Skip to content

Crăciun fericit, copii!

Decembrie 23, 2010
tags:

Dragii mei,
Deoarece la stilu-mi caracteristic am lăsat cam tot ce înseamnă pregătirile dinaintea Crăciunului pe ultima zi, m-am gândit să-mi iau o scurtă pauză de blog, asta neînsemnând că nu ne mai conversăm pe aici şi-n zilele care urmează. Aşadar, vă pup şi vă îmbrăţişez cât de tare pot, vă doresc s-aveţi un Crăciun liniştit alături de cei dragi iar cadourile de le veţi primi să fie aşa de multe încât cu greu să mai încapă sub brad!
Şi ca să nu-mi fac ieşirea chiar aşa sec, vă las să vă amuzaţi cu un filmuleţ de sezon:

P. S. grijă la cât şi ce mâncaţi:mrgreen:

57 comentarii leave one →
  1. Decembrie 23, 2010 17:24

    ei lasa ca am avut grija tot anu’. Acu am facut deja rezervare la urgenta si am facut stocuri de medicamente de indigestie!😉

  2. Decembrie 23, 2010 17:24

    sărbători fericite şi ţie.

  3. Roxana permalink
    Decembrie 23, 2010 18:32

    Craciun fericit Georgiana! Te pup >:D<

  4. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 23, 2010 18:42

    Giaaaannnaaaa… fierbe oala cu sarmale? Pune-mi şi mie una deoparte aşa de poftă, că mă ştii că nu rezist şi nici nu vreau să fiu fată rea şi să ţi le pap pe toate.😀
    Crăciun fericit! Să fii iubită şi fericită! Deşi la cât de bine găteşti, habar n-ai cât te iubesc.😀 Vorbesc eu cu Moşu să-ţi pună sub brad numai surprize plăcute. Te pupic! Şi dă-o încolo de dietă. Nu poţi să laşi sarmalele alea nemâncate.

  5. Decembrie 23, 2010 19:28

    cool, atunci m’am linsitit!! iti dai seama ca la cat am „postit” nu exista riscul de indigestie…

    eumiealmeu, asemenea! Lovely Christmas to you!

    Roxanica, multumesc mult! sarbatori frumoase sa ai si tu, alaturi de cei dragi!! Pup iu!

    Carmenusa, vino tu la Iasi si ti’o arata eu cum gatesc!!! Abia astept! Cat despre dieta ce sa zic… nu tin niciuna, ma cam doare la basca😀
    Ok, deci să stau linistita, vorbesti tu cu moşu. Bineeeee!🙂
    Crăciun frumos şi ţie, Cărmenel! Ne mai „auzim” pe aici, sper.

  6. Decembrie 23, 2010 20:06

    Craciun fericit, Georgiana! Ia zi-mi, dupa Craciun iti schimbi gravatarul? Ca sunt curioasa cu ce mai apari!
    Pupaturi si imbratisari cat cuprinde!

    • Decembrie 23, 2010 20:27

      Multumesc, Alexo draga! Craciun fericit si tie!
      Schimb gravatar, dacum sa nu! cu mine niciodata n’o sa va plictisiti😀
      Pup si eu de un milion de ori!

  7. Decembrie 23, 2010 20:30

    Nu e amuzant!!! Ce au făcut cu Moşu?!?! Nu mai vine Moşu? :((

    Sărbători Fericite, Giogi şi cadpuri multe sub brad!!!

    • Decembrie 23, 2010 21:01

      Cristinel, vine Moşuuu! ăla era moşu porcuşorilor, e alt moş, stai liniştit!!😀
      Sarbatori fericite si tie, prietene!!

  8. Decembrie 23, 2010 20:54

    Da ! Am retinut mesaju’ „merry christmas” adica „meri in crishma” ! !!!
    Craciun fericit !

    • Decembrie 23, 2010 21:02

      Am primit cu colinda, Mishulake! Hai la un colăcel cald, o nucă şi-o cană cu vin!!
      Crăciun fericit si vouă de acolo, din Italia!!

