Skip to content

Iarnă prin păr

Decembrie 5, 2010

Dragii mei dragi,

M-am trezit dimineaţă cu soarele în ochi şi cu Gipsy în cap, cel de pe urmă ştiind parcă că-l aşteaptă o plimbare nebună prin nămeţi. Şi cum de cafea nici nu putea fi vorba pentru c-am uitat că s-a terminat, am purces în marea aventură! 🙂
Pisi, eşti pe fază, da?

Je, romantică toată! Să vă zic că sub nădragii aia aveam pantalonii de pijama? 😀

Cartierul în care locuiesc, este unul mare de tot şi-i zice Alexandru cel Bun, adică cel din fotografia de mai jos:

EO, abia acum savurez cafeaua. Şi mi-e bine🙂 Ţie?
Ok dragilor, în speranţa c-am reuşit să vă induc o stare de bine, vă doresc s-aveţi o duminică frumoasă iar Moş Neculai să vă aducă măcar un zâmbet pe chip! 🙂

26 comentarii leave one →
  1. Decembrie 5, 2010 13:32

    jorji, nu numai că sunt pe fază dar ai deja replica la mine, cu dedicaţie specială şi, de fapt eram la tine pe blog când am primit pingul!😳
    absolut fabulos, minunat, mulţumesc mult. se pare că sânnicoară a început deja să toarne la mine cu daruri.

  2. Decembrie 5, 2010 13:59

    Georgiana, ce frumoasa iarna a venit la voi! La noi e uscat si soare. daca nu ar fi 7 grade afara, m-as gandi ca se desprimavareaza. La Cluj sunt putin precipitatii si iernile nu au atat de multa zapada. Ma bucur ca m-am butut bulgari cu zapada in fotografiile tale si sa simt miros de iarna.

  3. mishulake permalink
    Decembrie 5, 2010 14:31

    Baaaa ! ce mi-e dor d-o bulgareala! Excelente pozele! O zi de iarna nemaipomenita ! Te invidieeez !
    Acu ma duc la malu’ marii sa facem miscare de fro 2-3 ore. Senin, rece da’ frumos si pe la noi.Da’ nu-i iarna ca pi la noi !

  4. Decembrie 5, 2010 14:36

    Pisi, cu muuuult drag! te îmbrăţişez!!
    Găbiţa, mă bucur c-am reuşit să-ţi trimit o bucăţică din iarna de la mine de acasă! Te pupăcesc!
    Mishulake, fă şi tu nişte fotografii la marea aia şi trimite-le la mine, să le postez!! hai să vadă şi ochii noştri cum e în Itălica la ora asta!! ce zici??
    Acum e frumos tare afară, e soare şi totul străluceşte… aseară însă, ningea viscolit rău de tot!! se auzea în hotă un vuiet de ziceai că suntem în Siberia😀

  5. Decembrie 5, 2010 15:00

    Iarna grea, taicule!

  6. Decembrie 5, 2010 15:36

    Păi da, unii sunt mult norocoşi, ceea ce nu este rău deloc. La noi plouă, mocăneşte, tomantec, bacovian sau cum o mai fi. Moş Nicolae este cu umbrela la purtător. Frumoase fotografii…

    Gânduri bune şi să sperăm că v-aţi lustruit ghetuţele!

  7. Decembrie 5, 2010 16:00

    Poze frumoase, de vazut stand la caldura. Tare mi-ar place sa o las pe Cola sa-l streseze pe Gipsy al tau.. Sper ca si la el vine Mosul, nu?

  8. Decembrie 5, 2010 16:06

    Alexa, grea, grea! Dar o prefer aşa, cu zăpadă, decât uscată şi geroasă!
    Cristi, poate vă aduce Moş Neculai şi vouă puţină zăpadă! Uite, dacă-l întâlnesc am să-l trimit la voi, ok? Ghetele strălucesc deja!!😀 Acu sper să nu rămân doar cu strălucirea…😀
    Cafeauamea, nu se ştie niciodată… vara trecută am ajuns în Cluj… nu-i mare lucru să venim la Cola vara ce vine!😉
    Da, vine şi la Gipsy moşu, are pregătită o ciocolată că tare-i mai place!!!

  9. Decembrie 5, 2010 16:36

    Cadou si tie, un „c’est fini” ca la apropiat sfarsit de an:

    Ciorile…solitare si solidare… Frumoase foto!

