Skip to content

Imnuri vesele şi triste

Noiembrie 26, 2010

Nu ştiu ce mi-a venit şi de la ce anume am plecat, dar m-am apucat de ascultat imnuri naţionale. E clar că cele  în gamă majoră sunt muuult mai optimiste şi mai pline de viaţă. Aşadar, am decis că cele mai optimsite imnuri sunt:

1. Imnul Franţei:

2. Imnul Americii, care deşi este în gamă minoră nu sună a marş funebru! 😀

3. Imnul Spaniei:

4. Imnul Greciei, pe care se poate valsa 😀 Foate frumos!

Şi acum alea numai bune de pus în urma mortului!

1. Imnul Bulgariei

2. Imnul României

3. Imnul Austriei

Lista ar putea continua, dar cred că aveţi alte chestii mai bune de făcut la sfârşit de săptămână! 😀

11 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 26, 2010 22:43

    l-ai incercat pe al braziliei?!?!?!?! ioooi, it’s a must 🙂

  2. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 27, 2010 8:43

    Iată unul vesel şi de la mine… imnul Mexicului 🙂

  3. Noiembrie 27, 2010 10:10

    si, of course 🙂

    singurul avantaj pe termen lung creat de fapt de a te uita la campionate mondiale de fotbal e ca stii care imnuri sunt micheteux 🙂

  4. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 27, 2010 10:37

    EU nu înțeleg de ce nu au lăsat ăștia imnu vechi, ăla cu trei culori cunosc pe lume. Nu are nimic comunist în el și e mai mobilizator. Deșteaptă-te române e patetic rău de tot.

  5. Noiembrie 27, 2010 15:31

    Carmen, EO, faine da! eu am ascultat multe aseară dar nu puteam să le postez :)) Oricum nu cred că le-a ascultat nimeni 😀

  6. klausen1976 permalink
    Noiembrie 28, 2010 11:36

    cel mai frumos imn din lume :

    🙂

  7. Noiembrie 28, 2010 12:31

    PENTRU GEORGIANA

    SA TE UITI LA TOT !!!

Lasă un răspuns

