Skip to content

Hai cu bradul!

Decembrie 26, 2010

Şi pentru că-s în lipsă totală de subiecte (creierii capului fiind doar cu gândul la sarmale), mi-a venit o idee. Ce-ar fi să-mi trimiteţi fiecare câte-o fotografie cu brăduţul vostru? aşa, de amorul artei. Hai cu fotografia şi eu o voi posta aici. A? E-o idee bună?

Aştept fotografiile voastre la adresa de mail: georgiana.mocanu@gmail.com

Şi n-a cântat de 3 ori cocoşul c-au şi apărut primii brăduţi!!

Aşadar, hai să vedeţi ce nebunie de brăduţi mi-a trimis Papagigli tocmai din Canada!!!

La foarte scurt timp, a apărut şi brăduţul Roxanei, mic şi drăgălaş:

Hai copilaşi, aştept în continuare, daţi cu brazii în mine!!😀

Bradul lui Mishulake, un brad plantat chiar de el!! Salutări Mishulake! Şi un Ciao Italia! din partea mea!🙂

Brăduţul Alexandrei, natural sută la sută!! Cică nu l-a împodobit că-i criză!😀

În fotografia de jos îl veţi putea recunoaşte pe Dănuţ – finuţul şi nepoţelul meu drag şi scump pe care-l iubesc şi-l îmbrăţieşez tare, tare! La brad nici nu m-am mai uitat!😀
P.S. Normal că s-a strâmbat puţin, că altfel n-ar mai fi el!!😉

Later edit: şi iaca şi brăduţul împodobit de Dănuţ! Hai că are ochi de artist, tre să recunoaşteţi!:mrgreen:

Brăduleţ, brăduţ-brăduţ de la Cărmenuşa noastră dragă (mi-ar fi plăcut să găsesc o rimă, dar cum spuneam, creierii mei sunt niţel cam atrofiaţi în perioada asta a anului)😀 Mulţumiri, Cărmenel!
L.E: iepuraşul ăla bănuiesc că-i pus acolo pentru mine, cu dedicaţie, nu?😛

Bradul visurilor mele😀

Astăzi, pentru că-i sfântul Ştefan, vreau să le doresc tuturor acelora care poartă acest nume, multă sănătate şi fericire cât încape!!
Şi pentru că e singurul Ştefănel pe care-l cunosc, chiar şi dacă numai virtual, vreau să-i urez tot binele din lume şi să fie la fel de vesel şi de frumos ca şi până acum! Multă fericire şi La mulţi ani şi părinţilor lui deosebiţi! Dar hai să-l vedeţi pe Ştefan în toată splendoarea lui alături de tati şi de brăduţ!
Am remarcat chitara de sub brad!🙂

P.S. Fotografia mi-a ajuns la „redacţie” cu mesajul:

„Asta-i bradul cu care ma mandresc cel mai tare!
Brad mai fain nu-i cu putinta „sa se eziste”.”
Nu mă pot abţine să nu-i fac şi un cadou muzical! LA MULŢI ANI!
Brăduţul lui soacră-mea! Să nu care cumva să îndrăzniţi să faceţi vreo critică, c-am pus-o! :mrgreen: La mulţi ani, mamă soacră! Pup iu!
Brăduţul lui Pisi, frumos ca şi ea🙂
Bradul lui Cristinel Dima, de fapt al Andradei – iubita  Cristinelului, dar ce mai contează? Să fiţi fericiţi, copii şi La mulţi ani!
Mulţumesc dragilor mei prieteni care au făcut efortul şi mi-au trimis fotografii cu brăduţii lor!! Vă pup pe toţi şi vă doresc în continuare: Sărbători fericite!!!
Later edit:
Sărut mâna, Georgiana! 

M-am „trezit” şi eu, la spartul târgului, să mă „laud” cu brăduţul meu de Crăciun. Mi-a plăcut mult ideea ta de a aduna brăduţi de la prieteni.

Cu mult drag, îţi dăruiesc şi eu acest brăduţ, urându-ţi să ai un An Nou cu sănătate şi numai bucurii, alături de toţi cei dragi!

Cu prietenie, Alex

Multumesc, Alex si sa stii ca niciodata nu’i tarziu sa vii la mine in vizita si mai ales cu asa un bradut frumos!! La multi ani si de la mine pentru tine!!
Şi brăduţii nu încetează să apară!!!😀 Tocmai am mai primit un brăduc mumos cu mesajul:
„doar acum am vazut ca era rost de lauda si am zis sa sar si eu :D” 

Aşadar, iată şi brad de  redsky😉

Mulţumesc red, te pup şi-ţi doresc un foarte sincer:  La multi ni!!
87 comentarii leave one →
  1. Decembrie 26, 2010 14:03

    Eu am sa ti-i trimit pe ambii😉

  2. Decembrie 26, 2010 14:17

    I-am trimis. I-ai primit?