  10. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 5, 2010 18:55

    Woow… chiar atâta zăpadă este la Iaşi? La mine tot atâta e… dar ploaie.😀 Faine fotografii, Georgiana. Gipsy era un fericit prin nămeţii ăia. Tu mai aşa şi aşa… am înţeles… ţi se terminase cafeaua. Lasă că-i bun şi gerul de afară, te trezeşte mai ceva ca o cafea (hai că am evitat cacofonia… ufff😀 ) Te pupic! Şi un Moş Neculai cu multe surprize!

    • Carmen Negoita permalink
      Decembrie 5, 2010 19:14

      Un mic cadou de Moş Nicolae:

      Seară frumoasă!

  11. Decembrie 5, 2010 21:04

    Ce frumoasă e iarna taaaaa!

    Offtopic: Apropo de isprava ta cu ştersul bibliotecii media. Mă gândeam de ce trebuie să fi făcut asta. Apoi am văzut că tu pui pozele aşa cum le scoţi din aparat. M-am uitat la una din pozele astea… cu iarna: are 4,61 MB. ENORM!!!!! N-ai voie cu aşa ceva! Ai observat cât de greu se încarcă?
    Descarcă gratuit Irfan View şi micşorează pozele la valoarea de 800 X 600 pixeli şi o poză se va vedea la fel de bine, dar la numai 181 KB de exemplu.

    Iarnă faină, mai departe, îţi doresc!

  12. Laura permalink
    Decembrie 5, 2010 21:20

    Zapada cu soare… minunat!
    la mine lipseste soarele… e tot innorat😦
    Asta e😀

    • andruska permalink
      Decembrie 5, 2010 23:02

      Laura, Giana ne pacaleste!
      Ne zice ca-s poze facute la Iasi. Hmm, atatea poze, atata frumusete si nici macar ….o masina? Nu pot sa cred!🙂

  13. Decembrie 5, 2010 21:54

    RUŞINI !

    La mine e un frig vânăt.PESTE TOT A NINS! La Câmpulung, La dracu’n praznic, numai aici NU

  14. andruska permalink
    Decembrie 5, 2010 23:01

    Stai sa-mi scutur haina, c-a inceput sa ninga la tine pe blog! 🙂

  15. Decembrie 6, 2010 0:17

    Lora, multumesc si te pup pe sufletel! :*
    Cărmenuşa, muţumesc din inimă! eşti o drăgălăşă, ştiu că mă repet dar nuţmi pasă! Să-ţi aducă şi ţie Moşu ce-ţi doreşti! oricum îţi va aduce o ciocolată, sper că eşti conştientă de asta, nu?😀
    Motanes, o iarnă frumoasă, aşa ca a mea, îţi doresc şi ţie! Din inimă. Vis a vis de faza cu rezoluţia de 800/600 am avut mari discuţii cu soţul meu!! să vezi ce-o să jubileze când ţi-o vedea comentariul!! de la începuturi îmi spune să nu mai pun imensităţile astea de poze, dar eu, ca un taur veritabil, încăpăţânat adică, nu l-am ascultat…😦 Promit că de mâine, 6 decembrie, aşa voi face! Pe verificatelea!😀
    Laura, azi a fost o zi de poveste! Să dea Domnul să fie toată iarna aşa!!🙂
    Andruşca, am fost în parc, de aia nu-s maşini!! Stai liniştită, că-i plin de maşini şi la noi…
    Copile de suflet, Îţi trimit eu într-un borcănel?? hai nu plânge c-o să vină şi la tine!! Pup iu!
    Andruşca, te mai scuturi mult? hai că s-o răcit vinul ăla de l-am fiert!!😀

  16. Decembrie 6, 2010 9:25

    Felinarul, superb!😉
    Georgiana, sigur locuim în aceeași țară?! Aici e soare, călduc, eu nu știu, zău…Frumoase fotografii, se adună se adună!🙂

  17. Decembrie 6, 2010 11:06

    ce frumooos! vreau şi eu puţină zăpadă.

  18. Decembrie 7, 2010 22:06

    Tare frumoase poze! Ce iarnă faină e pe la voi, Georgiana! Mi-a plăcut şi poza ta cu cuţulache cel frumos! Sunteţi fotogenici!🙂

    Dar cea cu ciorile e super! Ai avut răbdare să le „vânezi” cu camera!

    O iarnă frumoasă să ai!

  19. Traian permalink
    Decembrie 14, 2010 16:19

    iarna afara , iarna in sufletul meu …

Trackbacks

  1. Tolba cu fapte bune « Gradina visata
  2. BRAŞOV – POARTA ECATERINA « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

