Skip to content

„Blogroll nella spiaggia”

Decembrie 5, 2010

În postarea precedentă l-am rugat pe Mishulake să facă nişte fotografii ca să văd şi eu cum e iarna în Italia. M-am aşteptat, ce-i drept, la nişte fotografii cu marea şi cu nisipul aferent, numai că n-a fost aşa. Oameni buni, eu aşa m-am emoţionat la văzul acestor fotografii încât acum cu greu îmi găsesc cuvintele, deci îmi cer scuze dacă sunt niţel incoerentă…
Mishulake al nostru, s-a gândit, chiar şi de acolo, de departe, să ne pună în ghetuţele pe care ne-am tot lăudat că le-am lustruit, câte-o atenţie – şi nu una mică! Părerea mea şi cu siguranţă şi a voastră. Aşa încât, închei acest spici şi vă las şi pe voi să vă bucuraţi aşa cum am făcut-o şi eu!

Moştenitorul tronului!! Nepoţelul lui Mishulake🙂 Un frumuşăl!!

Şi acuuuuum, nimeni altul decââââât…….. dragul, mult iubitul şi de toţi îndrăgitul nostruuuuu: MISHULAKEEEEE!!! Hai să-i dăm cu toţii un pupic dulce, dulce de tot, iar asta să reprezinte cadoul nostru pentru el de Moş Neculaie!!! Mulţumim Mishulake pentru că exişti!!


P.S. Mishulake eşti A-D-O-R-A-B-I-L !!

84 comentarii leave one →
  1. Decembrie 5, 2010 23:33

    Prima! Prima! Prima!
    Mișulache, chiar m-ai emoționat.
    Mii de pupici și… să vedem cum ne-am recompensa față de tine!
    Năstrușnicule! :-*

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 2:03

      Chiar meriti ! Nu esti tu gazda noastra primitoare , in casa careia am intalnit buni prieteni?

  2. Decembrie 5, 2010 23:34

    Gata, am devenit internaționale, fete și băieți!
    Vă dați seama, pe plaja însoritei Italii, numele noastre…
    Walk of fame!
    Pfuai!
    :-* :-*

  3. Laura permalink
    Decembrie 5, 2010 23:35

    Sefa, am vrut io sa te las prima😀

    Mishulake, chiar ca nu ma asteptam la asa ceva… ce gand fumos, ce frumos… aaaaaah, ce frumos! (am chiuit odata)

  4. Laura permalink
    Decembrie 5, 2010 23:41

    Andru, vezi? Am primit si noi ceva, chiar de nu ne-am facut cizmele🙂

  5. Decembrie 5, 2010 23:43

    Eh, fetele?? frumoasa surpriza, este??🙂

  6. Decembrie 5, 2010 23:44

    mulţumim, mishulake!!!
    fără pupici, că e barbaţi, dar oferim strângeri sănătoase de mână!!!😀

  7. Mariean Viorel permalink
    Decembrie 5, 2010 23:48

    Dupa ce am ras/plans de unu singur in atelier , am zis : iata o recenzie reusita cu privire la trecerea internetului peste meleagurile patriei !
    Toate bune !

  8. andruska permalink
    Decembrie 5, 2010 23:48

    Atat pentru Giana cat si pentru Mishulake: SUNTETI MINUNATI!
    N-am tipat! Doar mi-a tremurat vocea.
    Cred ca un cuvant pentu starea mea este: uluita!
    Nu-mi revin.
    Multumesc.

    @Laura
    Mai frumos decat speram.

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 2:11

      Andruska ! esti o uluita minunata !

  9. Laura permalink
    Decembrie 5, 2010 23:49

    Iote ca mai traieste si Mitfy…🙂

  10. Laura permalink
    Decembrie 5, 2010 23:50

    No, ca l-am botezat. Si nu ai editare. Mifty, na ca amu am dres-o🙂

  11. Decembrie 5, 2010 23:54

    Laura, Mifty ne urmareste din umbra… mare smecher!😛
    Andru, cine se aseamana, se aduna! asta e realitatea!🙂 te pup, dragule!🙂

  12. Decembrie 5, 2010 23:56

    Mishulake, da’ bebe mic de unde’o gasit copacul ala??😀

  13. Decembrie 6, 2010 0:25

    Tare frumos din partea ta Mihai.
    Felicitari Georgiana,ca tu ai fost cu…”cererea de oferta”.

