Skip to content

Fără noimă

Decembrie 3, 2010

Mi-am propus ca în fiecare zi de acum încolo, sau mă rog, aproape în fiecare zi, să scriu câteva rânduri aici, determinată fiind de marea gafă pe care-am comis-o zilele trecute – aia cu ştersul fotografiilor de pe blog. O fi făcând ea o fotografie cât o mie de cuvinte dar asta nu se aplică şi în cazul de faţă, pe wordpress şi nici când ai de-a face cu acefali.😀 Iaca cuvintele au rămas iar pozele ba! Şi cum nu întotdeauna am dispoziţie scriitoricească (cam mult spus, ştiu), stau şi mă uit prin monitor de ca şi cum în el s-ar găsi subiectele şi tot din el ar trebui să iasă  şi sursa mea de inspiraţie. Daaa! Iote c-am zărit fix în momentul ăsta ceva care mi-a atras atenţia: lista de messenger! Ce avem aici? Avem aşa: doi dintre amicii mei au la status scris: „iPad mobile” şi respectiv „iPhone”, adică băi tăticu’, să fim înţeleşi: e criză, da? şi un alt personagiu care zice: „pregătiţi ghetuţele pentru moşu”.
Auzi băi Moşule, pe mine te rog să mă ocoleşti anul ăsta pentru că sincer n-am nevoie de ciocolăţelele şi bombonelele tale! Dacă totuşi insişti şi e de musai, plăteşte-mi te rog rata la casă şi aia de la bancopost şi aia de la carpatica si aia de la cec!! Dacă n-ai bani, atunci fă cumva să nu mai răcesc din 30 în 30 de zile! Iar dacă nu poţi să faci nimic din ce ţi-am cerut atunci stai în banca ta şi nu ne mai duce cu zăhărelul – cu asta se ocupă alţii şi le iese straşnic de bine!
Mă duc să-mi fac un ceai!

36 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Decembrie 3, 2010 13:26

    Ha,ha,haaa! T’am priiins ! Astia ‘s sabotzeii aia galbeni pe care i-ai dorit foarte mult, da?
    Itzi stau bine, felicitari!

  2. Decembrie 3, 2010 15:13

    :)) ce l-ai fugarit pe moshu` …nu mai vinealtadata nici daca cu mandat de aducere

    • Decembrie 3, 2010 15:29

      iris, l-am gonit pe ăsta, Nicolae, nu pe Moş Crăciun, să fim înţelesi, da?😀

  3. Decembrie 3, 2010 16:58

    Un lucru-i clar: stii ce sa-i ceri Mosului! Sper ca te-aude!🙂

  4. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 3, 2010 17:24

    Georgiana, n-ai aflat că ciocolăţelele fac bine la răceală?😀 Lasă-l pe Moşu să vină. Dacă-l iei aşa la trei păzeşte… când vei dori să-l chemi, nu va mai vrea el să vină. Vezi că Moşii ăştia doi ţin legătura între ei. Dacă superi pe unul, îi sare ţandăra şi celuilalt.

  5. Decembrie 3, 2010 17:34

    Ai dreptate, Georgiama, ia sa ne mai scuteasca mosuleanu asta! Noi frecam toata viata la ghete,sa fie curate, sa luceasca, suntem cuminti, luam note mari, iar el ce crezi ca( -si ) baga in ele? Sa te vad!

  6. Decembrie 3, 2010 20:39

    he, he… nu fii aşa de dură cu moşu, jorji. lasă-l să vină. pregăteşte calea pentru cel de mai încolo, despre care se spune că e mai darnic: îţi aduce tot ce îţi cumperi.😀

  7. Roxana permalink
    Decembrie 3, 2010 20:53

    Eu cred ca nici nu-si mai face aparitia pe criza asta..o sa cam fie scump la vedere mosu’😦

    • Decembrie 4, 2010 14:10

      Roxi, las’ sa stea cuminte! ori cu el, ori fara el, viata merge mai departe!

  8. Decembrie 3, 2010 21:03

    Alexandra, mi-ai placut la nebunie in comentariul de mai sus!🙂

  9. Decembrie 3, 2010 21:23

    Păi tu Giogi tre să îi scrii scrisoare de mână la moş să îţi plătească facturile, că ăsta nu citeşte pe bloguri😀

  10. Decembrie 4, 2010 7:15

    anu` asta mi-ar placea sa fac schimb cu „mosu”, sa mearga el la munca in locul meu, iar eu sa impart ceva „nuieluse” ( vorba vine, cred ca ar fi bate in toata regula) pe la politicienii nostri „iubiti”!

    • Decembrie 4, 2010 14:13

      fixeru, nu spera, ca n’o sa se intampla nimic! nu i’am recomandat eu bine? pe mine sa ma ocoleasca…. sa nu’mi mai creeze iluzii desarte!!

  11. Decembrie 4, 2010 13:35

    Aceasta postare o sa declanseze o mobilizare generala a tuturor copiilor care nu au aflat ca „mosul” nu este decat o poveste nascocita de niste smecheri care vand niste apa colorata la pret de licoarea fericirii.
    Ca sa nu mai spun ca se pot sesiza si autoritatile portocalii pentru profanare de simboluri…

    • Decembrie 4, 2010 15:08

      care profanare, mai degraba imaginea respectiva innobileaza simbolul portocaliu, caci altfel ar mirosi taaaare uraaat!

  12. Decembrie 4, 2010 14:16

    Virtuale, copiii n’or sa dea peste postarea mea, c’or sa fie prea preocupati cu cautatul in ghetuţe😛
    Cât despre apa aia cu rahat de se cheamă Coca Cola… ce să zic? Merge bine cu un uiski alături😀

  13. Decembrie 4, 2010 15:32

    normal!
    si acum mai visez reclama cu echipa fetelor care beau numai apa plata!

  14. klausen1976 permalink
    Decembrie 5, 2010 0:42

    cred ca e mai smplu sa il rapesti si sa crei rascumparare🙂

    • Decembrie 5, 2010 0:52

      klaus, adică să renunţ la somnul meu de frumuseţe ca să stau să pândesc un amărât de moş care oricum n-are nimic în desagă decât ciucalată???? neeee!😀

      • klausen1976 permalink
        Decembrie 5, 2010 1:15

        corect. mai bine incerci o lovitura la o banca🙂 . nici nu trebuie sa te trezesti prea devreme ca aia incep la 9 Am. si asa platind ratele cu banii lor, poti sa psun ca molozul a ramas in sistem🙂

  15. Decembrie 20, 2010 13:39

    personagiu cu „pregatiti ghetutele de mos” creca eram ioţ…daţ degeaba le-am pregatit

  16. Decembrie 20, 2010 14:57

    N-a venit mai..da’ il prin io’ la anu’..de-acu

Trackbacks

  1. LUMI PARALELE (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. Narcise comestibile de Moș Nicolae « Mirela Pete. Blog
  3. Poveste de vis (16) « Blogul lui Teo Negură
  4. Parfum de iarnă « Mirela Pete. Blog
  5. Nu-mi pasă « Cristian Dima

Lasă un răspuns

