Skip to content

Toporaşi de noiembrie

Noiembrie 23, 2010

Aşa ceva eu n-am mai văzut…

5 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Noiembrie 23, 2010 22:16

    Nici io !
    2-0 deci .

  2. Laura permalink
    Noiembrie 23, 2010 22:37

    nici io nu am vazut toporasi in noiembrie. E prea cald?

    • Noiembrie 23, 2010 22:39

      Laura, da 😦 au inmugurit si copacii… nasol! si cica si ursii au iesit din hibernare. Nu’i in regula, da’ asta e.

  3. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 24, 2010 17:05

    Tiii… să vezi cum facem noi Crăciunul la mare pe plajă. 😆

  4. Noiembrie 25, 2010 12:00

    foarte frumosi toporasii tai. Si eu am acasa, dar nu sunt infloriti! Pastram pozele tale pana la primavara.

Lasă un răspuns