    • Decembrie 26, 2010 14:28

      Papa, tocmai îi admiram… am căzut în contemplaţie… Ce frumuseţe!!!

      • Decembrie 26, 2010 15:05

        Ei, bineinteles, doar eu i-am impodobit😉😆
        Next year voi avea unul cu violet si altul cu bleu si albastru. Eu cumpar globuri a doua zi dupa Craciun cind preturile sunt derizorii. Astazi ma duc sa vad ce alte culori mai gasesc.😉

  3. Roxana permalink
    Decembrie 26, 2010 14:27

    Iti trimit si eu…nu prea se vede bine poza ca e facuta cu telefonul dar o pui daca vrei😉

  4. Roxana permalink
    Decembrie 26, 2010 14:39

    Am trimis poza😀

  5. mishulake permalink
    Decembrie 26, 2010 15:02

    Multumesc mult ! Al nostru se numeste Albero di Natale ! E adus din Ardennes via Ikea ! Scuze de paharu’ pentru vodca, e gol! Lucru rar! Functioneaza cu Wyborowa , marca inregistrata. Mai ales acu’ ca ploua-ntr-o dunga, rece, si asta dupa numa patru zile de iarna ca pe la noi.
    Toate cele bune tuturor !

    • Decembrie 26, 2010 15:06

      Ah! abia acum, dupa ce mi-ai zis, am observat paharul ala gol! N-ai idee ce pofta mi-ai facut de-o vodca, mai ales in conditiile in care tocmai mi-am turnat in pahar o coca colea😀
      Toate cele bune si tie, Mishulake drag!

      • mishulake permalink
        Decembrie 26, 2010 16:26

        I’ll have a Blue Christmas without you
        I’ll be so blue thinking about you
        Decorations of red on a green Christmastree
        Won’t be the same dear, if you’re not here with me

        I’ll have a Blue Christmas that’s certain
        And when that blue heartache starts hurtin’
        You’ll be doin’ all right, with your Christmas of white,
        But I’ll have a blue, blue Christmas

  6. Decembrie 26, 2010 15:07

    Papa, esti un talentat mai, am zis!!
    Vreau si eu la shopping!!! ma iei???? te roooog!

  7. Decembrie 26, 2010 16:07

    Cum „bradut”. ca are 5 metri jumate!

    • Decembrie 26, 2010 16:10

      Băi Alexandro, dar nici „brădoi” parcă nu-mi vine să-i zic! Las’ sa’l alintam putin si pe el, macar acu’, de Craciun!!😛

  8. Decembrie 26, 2010 16:15

    Hai, bine! Dar anul viitor sa stii ca nu mai permitem alintaturi, cel putin nu in public.

  9. Decembrie 26, 2010 16:28

    Mishulake, stii tu ce stii… Cu Elvis m’ai „lovit ” fix la corason!! Multumesc fain de tot!!!! :*

  10. Decembrie 26, 2010 16:34

    Stii de ce-mi place mie la tine? Ca pot sa fac ce vreau, de exemplu sa vin cu muzica mea de-acasa. ca de exemplu asta:

    • Decembrie 26, 2010 16:41

      Oh, mama!! Pai cu asa muzica tot sa vii la mine acasă!! Te mai aştept!! Pupăciuni!!!!!
      P.S. cu piesa asta ai dat gata pe cineva, apropiat sufletului meu, nu-i dau nume, se ştie ea …😉

  11. Decembrie 26, 2010 16:44

    Melanie? Daca e ea, fa-mi cu ochiul!

    • Decembrie 26, 2010 16:47

      Alexo, neee! Melania e cu Guns’n’Roses!! Da’ pentru ca tot veni vorba, hai sa’i dedicam si ei o piesa!

  12. Decembrie 26, 2010 18:15

    sarbatori fericite, georgi, si un an nou plin de bucurii. te pup (trimit pe mail si bradul meu cu toate ca parca e cam nashpa fata de al tau)

    • Decembrie 26, 2010 18:17

      Ohohohoho!! Uite pe cine ne-a adus Moşul… pe Ancaaaaaaaaaa!! Saluti fetiţaaa! dor mi-o fost de tine, să ştii🙂
      Trimite braducu, toţi brazii sunt frumoşi, nu te formaliza!!
      Te pup şi-ţi doresc şi eu ţie sărbători frumoase alături de ai tăi!!

