Skip to content

Looping

Decembrie 4, 2010

Pentru cei care nu cunosc conceptul de „buclă” va ofer aici
explicaţiile clarificatoare pentru a înţelege ce se întâmplă atunci
când se spune despre un program de calculator că „intră în buclă
(„looping”).

Directorul unei firme (tine minte: „Directorul”) îi spune secretarei:
– Vom pleca pentru o săptămână în străinătate la un congres şi sper să
ne simţim bine împreună. Fă toate pregătirile necesare pentru
călătorie…

Secretara îşi sună soţul:
– Voi pleca cu şeful la un congres, în străinătate, pentru o
săptămână. Te rog, dragul meu, ai grijă de tine în acest timp.

Soţul îşi sună amanta:
– Nevastă-mea pleacă în străinătate pentru o săptămână. Hai să ne
petrecem săptămâna asta împreună, prinţesa mea…

Amanta, care este învăţătoare la o şcoală particulară, îşi anunţă copiii:
– Pentru că săptămâna viitoare am de rezolvat o problemă, voi lipsi de
la şcoală.  Deci săptămâna viitoare nu veniţi la şcoală.

Unul dintre copii, pentru că îşi iubeşte foarte mult bunicul, fuge la
el şi îi spune:
– Bunicule, săptămâna viitoare nu trebuie să merg la şcoală. Mi-ai
promis că dacă vom avea timp liber vom merge la munte împreună.

Bunicul, (care este „Directorul” din debutul aceastei istorioare) îşi
iubeşte foarte mult nepotul. Ca urmare o sună pe secretară şi îi
spune:
– Nepotul meu m-a rugat să-mi petrec săptămâna viitoare cu el, aşa
încât nu vom mai merge la congresul din străinătate. Te rog fă
demersurile de anulare a călătoriei.

Secretara îşi sună soţul:
– Directorul şi-a anulat călătoria aşa încât vom rămâne împreună, dragul meu…

Soţul îşi sună amanta:
– Nu ne mai putem petrece săptămâna viitoare împreună pentru că soţia
mea nu mai pleacă în călătorie.

Amanta îi anunţă pe copiii de la şcoală :
– Problema pe care o aveam s-a rezolvat aşa încât săptămâna viitoare
toată lumea vine la şcoală.

Copilul îi spune bunicului:
– Bunicule („Directorul” care-a iscat toata tevatura), săptămâna
viitoare mergem la şcoală aşa că, îmi pare rău dar nu mai pot să-ţi
ţin companie.

Bunicul director îşi sună secretara :
– Nepotul meu tocmai m-a sunat să-mi spună că nu mai poate petrece
săptămâna viitoare cu mine. Ca urmare continuă pregătirile pentru
plecarea la congres…

Acum aţi înţeles ce înseamnă „bucla”?

18 comentarii leave one →
  1. Roxana permalink
    Decembrie 4, 2010 14:06

    Un fel de cerc inchis ;;)

  2. mishulake permalink
    Decembrie 4, 2010 14:49

    Aham ! Deci bucla se zice . A fost o vreme cand desenam si io bucle in doi: io o… si ea se ras…, deci bucla ! Aham .

    • Decembrie 4, 2010 15:04

      Mishulake, mai pune cate-o literă ajutătoare, că doar mă ştii că-s grea de cap…😀

      • mishulake permalink
        Decembrie 4, 2010 15:42

        Pai Daa ! In loc de integrame si scrabble ai jucat durak ! Nu pun ni’ca !

  3. Decembrie 4, 2010 15:43

    Mishulake, ba’ am jucat scrabble, il am si acuma! e vechi si ingalbenit!
    ufff, hai ca mai incerc…😦

  4. Decembrie 4, 2010 15:44

    Mishulake, tu o impingeai si ea se rasturna?😀 Asta era???

  5. mishulake permalink
    Decembrie 4, 2010 16:01

    Mai ai dreptu’ la doo incercari .

  6. mishulake permalink
    Decembrie 4, 2010 16:02

    Din ce propui nu iese bucla !

  7. Decembrie 4, 2010 16:33

    Misulake, tu o înnozi şi ea se răsuceşte!!

    • Carmen Negoita permalink
      Decembrie 4, 2010 16:59

      Dacă o înnozi, de ce s-o mai răsuceşti?😀 Nu-i mai simplu dacă o învârţi?😉

  8. mishulake permalink
    Decembrie 4, 2010 18:02

    Hai maaa! fetele ma !
    Io o… tzuk si ea se ras…fatza ! Bine-i ? Cre ca iese bucla d-aia Moebius ! Voi nu v-atzi imbuclat niciodata ? Ashea, moebius?

  9. Decembrie 5, 2010 0:04

    Cum am vazut ca se foloseste des pe bloage:Uau,exact la asta m-am gindit si eu!

    Bravo Misu,le-ai servit pe fete!…Ce si-or fi inchipuit ele….

    • Decembrie 5, 2010 0:08

      Alex, să mă ierte Dumnezeu, pe mine păcătoasa! ptiu drace! că-i postu Crăciunului!😀

  10. klausen1976 permalink
    Decembrie 5, 2010 0:41

    eu credeam ca „bucla” este momentul cand il arunc pe geam …🙂

    • Decembrie 5, 2010 0:50

      Klaus, pe cine să arunci? voi bărbaţii m-aţi băgat în ceaţă cu percepţia voastră despre buclă!😀

      • klausen1976 permalink
        Decembrie 5, 2010 1:13

        computerul … cum , nu stii metoda ? … 😆

Lasă un răspuns

