Skip to content

Bye bye

Decembrie 8, 2010

Am plecat in Austria. O saptamana ati scapat de mine. Aveti grija de voi. Va foarte pup!

40 comentarii leave one →
  1. Laura permalink
    Decembrie 8, 2010 0:50

    No, ghine ca am scapat si de tine😀
    Brrr…. ninge… brrrr
    Dau zapada la o parte, dar fac doar o potecutza mica😉

  2. Decembrie 8, 2010 1:24

    Slow down, you crazy child!

    http://www.mojvideo.com/v/28536a5394e5d904dfa8

  3. mishulake permalink
    Decembrie 8, 2010 7:27

    Ashe hodoroc-tronc ?
    No ! drum bun !

  4. Decembrie 8, 2010 10:04

    la ski?🙂

  5. Decembrie 8, 2010 12:16

    pfaaaaaaaaaaa… în austria? la târgul de crăciun de la viena i suppose!😀
    apoi nu ne bucurăm că lipsești, da așteptăm poooze!
    have phun!

  6. hope permalink
    Decembrie 8, 2010 16:09

    Comentariu prin Lora on decembrie 7, 2010 4:23 pm
    Teo, permiti si tu rautati pe blog? Uneori cred ca spam-ul de pe WordPress e special creat pentru imaturi. Inscrisi la mica scoala a spam-ului, banuiesc ca ar incepe sa-si puna intrebari nu numai sa dea verdicte atat de idioate uneori. Iti inteleg amabilitatea de a numi si chiar considera prieteni pe unii , dar , pricepe si tu ca si mine ca unii sunt absolut incapabili sa acorde prietenie si sa primeasca prietenie. Imaturii de care vorbeam… ( Teo, imi cer scuze ca m-am amestecat cu acest comenatriu, poate imi faci favorul sa-l stergi dupa ce vei fi inteles ca intentia mea a fost sa-ti arat ca grosolania si rautatea ma deranjeaza oricui ar fi adresata si de catre oricine. Cu cat mai mult cand am fost recent verbal “violentata” de catre acest om capabil de mari stupizenii!)

    Teo,faptul ca ti-au folosit sfaturile mele ma bucura.La fel,imi pare bine ca ti-a placut piatra de la mine,dar pina la prietenie mai este,cred eu,mai presupune si altceva.Daca continuam sa fim corecti si sinceri,poate deveni.Mi-am permis si alte comentarii referitoare la muzica pentru ca mi s-a parut ca te intereseaza parerea mea.
    In ce o priveste pe Laura,nu i-am adus nici o acuzatie si n-a acuzat-o nimeni,ba chiar,toata lumea a acuzat-o pe sotia mea si nici ea nu avea vreo vina.Am dat explicatia la mine.
    In cazul stupizeniilor,am inteles ca Laura are spam pentru ele….
    Sper ca de data asta am reusit sa ma fac inteles fara sa prejudiciez pe cineva.
    Mult bine,
    Alexandru.

    Laura,acest comentariu de la Teo arata ce fel de om esti.

    Lora On 08/12/2010 at 14:48 Permalink
    Da? Ce bine!
    Dar tu de ce umbli cu barfa? Si cu judecata pe varful limbii? Foloseste-ti timpul liber altfel.

    • Decembrie 13, 2010 10:27

      Biata hope! Sper ca ti-ai dat seama ca Teo mi-a cerut acordul sa publice comentariul.
      Georgiana, o sa te rog sa-mi dai numele tau de utilizator WordPress . Kiss🙂

      • Decembrie 14, 2010 18:35

        Lora, sunt in Austria, n’am inteles nimic! daca vrei sa sterg comentariul de mai sus, il sterg…😀 Am aprobat comentariul din reflex si din Austria, unde conexiunea la internet e destul de anevoioasa🙂
        Kiss iu too!

