Skip to content

Cum mi-am petrecut seara de sâmbătă

Decembrie 4, 2010

V-am abandonat pentru trei ore pentru c-am fost la mama unde-am mâncat salată boeuf, salată de icre cu peşte afumat, răcitură, sarmale şi fripturică de porc. Aaaa, era să uit – şi tort! În concluzie am servit o cină aşa, frugală 😀 Am făcut vreo două fotografii cu telefonul pentru că nu puteam să nu împart şi cu voi, doar ştiţi că-s altruistă! (acum ar merge emoticonul ăla rânjit dar nu-l am)!

Cu burtoiul plin până la refuz şi cu sarsanaua plină (că mi-o dat di tăti celea şi la pachet, ştiţi voi cum fac mamele), am plecat acasă. Am ieşit din scară şi mai să nu găsesc maşina! A nins într-un aşa hal că toate maşinile erau la fel! Ninge şi acum tare şi viscolit. Acum s-a depus cam de juma de metru, nici nu vreau să mă gândesc cam cum va fi mâine dac-o ţine tot aşa! Mi-a părut rău că n-am avut aparatul foto la mine, dar lasă că fac eu mâine, pe lumină nişte fotografii, nu scăpaţi! 😀
Am făcut o tentativă din casă dar au ieşit două rătăciuni. Na, poftim!

Singura chestie faină pe care-o obţine iarna este că acoperă mizeria şi chiar şi cele mai impersonale locuri devin pitoreşti! Cum v-am spus, revin mâine cu marfă proaspătă! 😀

35 comentarii leave one →
  1. Decembrie 4, 2010 23:44

    Georgiana,iti zic cum sa faci si dupa aia o sa merg pe la tine,ca ai o gramada de posturi.

    Pentru ninsoare pe blog:
    Intri in -Panou control,apoi pe Aspect,apoi pe Extra si bifezi prima casuta si probabil trebuie dat salvare.

  2. Decembrie 4, 2010 23:46

    Ca sa nu par ala desteptu,sa stii ca Tunde (nevasta-mea) mi-a dictat cum se procedeaza.Ca pe mine nu ma distreaza ninsoarea nici macar pe blog.

    • Decembrie 4, 2010 23:55

      Alex si Tunde, va foarte mulţumesc!! sunteţi nişte drăguţi! Faza cea mai dură este că nici mie nu-mi place iarna şi chiar în momentul ăsta e cod galben de ninsori la noi, ninge cu spume, dacă pot să zic aşa… Pe mine dacă vrei să mă omori, închide-mă într-un loc friguros şi gata!! Vă puteţi da seama cât de mult iubesc iarna dacă răcesc de 4, 5 ori pe sezon!! 😀 ca să nu mai zic de plata întreţinerii care-o să mă cocârjeze…
      Întrebam de fulgii ăştia doar pt cultura mea generală de posesor de blog! 😀

  3. klausen1976 permalink
    Decembrie 5, 2010 0:40

    in seara asta am vazut la TV o salata de vinete cu maioneza. abia am reusit s uit xde ea. Acu, vii si tu cu asa ceva 🙂 🙂 🙂

    o sa iti pierzi traficul cu astfel de posturi ! 🙂

    ps. bai, cum arata icrili alia ! sclhurlp ! 😆

    • Decembrie 5, 2010 0:49

      Klaus, despre ce trafic vorbeşti? Că am o mânuţă de oameni care îmi calcă pragul. Şi ştii ceva? sunt foarte mulţumită! 🙂
      Spune merci că n-am făcut poze şi la sarmale, răcituri şi fripturica de porc!! După cum vezi, postim din greu… 😀

  4. andruska permalink
    Decembrie 5, 2010 1:03

    Ok!
    Stii ca nu-i usor sa recunosc ca am gresit!
    Asa ca n-o s-o fac. Io, daca vreau, pot sa vin la Iasi cat ai clipi ( am descoperit secretul insignei din STAR TREK , aia cu ” engage”, da´ nu spun nimanui! )
    Hai c-o sa fac pe interesanta, sa spun ca vin pentru carti, da´ sper sa intelegi ca, daca nu-mi plac dulciurile, precis nu renunt la umpic de salata!
    Te rog pastreaza-mi ceva si mie. Nu baga la frigider. Da pe balcon 
    Hiraichem!!!

    • Decembrie 5, 2010 1:07

      Andru, dacă vrei să ştii eu am inelul Arabelei, (sâc! ) şi aş putea să-ţi transform sticla de apă minerală din frigider în salată, dar n-o fac pentru că vreau să vii la Iaşi! 😀 hi hi hi

      • andruska permalink
        Decembrie 5, 2010 1:25

        Dragule, io apa minerala n-am in frigider, decat la serviciu. Si nu-mi place sa mananc acolo.Acasa beau doar calda. Habar n-m de ce. Nah, iote ce tema-mi alesei! 🙂
        Te rog io, vorbeste tu cu Pane Rumburaku si vezi daca e de acord cu musafirii si mai vorbim. Da´ mai spre primavara. Sa dea coltu´ ierbii 🙂

  5. klausen1976 permalink
    Decembrie 5, 2010 1:11

    eu zic mnerci ca n-a vazut nevasta-mea si pozele astea, ca ma faceam de un drum pe la vreun supermarket, ceva 🙂 …

    si ea ofta cu gandul la salata aia de vinete … 🙂

  6. Decembrie 5, 2010 1:22

    ioooi, vrea si EO macar sa-si infiga degetele, ca sa aiba de unde linge 😦
    imi e foameeeee 🙂

  7. Decembrie 5, 2010 1:28

    georgi, stai sa vad daca-s trenuri inzapezite 🙂
    aduc ceva in traista? mai am ceva vin de buturuga si ceva zmeurata ! aduc? 🙂

    • Decembrie 5, 2010 1:30

      iuhuuuuuuuuu! m-ai lovit în pălărie!! ştii tu ce ştii! :)) Da elicopteru’ nu’ti mai functioneaza?

