Skip to content

În Austria cu telefonul

Decembrie 20, 2010

Şi pentru că am „lălăit-o” suficient, mă rog, doar două zile, astăzi am să vă arăt fotografiile pe care le-am făcut cu telefonul din dotare, deci o luăm aşa, gradual.🙂 Să nu fiţi foarte supăraţi pe mine că n-am stuchit la furcă şi încă nu trec la povestiri, dar am ceva interese din astea legate de sărbătorile ce se apropie, că doar n-oi face eu excepţie, şi cum e şi normal am intrat în febra aia a pregătirilor.😀 O alergătură şi-o panică de ca şi cum se termină pământul pe 31 decembrie!😀 Aşadar, voila! Fotografii de pe telefon!


Faceţi vă rog abstracţie de cablul ce taie orizontul şi îndreptaţi-vă atenţia către şoseaua curăţată de plugurile care merg încontinuu, şi ziua şi noaptea…

Cea din stânga e căsuţa unde-am locuit eu🙂

Gata pe azi. Mă duc la spălat geamuri. Mâine revin cu fotografii făcute cu aparatul, bine, nici alea profi –  dar orişicât!
Vă doresc o săptămână cât mai lipsită de agitaţie!!

48 comentarii leave one →
  1. Decembrie 20, 2010 14:35

    frumos.
    dar nu inetelg ce te apuca nebunia asta gopodareasca de spalat geamuri si toata panica dinaintea sarbatorilor. mai lasa si tu loc de povesti….
    glumesc, of course, ca si io’ tot cu geamurile…hai pup

  2. Decembrie 20, 2010 16:14

    Baiii ! frumos tare ! Ca pi la noi ! In Bucowina , la Poiana Stampii ! ‘Nainte de Tihutza ! Cum vii din Dorna. Da’ fara nemti. Locurile.
    ( mah ce ciuda aveti cu jamur’le, ati dat var? acu la minus grade? )

  3. dana permalink
    Decembrie 20, 2010 17:45

    Daca nu speli si usile si faianta, n-ai facut nimic!
    [-x
    Pupici de la noi toti!si spor la treaba!

  4. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 20, 2010 17:49

    Prima şi ultima sunt bestiale. Uitându-mă pe la fotografii îmi laşi impresia ca ai aterizat prin Laponia şi nicidecum prin Austria. Şi drumul acela… la noi îl vezi aşa când sunt +5 grade şi se dezgheaţă singur. Te pup! Aştept poveştile.

  5. Decembrie 20, 2010 18:31

    Spor la treaba!

  6. Decembrie 20, 2010 20:47

    Super pozele, dar … ati fost in Retezat vreodata? Merita!
    V-ati gandit cum ar fi fost daca era si Gipsy cu voi? Atata loc de zbenguiala…, fetite austriece… . Ii drept, cred ca si cand ati intrat in casa, nu s-a dat pe o lume.
    Spor maxim la toate cele!

  7. Decembrie 20, 2010 20:52

    Oameni buni, m’am folosit de scuza cu geamurile ca sa’mi maschez cumva lenea😀 Nu luati si voi de bun tot ce zic!!😛
    Cafeaua mea, din pacate am fost singura in Austria, in interes de serviciu…🙂 La vara ma duc cu familia!!
    La Retezat n’am ajuns inca… fain tare?? hai cu pozele la tine pe blog, sa vada si ochiul nostru!!
    Spor si tie si pupici!! :*

    • Decembrie 21, 2010 1:39

      Cu siguranta era mult mai bine daca ati fi fost in familie, dar avand in vedere planurile pentru anul care vine, e bine si asa.
      Pe vremea cand am bantuit in Retezat inca nu aparusera telefoanele mobile si camerele digitale. Pozele facute atunci sunt pe hartie si n-am convingerea ca le voi scana vreodata pentru a le putea pune la vedere, pe blog. De curioasa poti cauta pe Google, chiar daca nu este acelasi lucru.

  8. Decembrie 20, 2010 20:54

    Frumos în Austria! Îmi plac casele acelea care respectă un anume „tipar” nemţesc. Şi zăpada e minunat de frumoasă…

    • Decembrie 20, 2010 20:59

      Alex, e de poveste, pe bune!! Stai ca mai am poze, asta’s doar asa, de incalzire…
      O seara faina, prietene drag!

      • Decembrie 20, 2010 21:46

        Sărut mâna! La fel îţi doresc şi ţie!
        PS. Dar Cuţulache a fost şi el la „şpaţirăn”?🙂

  9. Decembrie 20, 2010 21:35

    Ce minunate fotografii Georgiana. Deja simt si eu aerul rece si mirosul zapezilor, numai uitandu-ma la ele.