    Si daca tot sintem impreuna,haideti pina la mine sa ascultam Blood,Sweat & Tears sa va dati cu parerea de muzica anilor ’60.

    Nopti bune!

    • Decembrie 6, 2010 0:35

      Alex, eeee, eu n’am facut mai nimic… dar multumesc oricum!🙂
      Hai ca vin, ca fix pe iutub eram acum, ascultam muzica!

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 2:15

      Multumesc de invitatie ! Complimente pentru Tunde.

  14. mishulake permalink
    Decembrie 6, 2010 0:52

    @ ALL !
    Pentru prieteni cu prietenie !
    @ Georgia, bebe mic are 5 ani si jumatate, daca-ti pui mintea cu el si numa’ te uiti ce si cat face obosesti !
    Crengi sunt destule acum, aduse de valuri. Chiar de n-ar fi , el tot gaseste un batz ceva ! Pe pariu !

    • Decembrie 6, 2010 2:14

      Să crească şi mare şi să fie sănătos!!
      Sunt convinsă c-ar fi găsit! Am şi eu o dulceaţă de finuţ care face acuşica 5 ani, cunosc modelul şi-l iubesc!! :))

      • dana permalink
        Decembrie 6, 2010 20:10

        si el te iubeste, nana!:) si ii dor de tine si de nanu

  15. Decembrie 6, 2010 2:20

    Mariean, toate bune si frumoase si la tine să s-adune! Take care!

    • Mariean Viorel permalink
      Decembrie 13, 2010 17:52

      Nu chiar toate , ca mor dracu’ !

  16. Pataphyl permalink
    Decembrie 6, 2010 2:53

    Jorji, mulțumesc nespus că te-ai gîndit și la mine în Ajun de Moș Nicolae. Mai treci pe acolo, căci nu sînt singurul care a fost emoționat!
    Toate bune, dragii mei!

    Picurînd DQ

    • Decembrie 6, 2010 16:36

      Pataphyl, nu te-am uitat nicio secunda, poti sa fii sigur de asta!🙂 Te imbratisam si noi pe tine!!

  17. Decembrie 6, 2010 5:58

    Buna dimineata!
    Asta da surpriza! Ma simt ca la 6 ani🙂

    Si multumirile mele pentru Mishul si nepotelul🙂 Un Mos Necolae perfect!

    Georgiana, m-am emotionat!
    Iuf!
    Pupici, fata draga !

  18. Decembrie 6, 2010 6:14

    Pfuf, ce inspirat am fost ca mi-am facut cizmulitele!
    Cum primeam eu asa lucru frumos? Multumesc, Mos… Mishulake!

    I am officially touched!

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 20:34

      ‘Nseamna c-o fo buna crema , cu luciu ! Toate cele bune !

  19. Decembrie 6, 2010 6:28

    Mishulake, iti multumesc ca te-ai gandit si la mine!

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 20:35

      Alexandra, mereu ma gandesc la bucuresteni ! Saru’mana !

  20. Decembrie 6, 2010 6:50

    Multumesc Georgi de tras de maneca🙂
    Mishulake esti cel mai tare! Sa-ti traiasca nepotelul! MULTUMESC!
    Ei, da, am un zambet pe fata cat roata carului!😀

  21. Decembrie 6, 2010 7:52

    Cel mai frumos cadou de Mos Nicolae. Sa vad oamenii dragi, legati cu prietenie chiar si prin fire de nisip de Mishulake, un om mult mai romantic decat lasa sa se inteleaga la prima vedere. Felicitari pentru idee si multe bucurii sa va aduca mosul la toti!

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 20:40

      Gabriela ! multumesc mult de aprecierea facuta cadoului oferit si nu in ultimu’ rand pentru psihanaliza !

  22. Decembrie 6, 2010 9:21

    Mișulache, eu mi-am luat repede cadoul și l-am dus acasă!
    Mulțumesc! :=*

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 20:41

      SLVC ! o inteleapta ! Ce-i in mana nu-i minciuna !

  23. Decembrie 6, 2010 9:22

    @Mishulake mi-a amintit de plaja din Bibione…of, iarna asta! Frumos gest, vedetelor!😉
    La mulți ani, Niculinelor și Nicolailor!

  24. Decembrie 6, 2010 10:23

    cu imaginatie, jos palaria!
    o zi plina de dulciuri!

