Skip to content

A venit iarna!

Noiembrie 26, 2010

Dimineaţă, am scos capul pe fereastră şi ce-am văzut?  Prima zăpadă! Cam timidă.  Nu e săniuş dar este!😀

Fotografiile sunt făcute de la fereastră, v-aţi prins, da?😛

P.S. Acum am văzut că şi la Melania în curte a nins! Muuult mai frumos.😀

16 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 26, 2010 13:43

    Sa va fie rusine, la mine ploua de azi noapte si e destul de cald.

  2. Noiembrie 26, 2010 14:17

    La noi, nţ!

  3. Noiembrie 26, 2010 14:23

    Hai măi, că peste o lună sigur la tine o să fie mai frumos ca la mine.
    Dacă vrei, comand ceva zăpadă special pentru asta, dar iar o să se plângă autoritățile că le-am luat pe nepregătite, mai ales că nici nick-ul nu mă ajută.😉

  4. Noiembrie 26, 2010 15:21

    la noi a nins de dimineață, pe la șase și ceva. nu știam de ce m-am trezit așa devreme, era liniște și încă zdrențe smolite ale nopții în jur. m-am apucat să fac cafeaua și dintr-o dată am văzut-o: cu mantia ei lungă și învolburată, fără un rid de expresie pe chip și cu un zâmbet rece dar și cald, mi-a zâmbit. apoi a aruncat din mâna înmănușată praf de bezele înspre cer: fulgi mari mi s-au întors pe mâini, prima zăpadă.
    acum e soare, fulgii s-au topit în taina dimineții, dar știu că ea e pe-aproape.🙂

  5. Noiembrie 26, 2010 17:25

    Cip, hai la mine!😛
    Vania, când o să se pună pe nins serios, n-o să fim bucuroşi…
    Mel, păi normal c-o să fie luaţi prin surprindere! cine-o mai pomenit zăpadă la sfârşitul lui noiembrie?😀
    Pisi, ce frumos le-ai zis… Mă crezi că m-am gândit la tine când am văzut cum ninge? Ştiu cât de mult îţi doreai…

  6. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 26, 2010 19:54

    De aia ţi-ai tras scufie de Moş Crăciun?😀 Uite că la mine nu a nins. Mă bucur de zăpada ta timidă, că pare mai mult zahăr vanilat.🙂 Atât de subţire este.

  7. Noiembrie 26, 2010 20:12

    Ferice de voi. Noi suntem într-o aşteptare prelungită, e o toamnă lungă în Bucureşti, iar semne de iarnă nu sunt, cel puţin deocamdată. Mi-e dor de o bătaie cu bulgări…

    • Noiembrie 26, 2010 20:18

      Cristi, si mie mi’e dor! Mi-ar placea sa plec undeva la munte, sa merg la săniuş, să stau la gura sobei, să beau vin fiert… Ehhh, vise!

  8. Noiembrie 26, 2010 20:17

    Carmen, daaaaaaaaa! Heheee, azi a fost timida dar meteorologii zic ca maine va ninge strasnic! Sic!😛

    • Carmen Negoita permalink
      Noiembrie 26, 2010 20:50

      Serios? Busu spunea că în weekend se încălzeşte. Cred că doar la mine la Brăila. Tu cu Iaşiul eşti la Polul Nord. Asta înseamnă că şi Moş Crăciun vine mai repede la tine?😉

      • Noiembrie 26, 2010 22:14

        Carmen, nu😦 nu vine mai repede, deci tot aia’i… Nu fi trista, vine ea iarna si la tine! Te pup de noapte buna!

  9. Una permalink
    Noiembrie 26, 2010 22:09

  10. b.d. permalink
    Noiembrie 27, 2010 18:28

    Asa, asa, fa-mi ”sic”, la tine a nins si eu lesin de caldura…
    Ma omori cu zapada:(( Vreau si eu ! Aici am avut azi +28 de grade…
    Si nici un strop de ploaie la orizont:((

Lasă un răspuns