      • Decembrie 14, 2010 20:47

        Georgiana, aceasta hope ma pazeste indeaproape sa nu fac rele. E ingerul meu pazitor, cum ar veni. Daca ma comport bine, nu reactioneaza. Daca incerc sa-mi exprim liber nemultumirea si parerile negative, apare de nicaieri si ma trage de ureche😦 Din moment ce se amesteca intr-o istorie care aparent nu o include, inseamna ca ceva o motiveaza. O singura persoana este motivata sa se amestece si acea persoana stie ca am incercat o discutie in termeni cat mai diplomatici-fara rezultat, m-am ploconit si am fost ignorata. Dar cum am exprimat ceva negativ, a si scos nasul la iveala. Hope, reactionezi numai la chestiuni negative? Cele pozitive te lasa indiferenta si alegi sa le ignori?
        Georgiana, iti pregatesc un e-mail cu de toate (cu explicatii) asa ca de sarbatori🙂 Vino si linisteste apele ca nu mai poci! :)))

  7. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 8, 2010 19:25

    Ai plecat? Şi tu abia acum glăsuieşti? După ce pleci?😦 Să vii cu multe pozeeeeeeee… ai un loc gol în biblioteca aia… suflă vântul prin ea.😀

  8. coralie permalink
    Decembrie 8, 2010 22:15

    hmmm…ma incearca pizma…eu inca merg la servici, stii asta?!

  9. Decembrie 8, 2010 22:45

    aşa se explică de ce cînd am sunat-o, mi-a răspuns un robot nemţesc!

  10. Decembrie 9, 2010 0:27

    Numai bine! Să ai o experienţă minunată… ps. te invidiez!!!

  11. Decembrie 9, 2010 19:55

    O sa te intreb ceva dupa ce vii acasa.Mai vii?

  12. Decembrie 10, 2010 8:36

    Distractie plăcută!

  13. Decembrie 10, 2010 12:04

    kiss tante austria din partea sinistrului ei iubit, EO🙂
    ai grija de tine!

  14. Decembrie 14, 2010 18:36

    @all: oameni buni, vin acasa si va raspund!! am un net nasol aici!! va salut din zapada!! multa zapadaaaaaaaaaaaaaa!

  15. Decembrie 14, 2010 21:29

    Ba, tu ti-ai deschis o filiala in Austria si mergi pe blatt!

  16. Decembrie 15, 2010 13:03

    jorji, a trecut o săptămânăăăăă! lungăăăăă!😦 stau în zăpadă şi te aştept!!!

  17. Decembrie 15, 2010 13:32

    Georgiana, te invidiem. Vacanta, zapada, Austria, veselie… Hmmm…si de Sarbatori? O sa mai ai chef ori atunci va fi partea a doua a comediei?🙂

  18. Decembrie 15, 2010 23:54

    Eu am mai spus-o, sa te-ntorci cu poze din tara aia frumoasa!

  19. Decembrie 17, 2010 15:47

    Ca faci, mah! Mai stai mult pe coclauri?

  20. Decembrie 17, 2010 16:30

    Mah ! Te mai invarti mult cu avionu’ cela? O inghetzat pista? Aeroportului ? Ca vaz ca lipsesc 7 grade la Iasi . ( O fi in curs de degivrare pista aeroportului. Zic io ! )

Trackbacks

  1. PLOI DE DORINŢE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. Năbădăiosu` la mic-dejun « Cristian Dima
  3. PA-URI MEDIEVALE ŞI POARTA ŞCHEI DIN BRAŞOV « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  4. Take the Lead. Recomandare de weekend « Mirela Pete. Blog
  5. SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  6. Poveste de vis (17) « Blogul lui Teo Negură
  7. Drumuri aproape – Ardeu 8 « Cristian Dima
  8. SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  9. DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (36) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  10. SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  11. POVESTEA CONTINUĂ… « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  12. SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (4) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  13. PLICTISEALĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  14. PAveste fără sfârşit « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  15. Vizitatorii lunii decembrie « Gradina visata
  16. BRAŞOV – PRIMA ŞCOALĂ ROMÂNEASCĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