  9. Decembrie 23, 2010 21:01

    Sper ca n-am picat taman in pauza de blog😀 Intrucit eu ti-am urat deja, cam tot ce aveam pe suflet😀 , nu mi-a ramas decit sa-ti astept cu nerabdare feedback-ul, care in mod sigur va fi spectaculos😉

    • Decembrie 23, 2010 21:05

      Papa, acum sunt în pauza de pauză! Îs ruptă de munci! m-am cam întrecut azi, dar nu-i bai, tocmai mi-am turnat o pălincuţă în pahar şi deja viaţa e muuuult mai frumoasă😀
      Vin şi cu feedback-ul… Cum să fie? proză scurtă, versuri sau fotografii?:mrgreen:

      • Decembrie 23, 2010 21:10

        Ce munci draguto? Doar nu te-oi apuca sa nasti tocmai de Craciun?😀
        Lasa proza si foto-urile, parca aveai un ceva de filma. Baga si tu un clip edificator, sa ma dai direct pe spate!😉
        pup u

  10. Decembrie 23, 2010 21:05

    draga mea jorji, eu acuşi am picat de la fabrică. sleită. toată ziua am privit cum frământă virtual la cozonaci maestrul ratatouille şi coolnewz, acum privesc la balamucul propriei case şi cred că dau în sara asta un fiert la sarmale. mâine: două ore fixe împachetez cadouri pentru tot neamu şi restul bunătăţilor. apropo… fac prăjiturica de la coolnewz, am decis!😉 tot mâine.
    plus alte şi alte. o să zâmbesc de la bucătăria mea spre bucătăria ta.
    sărbători fericite şi indigestia să vă ocolească.

    • Decembrie 23, 2010 21:12

      Of, saracuta de tine. Tare mai esti tu vrednică. Eu nu ştiu când mai ai vreme să le faci pe toate!!
      Eu abia mâine mă apuc de mâncare, până acu am rupt cu şmotru! îs cam ruptă, ca să zic aşa😀
      Am fost şi eu la coolnewz, am salivat şi-am înghiţit în sec. Aştept sa deschidă poarta ca să mă apuc de colindat😀
      Sărbători fericite şi ţie, draga mea.

      • Decembrie 23, 2010 23:03

        măi, habar nu am dacă îs harnică, de fapt mă apucă rar…😉 mai rar decât şi-ar dori colocatarii mei.
        cu sarmalele îs ok, că am de efectuat nişte scriituri în noapte asta… aşa că… altfel nu le vegheam de azi.
        restul, oi vedea eu mâine. când am închis fabrica, uite-aşa.😀

  11. Decembrie 23, 2010 21:19

    Papa, cum ce munci? Intelectuale, fireste!😀
    Film, zici… treaba ta! tu ai vrut-o! eu te-am avertizat: nu-s dusă de multe ori la biserică!!

  12. Decembrie 23, 2010 22:52

    Geo, am bagat niste cozonacei la cuptor, desi ziceam ca azi nu fac nimic. Daca imi canti un colind iti trimit si tie unul, cald!

    • Decembrie 23, 2010 22:54

      Bravaaa! Furnicuţa ma-mii!!
      Bine, hai că te colind. Încep, da? Eşti pe fază?

  13. Decembrie 23, 2010 23:19

    Gata! Zi! Pana tu canti, eu pregatesc cozonacelul, ca e gata!

