Skip to content

Waka Waka

Decembrie 4, 2010

Puştiulică e simpatic rău, este?😀

23 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Decembrie 4, 2010 14:58

    Sipmatic foc, da’ tre sa remarc ca si pustoaica invata di p-acum figura aia cu ”jos textila”

  2. mishulake permalink
    Decembrie 4, 2010 15:01

    Mai, pe mine ma trimite pe yutub ! Acolo-i cu pampamamericano ! O fi tot aia cu uaca-uaca ?

  3. Decembrie 4, 2010 15:28

    Oaa, la mine nu se vedeee

  4. Decembrie 4, 2010 15:37

    Exact asta vroiam sa zic, ca fatuca nu se lasa mai prejos😉

    • yana permalink
      Decembrie 4, 2010 17:56

      @ Teo
      Niciodata fatuca nu se lasa mai prejos, dar stii deja asta!
      @Georgiana
      Buna seara, bine te-am gasit! Frumos la tine, rockerito! Nu ca eu as fi altfel, sau altceva!😉

      • Decembrie 4, 2010 22:15

        Yana, esti o scumpica! nici nu stii cam cum imi creste inima cand cineva imi spune ca se simte bine la mine acasa!! Te mai astept, cu mult, mult drag, da?
        O seara frumoasa!!
        P.S. Aici ninge ca’n povesti! nu degeaba au anuntat astia cod galben de ninsori 😀

  5. Decembrie 4, 2010 17:02

    Ce tare! L-am vazut de doua ori!

  6. Decembrie 4, 2010 17:08

    De patru ori! Mi-au dat si lacrimile!

    • mishulake permalink
      Decembrie 4, 2010 18:08

      Io de mai multe ori, ca m-a vazut Matei , nepotu’, si cum askia nu sare departe de …buturuga ! a incercat elemente de miscare. Se pregateste sa fie al 2-lea latinlover din familie…

    • Decembrie 4, 2010 22:16

      Alexa, Is dragalasi tare mai! cata pasiune pun ei in dansul ala, n’ai vazut…!🙂

  7. Decembrie 4, 2010 20:31

    Mishulake, stii, chestiile astea se mostenesc din bunic in nepot! Deci e normal.

  8. Zana Eficientei permalink
    Decembrie 4, 2010 22:14

    i-am vazut la frantuji, pe M6 – sunt deliciosi!🙂

    • Decembrie 4, 2010 22:18

      Zana, imi inchipui cam ce simt parintii lor… Eu mi’am vazut finutul, filmat la o serbare si-am plans de mi s’o scuturat camasa!!🙂

      • Zana Eficientei permalink
        Decembrie 5, 2010 21:08

        da, toata lumea lacrimeaza la chestii d-astea. pana si eu, cand fi-miu a fost calushar in serbarea de la gradinita🙂

  9. mishulake permalink
    Decembrie 4, 2010 23:23

    Georgia ,cand voi veni pe la Iasi, promit!
    Pana atunci :

    • Decembrie 4, 2010 23:33

      Oooo, ce taaaare!!! Imi place la nebunie si scena si filmul si Al Pacino!!! Merci, Mishulake!!!

Trackbacks

  1. Bebeul hip-hop « Gradina visata
  2. LUMI PARALELE (4) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  3. DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (35) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