  25. Decembrie 6, 2010 10:31

    Ooooooo, mulţumesc frăţică, mulţumesc Mishulake, să-ţi trăiască nepoţelul! Pe ce plajă ne-ai scris pentru posteritate? (sunt sigură că nici un val nu îndrăzneşte să ne ducă-n larg)🙂

  26. Decembrie 6, 2010 11:38

    Frumos blogroll în nisip… sunt cam invidios că nu mă regăsesc😀 Moş cu iubire… că asta e mai la îndemâna lui…

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 21:01

      Cristian ! sunteti mai multi acolo , da’ din motive tehnice nikonice n-am putut acoperi tot.

      • Decembrie 6, 2010 22:52

        Atunci îţi mulţumesc, Mishulake… Ai făcut un gest frumos. Unele gesturi frumoase sunt atât de uşor de făcut şi totuşi avem parte de aşa puţine… Numai bine!

  27. Decembrie 6, 2010 13:47

    Emotionant gest! Autorului ii daruiesc asta, tocmai pentru frumusetea darurilor pe care le-a ales.

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 21:04

      VirtualKid ! multumesc, la un concert FFN – formatia fara nume , am vazut cea mai lunga evolutie la percutie, era la Sala Palatului Buc.

      • Decembrie 8, 2010 11:58

        FFN este una dintre amintirile cele mai dragi ale adolescentei mele… atunci faceam primii „zece pasi”.

  28. m3bis permalink
    Decembrie 6, 2010 16:41

    Mersi, Mishulake! Mersi, mersi!
    User-ul văd că l-ai scris tu. Da’ parola unde-o bag?

  29. Decembrie 6, 2010 16:42

    Foarte simpatice pozele!🙂

  30. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 6, 2010 19:40

    O plajă plină de vedete.🙂 Fain cadou de la Moş Mishulake. Ia vedeţi cum vă purtaţi cu el, că poate repetă figura şi de Crăciun.😉 Deşi de data asta, ar trebui să-l faceţi voi vedetă.😀

    • mishulake permalink
      Decembrie 6, 2010 21:06

      Carmen ! m-am gandit la tine cand mosmondeam la Nikon, nu-s familiarizat cu toate butoanele.

      • Carmen Negoita permalink
        Decembrie 7, 2010 18:29

        Lasă că încet, încet le înveţi tu. Repetă figura şi de Crăciun, mai moşmondeşti la el şi atunci şi să vezi apoi ce as devii în mânuirea lui.🙂

  31. mishulake permalink
    Decembrie 6, 2010 21:28

    Georgia !
    Saru[mana pentru tot ! Am ajuns deci si adorabil ! He !

    • Decembrie 6, 2010 21:30

      Mishulake, eu iti multumesc – iar adorabil esti de cand te’ai nascut!! Pupici :*

  32. mishulake permalink
    Decembrie 6, 2010 21:46

    Maica-mea e de vina ! D-zeu s-o odihneasca, M-a facut cu si din dragoste se pare, asea mai iubetz, istetz , frumusetz ! ( Asea zice lumile !)

  33. Zana Eficientei permalink
    Decembrie 7, 2010 20:43

    Ptiu, frumos copil – sa fie sanatos si norocos! 🙂

    • mishulake permalink
      Decembrie 8, 2010 16:19

      Sar’na Zana ! Lucram in directia asta, sper sa fie si Eficient !

  34. Decembrie 10, 2010 0:11

    … mishulake, până nu vede nevastă-mea…
    cine e angela???😀

  35. Traian permalink
    Decembrie 12, 2010 23:37

    fain subiect , aferim !

    • mishulake permalink
      Decembrie 13, 2010 13:55

      Bine’ai venit p-acilea !
      Salam aleikum ! Aleichem Shalom! Peace be with you !

Trackbacks

  1. Inventar (2) – Silavaracald
  2. BRAŞOVUL – NOAPTEA LA POARTA ECATERINA (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  3. Dimineata « Cristian Dima
  4. Trafic cu Hituri (runda 45) « Blogul lui Teo Negură
  5. Ivona Boitan/Ştefan Georgescu – Crăciunul Mincinoşilor | Ioan Usca
  6. Muzici de iarnă și colinde cântate de Enya « Mirela Pete. Blog
  7. BRAŞOV – NOAPTEA LA POARTA ECATERINA (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  8. 3M (Mishulake, Mozart şi muzică) « Georgiana

Lasă un răspuns