  10. andruska permalink
    Decembrie 20, 2010 21:38

    Dragule, m-a cam luat cu frig tot pierzandu-ma prin peisaj!
    Frumos, frumos.
    Dar am si io o curiozitate: de jos in sus, poza a cincea are cumva un logan alb??!
    M-a surprins silueta🙂

  11. Traian permalink
    Decembrie 20, 2010 21:43

    reusite poze, bun telefon…

  12. Decembrie 20, 2010 22:10

    Nu am treabă eu cu străzile lor sau cu ale noastre…. am abia o amărâtă de ţoaclă😀 Dar îmi plac le nebunie cele cu lumina felinarelor… Chiar dacă sunt făcute cu telefonul mi se par foarte TARI😀 Îmbrăţişări şi pupicei :))

  13. Decembrie 20, 2010 22:10

    faine poze,astept cu nerabdare si povestile. precis ai si din alea,asa-i?

  14. Decembrie 20, 2010 22:26

    Alex, căţelul a stat acasă cu tati! îţi dai seama ce linişte au avut…😀
    Găbiţa, ăsta e doar începutul! Mai are fata!!
    Andrule, nu e Logan :))) ce ochi ai!!😀 N-am văzut pe acolo nicio siluetă de maşină românească!😀
    Traian, un amărât de Nokia, pe bune, chiar nu-i cine ştie ce… tind să cred că-s eu talentată! : D
    Cristinel, mulţumesc pentru aprecieri şi îmbrăţişări, le+am primit pe toate cu drag!
    redsky, am şi ceva povestioare, subţiri aşa, de vară🙂 vin şi alea, mai încet aşa, că-s tare puturoasă😀

  15. Decembrie 20, 2010 22:33

    ioooi, că tare dor îmi faci. îi faină austria, cum nu! şi cu zăpadă pe ea îi şi mai faină.
    aştept povestea promisă, dar nu-i grabă. io am terminat cu ferestrele, acuşi-acuşi trec la copt şi glazurat şi apoi linie dreaptă şi alarmă de gătire. poftim de ne colindă dacă vrei un colţ de plăcintă.😉

    • Decembrie 20, 2010 22:41

      Pisic, vin, cum sa nu!! Deja simt mirosul de placinta!! hai ca vin fugaaaaaaaaa! pana in Ajun sper s’ajung !

  16. Decembrie 20, 2010 23:25

    Pozele sunt foarte misto. Pacat ca natura-i moarta si-ntepenita. Zapada-i depresanta, ca o femei frigida. Dar in pozele facute la lumina felinarelor, totul prinde viata. Privindu-le, te simti de parca ai sta infrigurat in fata semineului.😉

    • Decembrie 20, 2010 23:32

      papa, iti multumesc de vizita!
      Natura’i cam moarta, ce’i drept, insa sus pe partie totul prinde viata! Eu am fost si vara acolo, e de poveste…

  17. Una permalink
    Decembrie 20, 2010 23:26

    bine ai revenit, ne-a fost dor de tine🙂

  18. Decembrie 20, 2010 23:38

    Am revenit si eu. Am sanse la ceva pupici?😀

  19. Decembrie 20, 2010 23:46

    P.S. papa, m’ai spariet cu avataru’ ista!😀

  20. Decembrie 20, 2010 23:51

    😆
    Oops! Eu ma asteptam sa te fi speriat primul😉

  21. Decembrie 21, 2010 0:06

    Mi-ai tras-o!😛 Dar n-as putea spune ca nu-mi pare bine😉

  22. Decembrie 21, 2010 0:10

    Absolut, la modul serios am spus-o si eu😆

  23. Decembrie 21, 2010 0:14

    Pai daca mi-ai dat un deget, ce era sa fac?😉

    • Decembrie 21, 2010 0:18

      aha! te-ai gândit să-mi iei toată mâna cu tot cu juma de gât😀 Aşa-mi trebe dacă beau până uit de mine!!😛

  24. Decembrie 21, 2010 0:24

    Ca uiti de tine nu-i chiar rau, totul e sa nu uiti si de mine😉

    • Decembrie 21, 2010 0:26

      ‘om trăi, ş-om vedea!😉 dar de obicei nu uit oamenii de mi-s simpatici🙂

  25. Decembrie 21, 2010 0:35

    Frumos obicei! Sunt convins ca ai si altele la fel de atragatoare😉
    pup u

    • Decembrie 21, 2010 0:37

      eh, vorbeste lumea…
      pup iu too de noapte buna! ma duc la teveu ca’s „Mizerabilii”🙂 Pe maine!

  26. Decembrie 23, 2010 16:31

    Peisaje din astea avem si noi in judet. Ntz ntz. Si pun pariu ca era la fel de frig ca si aici.😛

  27. Ianuarie 1, 2011 13:11

    frumoase poze acel brad cu dolari ai simai si varfu mil dai mie

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 47) « Blogul lui Teo Negură
  2. Manifest matinal « Cristian Dima
  3. Râs cu plâns – Silavaracald
  4. Dexign vă urează Sărbători fericite! « Mirela Pete. Blog
  5. BRAŞOV – PRIMA ŞCOALĂ ROMÂNEASCĂ (5) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

