tocmai când credeai că s-au inventat toate

Noiembrie 23, 2010

 

13 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 23, 2010 14:18

    Paharul ălă şi tava şi buda neaparat trebuie să le achiziţonez. Umbrela e interesantă, dar nu port aşa ceva pentru că îmi place ploaia…. Pupicici, Giogi!

  2. Noiembrie 23, 2010 14:48

    foarte faine. Vezi ce inseamna sa faci design si arhitectura interioara?🙂

  3. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 23, 2010 15:34

    Mie-mi place cana. E genială.

  4. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 23, 2010 18:36

    Foarte interesantă scara cu dulăpioare. Paharul e haios, dar nu are şi cu degetele mai subţiri?😀

  5. Noiembrie 23, 2010 19:04

    Prelungitorul ala pentru aparatul de fotografiat e perfect.Am vazut ca te cam chinui sa-ti faci poze.Buda e perfecta pentru blogeri si daca afla patronii,sigur o achizitioneaza pentru angajati.Scara cu sertare e super,dar oare se poate instala si intre etajele blocului?In cazul patului cu arcuri,daca unul e mai greu,pica amindoi din pat.

  6. Laura permalink
    Noiembrie 23, 2010 21:49

    Ultimele doua is teribile :)) Ah, si ala cu buretele😀

  7. Noiembrie 24, 2010 15:46

    Georgiana, am râs cu lacrimi! De unde le găseşti şi tu aşa hazlii? Mi-ar plăcea un set de pahare „cu dinţi”. Să te ţii râs la masă! Şi tricoul micuţului e mortal!
    Să ne mai dai din-astea!😀

  8. Roxana permalink
    Noiembrie 26, 2010 15:13

    Unele dintre ele mi se par utile😉

  9. Noiembrie 26, 2010 15:20

    ioooi, ce caciulita ai, georgi🙂
    nu-ti mai zic ce fantezii am avut eu cu craciunite (in trecut, no offense : ), ca nu se cade😀

    tricou cu par pe piept :)))))))

  10. Noiembrie 26, 2010 15:45

    EO, nu ma ofensez, stai linistit. Sunt foarte rezistenta😀 Am pus si eu gravatarul de sezon, na! M’a inspirat prima zapada!🙂
    Pup iu!

  11. Roxana permalink
    Noiembrie 26, 2010 17:53

    @Georgiana : Ma bucur de primire ! Te pup !🙂

Trackbacks

  1. CETATEA BRAŞOVULUI (10) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