    • Decembrie 23, 2010 23:22

      De aia zic:

      Dashing through the snow
      In a one horse open sleigh
      O’er the fields we go
      Laughing all the way
      Bells on bob tails ring
      Making spirits bright
      What fun it is to laugh and sing
      A sleighing song tonight

      Oh, jingle bells, jingle bells
      Jingle all the way
      Oh, what fun it is to ride
      In a one horse open sleigh
      Jingle bells, jingle bells
      Jingle all the way
      Oh, what fun it is to ride
      In a one horse open sleigh

      A day or two ago
      I thought I’d take a ride
      And soon Miss Fanny Bright
      Was seated by my side
      The horse was lean and lank
      Versuri Colinde – Jingle bells
      de pe http://www.versuri.ro
      Misfortune seemed his lot
      We got into a drifted bank
      And then we got upsot

      Oh, jingle bells, jingle bells
      Jingle all the way
      Oh, what fun it is to ride
      In a one horse open sleigh
      Jingle bells, jingle bells
      Jingle all the way
      Oh, what fun it is to ride
      In a one horse open sleigh yeah

      Jingle bells, jingle bells
      Jingle all the way
      Oh, what fun it is to ride
      In a one horse open sleigh
      Jingle bells, jingle bells
      Jingle all the way
      Oh, what fun it is to ride
      In a one horse open sleïgh

  14. Decembrie 23, 2010 23:37

    Bravo, fata! Ia la maica un cozonacel!

    http://gradinavisata.wordpress.com/2010/12/23/cozonacei/

  15. kekee permalink
    Decembrie 24, 2010 0:07

    Tuuuuu Jorjanăăă tuuuuu, Sărbăutori fericite îţi doresc !😛
    ps.
    Puţin şi bun ( că doar nu oi fi bou să beu şi să mânânc căcat ca să fac burtă ).
    :-*

    • Decembrie 24, 2010 0:09

      Hai să trăim şi să fim fericiţi cu toţii! Un Crăciun liniştit plin cu de toate îţi doresc!
      te pup, frăţioare drag! :*

  16. Decembrie 24, 2010 0:19

    I-a asculta don’soara! Te crezi smechera de Iesi? E, uite ca nu esti singura gospodina de pe blog. De-al dracu m-am apucat si eu de sarmale (de curcan) Vrei sa ne duelam si-n piftii? Fie. Eu o ard tot pe curcan, ca cica astea de ciripoaie fac bine la pitpalac😉
    pup u again, ca nu prisoseste

  17. Decembrie 24, 2010 0:26

    Papa, brava la tine, meseriaşule de Canada care eşti tu meseriaş! Eu mâine fac sarmalele, să moară Veta dacă nu-ţi trimit fotografie cu ele!😀 Piftie fac la revelion. Mai fac nişte pârjoluţe cu maioneză, salata boeuf, friptură de porc cu cârnaţi afumaţi alături şi cam atât. Dulce nu fac, că nu-s mare amatoare. O palincă şi un vinişor şi masa-i gata!!
    Pup şi eu la tine!
    Spor la trebi!!
    P.S. să nu uiţi să cumperi smântână pt. sărmăluţi🙂

  18. Decembrie 24, 2010 0:30

    Suna bine ce spui, nu-nchiriezi fo camera si-un loc la masa, de Craciun?😉

    • Decembrie 24, 2010 0:33

      de-ai fi mai aproape, ţi-aş răspunde că da! Normal că uşa mi-e deschisă! Oricând pentru oamenii deosebiţi aşa ca tine!🙂

  19. Decembrie 24, 2010 0:35

    Hai ca ma duc sa mingii sarmalele alea, ca nu stiu de ce, da’ astea nu se fac singure, nici…rugate😆
    have a wild night and hot dreams!😉

    • Decembrie 24, 2010 0:38

      am auzit că tre să le şi cânţi:mrgreen: Hai, hai! mai cu suflet!
      Thanks a lot! iu tu!!

  20. Decembrie 24, 2010 2:30

    Sa ai Sarbatori frumoase, imbelsugate, vesele, cu toti dragi tie alaturi.
    O mangaiere lui Gipsy!