  8. Decembrie 5, 2010 1:29

    Andru, deci am sfeclit-o cu apa minerală! 😀 Nici eu nu beau apă minerală, eu beau apă de la robinet! am zis şi eu apă minerală că-i ochestie mai comună 😀
    Am vorbit cu Rumburak şi-o zis că vine el şi te aduce la primăvară!! Bun băet! 😉

    • andruska permalink
      Decembrie 5, 2010 1:39

      Sa traiasca familia dumneavoastra de boieri! Sanatosi si fericiti sa fiti.
      Pai n-am zis io c cea mai mare placere a mea e fofilatu´ . Drace, am vrut sa spun plimbatu´ 🙂
      Pai numa´ sa nu fie zapada, sa fie vineri si sa-mi raspunzi la e-mail, ca te-ai si pricopsit cu mine!

      PS Bai, ma jur, tare fain Pane Rumburaku tau!

      • Decembrie 5, 2010 1:43

        Andru, abia astept! Sanatosi sa fim ca restul vine de la sine! Eu poate ma repet, dar cu ajutorul blogului am cunoscut niste oameni extraordinari, putin spus!! Si ma bucur ca lista continua! show must go on!!

  9. Decembrie 5, 2010 1:31

    georgi, care elicopter, ala de la tine? 🙂

    • Decembrie 5, 2010 1:32

      Nuuu, ala de ti l’ai cumparat asta vara…. 😀 offf, se cunoaste ca’i ora tarzie, esti obosit….

  10. Decembrie 5, 2010 1:33

    • Decembrie 5, 2010 1:39

      pfoaaa! uitasem de gentle giant… a trecut o vesnicie de cand nu i’am mai ascultat!! Merci EO drag!

  11. andruska permalink
    Decembrie 5, 2010 1:48

    @Georgiana
    Lasa bre, ca trebe´ sa ti se infunde undeva. 🙂 Trebe´ sa se egzisgte un contraegzenplu´ !
    Te vindec io de cunostinte noi :-*

  12. Decembrie 5, 2010 9:00

    „L-a acoperit” care va sa zica! E foarte frumos, asa e!:)
    Am vorbit, aseara, cu mama si mi-a spus ca ningea binisor! Aici, zloata, vant si urat rau, prin urmare, tot iesenii au fost mai fericiti! 😉

  13. Decembrie 5, 2010 9:14

    Ce-o fi in burta ta! Daca o mai fi, ca uite, se facu dimineata!

  14. Decembrie 5, 2010 9:36

    o cafeluta in dimineata asta mohorata? 🙂

  15. Decembrie 5, 2010 11:36

    Da-o încolo de iarnă şi de fulgi… Mâncareeeeeeee… chiar dacă ştiu să gătesc destul de bine, parcă ce ne arăţi tu acolo mi-au făcut o poftăăăă ioi, ioi…

  16. Decembrie 5, 2010 11:38

    ioooi, jorji!!! aia numeşti tu cină frugală???
    he, he, he… te aştept cu poze noi, am şi eu câteva… e o demenţă nămetu ăsta. 😳
    un ajun de sânnicoară bun, my dear!

  17. Decembrie 5, 2010 13:11

    Are mama grijă de Giana! 😛
    Ce bunătățuri, yummy! Icre cu pește afumat n-am mâncat. Poate vei scrie rețeta, suntem amatori de icre!
    Moș Nicolae cu daruri multe îți doresc! 🙂

  18. Yana permalink
    Decembrie 5, 2010 13:57

    Uuuufff… cand aud de mancare, e ca o…pedeapsa! Deloc nu-mi place sa mananc. Stiu eu ca trebuie, stiu ca altfel nu se poate, dar mna… nu-mi place! Daca as putea sa traiesc doar cu apa si aer, eventual cu niste dulciuri, ar fi mult mai ok. As inventa niste pastile in loc de mancare, daca as putea.

  19. Decembrie 5, 2010 14:00

    am sa ma inspir si eu din modelul decorativ al salatei tale de boeuf. 🙂

  20. mishulake permalink
    Decembrie 5, 2010 14:40

    Pai daca ii pe alese io optez pentru icrele alea ! Ca din d-astea negre ca boabele de mac nu iese bunatatea aia !
    Io compatibilizai o tchorba da perisoare, gurile rele nu ma critica , pen’ca’s flamande!
    Toate cele bune !

    • Decembrie 5, 2010 14:47

      Mishulake, cand o sa vii la Iaşi, o să dau comandă specială, promit!
      Eu sunt convinsă că ciorba aia o ieşit bună tare, nu-ş de ce! am aşa un sentiment că eşti un bun bucătar, poate şi pentru că simt că pui suflet în tot ceea ce faci 🙂

Trackbacks

  1. o nuieluşă de argint | psipsina
  2. Oglinda fermecată şi roberta | Ioan Usca

Lasă un răspuns

