Skip to content

Am primit răspuns :(

Noiembrie 25, 2010

Hi Georgiana!

Sorry to report that any deleted media is not recoverable.

Regards,
– John James Jacoby
– Happiness Engineer, WordPress.com

Şi cum bine spunea Mirela Pete: „Blog must go on” !😀

15 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 25, 2010 2:11

    Inscrie-ti si tu site-ul in Alfablog – Cel mai nou director de bloguri si noi avem grija ca acesta sa aiba parte de atentia pe care o merita.

  2. Noiembrie 25, 2010 6:24

    acu’ du-te si sterge si fata asta trista :))

  3. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 25, 2010 15:19

    Scurt și concis. Inginer, băi!

  4. Noiembrie 25, 2010 18:54

    Georgiana, au pierdut altii averi, tu doar din asta te necajesti, fata? Aide, ma!Mai faci zece bloguri la loc, mai frumoase, mai dragastoase!

  5. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 25, 2010 20:21

    Ţi-au dat şi ăştia un răspuns pe care îl ştiai deja. Mai bine îţi trimiteau un banc… aveai şi tu un motiv să râzi şi să nu mai ai faţa aia tristă. Hai… pup ochişorii tăi verzi!

  6. Noiembrie 25, 2010 20:27

    geo, de fapt, ce s-a intamplat?!?

  7. klausen1976 permalink
    Noiembrie 25, 2010 20:39

    raspund rapid, astia de laWP … apreciez asta la ei …

  8. Zana Eficientei permalink
    Noiembrie 25, 2010 20:57

    Happiness Engineer??? Io de ce n-am stiut ca exista o facultate pentru asa ceva? Macar mintala, daca nu altfel🙂 Goergiano, asta sa-ti fie tie toata paguba de-acum inainte …:)

  9. Zana Eficientei permalink
    Noiembrie 25, 2010 20:57

    sorry, Georgiano draga🙂

  10. Noiembrie 25, 2010 21:49

    Zaqk, nu mai scot nicio imagine! Halt!!😀
    Cristi, da băi! Ingineru-i inginer! Respecte!😀
    Carmen, da măi.. nu le au ăştia deloc cu psihologia… Ia să le scriu din nou şi să le zic să-mi trimită un banc!😛 Te pup şi eu dulce de tot!
    EO, deci te-ai lămurit🙂
    Klausen, da măi! Prompţi! Jos pălăria!
    Zîna, Happiness Engineer care mi-a adus bad news!! Spune şi tu! eu ce să mai înţeleg?😀
    Supărarea mi-a trecut, gata! Îs ca nouă! Te pup!

  11. Una permalink
    Noiembrie 25, 2010 22:53

    Jorj, pentru headerul vechi (si pentru celelalte, de tine stiute si simtite) io m-as mai bate un pic cu acest JJJ Happiness Engineer. Nu stiu cum functioneaza, sunt atehnica, da feelingul (sa nu razi de mine, sau sa razi🙂 ) imi spune ca se pot recupera.

    • Noiembrie 25, 2010 22:55

      Una, sa stii ca si eu undeva in formul intim am crezut pana’n ultima secunda ca se pot recupera.. Probabil nu-si bat ei capul cu toti prostii!!😀

  12. Noiembrie 25, 2010 23:39

    Nici măcare nu e big deal… Cine a citit ce ai scris tu au deja imaginile întipărite în suflet😀

Trackbacks

  1. Patchouli și Flower Power « Mirela Pete. Blog
  2. Bal mascat « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