  21. Decembrie 24, 2010 9:20

    Hehehe… M-au răzbunat porcuşorii. Că dacă puneam io mâna pe moşneagu’ ăla îl luam de barbă şi-l întrebam pe unde a umblat în toţi anii ăştia, că pe la mine a uitat să mai treacă. Şi dacă ăla din film e vreun trucaj holiudian şi el trăieşte şi citeşte ce scrie aici şi-i vine ideea să-şi repare greşeala îi transmit că e tardiv de târziu (vorba Adelei). O să-i adap renii diesel cu benzină, o să-i zgârii sania cu cheia pe modelul 4×4=16 şi o să-i bag cartofi în ţeava de eşapament de la sanie. Ah şi o să chem poliţia rutieră să-i dea amendă că nu are cauciucuri de iarnă. Ştiu eu sigur că n-are că prin zona mea săniile n-au cauciucuri. În speţă, o să-mi antrenez imaginaţia creatoare, că nu am mai făcut-o de când l-am exmatriculat pe ucenicul meu, Grinch, pe motiv de inimă sensibilă.

  22. Decembrie 24, 2010 12:48

    CRaciun fericit dragutzo

  23. Decembrie 24, 2010 15:08

    Bey, aici miroase a sarmale, da’ unde-i vinul! Iar l-ati ascuns? E, oricum n-as fi putut sa beau la serviciu, dar si cind ‘oi ajunge acasa…

    • Decembrie 25, 2010 2:01

      Hai la vin! Nu e ascuns, e chiar sub ochii tai! ia sa fi fost vreo tipesa in minijup… repede’o mai vedeai!😀

  24. coralie permalink
    Decembrie 24, 2010 15:28

    craciun fericit, cu sanatate si bucurii nenumarate!

  25. Traian permalink
    Decembrie 24, 2010 16:01

    Craciun fericit ,tie si ochisorilor !

  26. cristiangheorghe permalink
    Decembrie 24, 2010 17:24

    Crăciun fericit, ție și celor dragi!

  27. giana permalink*
    Decembrie 24, 2010 17:52

    Cafeaua mea, Victor, Alice, Papa, Coralie, Traian, Cristian, va multumesc tuturor!! S’aveti un Craciun tihnit si plin cu di tati celea! Va imbratisez!!
    Acu’ ma duc la mama, la masa! La buna revedereeeeeeeeeee!

  28. Decembrie 24, 2010 19:09

    De Crăciun, masa să vă fie masă, lumina să vină din interior, binele să fie făcut, dar și și primit, iar veselia lângă cei dragi, cu un vin bun pe masă și aromă de cozonaci rumeni la față, să fie din inimă! Numai bine de Crăciun!

  29. Decembrie 24, 2010 20:00

    Știu că ești la mami acum, dar am venit să te colind!

    • Decembrie 25, 2010 2:09

      Frumoasa colinda! am ascultat-o de vreo 7 ori!! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si un Craciun linistit!! Pupa-i pe toti de la tine din casa din partea mea! :*

  30. andruska permalink
    Decembrie 24, 2010 20:26

    Un Craciun fericit si tie, dragule! :-*

  31. Decembrie 24, 2010 20:28

    Craciun Fericit!

  32. klausen1976 permalink
    Decembrie 24, 2010 21:20

    Craciun fericit, Georgiana, si toate cele bune !
    Stefan

  33. Decembrie 24, 2010 22:05

    Craciun Fericit!!!!!!!!!!!
    Pupici!

  34. Decembrie 25, 2010 2:11

    Klausen, asa sa’mi ajute Dumnezeu! Aceleasi urari si din partea mea pentru tine!
    Leidi, te pup si eu fara norma! Craciun tihnit sa ai!

Trackbacks

  1. Primiti cu Mos Ajunu’? « Gradina visata
  2. ŞI EI ÎL AŞTEAPTĂ PE MOŞ CRĂCIUN (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  3. ŞI EI ÎL AŞTEAPTĂ PE MOŞ CRĂCIUN (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  4. ŞI EI ÎL AŞTEAPTĂ PE MOŞ CRĂCIUN (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  5. DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (38) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