  13. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 26, 2010 18:40

    Gata, Giana. Ti l-am trimis. E cam mititel, dar sper sa placa.🙂

    • Decembrie 26, 2010 19:08

      Carmen, e micut si dragalas şi-mi place! Multumesc, darling!

      • Carmen Negoita permalink
        Decembrie 26, 2010 19:25

        Cu dedicatie, Giana, cum să nu… că doar de aia i-am aliniat acolo ca la armată.😀

  14. Decembrie 26, 2010 18:47

    Ţi-aş trimite şi eu dar aparatul meu s-a gândit să se îmbolnăvească de deces fix acum de sărbători. Până una alta te bag în blogroll. Nu l-am mai înoit de mult.

    • Decembrie 26, 2010 19:10

      Victor, nasol moment ! Şi? moşul nu s-a sinchisit să-ţi aducă unul nou?
      Btw, eşti şi tu la mine în blogroll!😉

  15. Decembrie 26, 2010 19:22

    Sărumâna. Şi dacă tot suntem la ora dedicaţiilor muzicale, luaţi de-aici:
    E lunguţ, dar merită.

    • Decembrie 26, 2010 19:31

      Superb! asta-mi aduce aminte de acţiunea aia în masă care s-a organizat în cinstea lui Jackson… Impresionant!

      • Decembrie 26, 2010 19:43

        Aţi remarcat privirile celor prezenţi când începe tipa cu telefonul la ureche să cânte? =))

    • Carmen Negoita permalink
      Decembrie 26, 2010 19:33

      Chiar merită. Mie mi-a plăcut.🙂 Fain moment.
      P.S. Foarte bună ideea să o treci şi pe Georgiana în blogroll. Este o super fată.🙂
      Vezi, Giana, îţi fac lobby.😀
      Vă pup pe amândoi!

      • Decembrie 26, 2010 19:35

        merci Carmen pentru lobby😀 o faci gratuit sau ai vreun interes?:mrgreen: Bani n-am, să ştii😀

      • Carmen Negoita permalink
        Decembrie 26, 2010 19:38

        Pentru prieteni fac lobby gratuit.🙂 Pentru duşmani… nu fac.😀

  16. Decembrie 26, 2010 19:50

    Victor, da mai! de parca l’au vazut pe tutan kamon😀

    Carmen :*

  17. Decembrie 26, 2010 20:23

    frumoasă idee, suflet frumos ce eşti.
    sper că ai petrecut un crăciun minunat şi moşul a fost darnic iar colindătorii numeroşi.
    poops.

    • Decembrie 26, 2010 20:31

      Pisi, am roşit🙂 mulţumesc că de fiecare dată ai grijă să zici câte ceva care să mă facă să mă simt bine :*
      Am petrecut un Craciun in familie, linistit si bun. Tu?
      Si apropo, nu trimiti si tu poza cu braducul tau?
      Pupilici!!

      • Decembrie 26, 2010 22:52

        home in silence. adică nu chiar silence, cu trupa de terorişti şi distrugători care suntem în familia noastră.
        ba îţi trimit poza, da nu chiar acuşi… mâine seară e târziu? tre să caut cablu…🙂

  18. Decembrie 26, 2010 20:23

    Bun, de brazi se pare ca nu ducem lipsa, da’ cine da bautura? Eu, desi mi-e rusine s-o spun, am sa-mi dreg ficatul c-o bere😉
    Hai noroc si la multi ani!

    • Decembrie 26, 2010 20:32

      Papa, dau eu bautura, asta’i problema?? am beutura de’mi ajunge pana la Paste!
      Arunca si la mine’ o bere rece!! Bogda prosti!
      Cin cin!

  19. Decembrie 26, 2010 20:53

    Bine, atunci eu aduc piftia si ciorba de potroace cu zeama de varza😉

  20. Decembrie 26, 2010 20:58

    Apropo de flashmob-uri, ăsta mi se pare cel mai tare din câte am văzut până acum. Dacă aveţi puţină răbdare la început, devine din ce în ce mai interesant:

  21. Decembrie 26, 2010 22:58

    Pisi, trimite-o când poţi! Te pupic de noapte bună!!

  22. mishulake permalink
    Decembrie 27, 2010 1:42

    ( Mah ce header tz-ai pus, parca zambesti din racla, ptiui doamne fereste si nu ma lasa !!!!)

    • Decembrie 27, 2010 1:43

      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      Mishulake, daca m’ai cunoaste nu ti s’ar mai parea asa. Zic si io🙂

    • Decembrie 27, 2010 18:31

      hai ca l’am schimbat! asta-ti place?

      • mishulake permalink
        Decembrie 27, 2010 19:25

        Hai mai ! am pus si io o gluma-n paranteze si ai luat-o-n serios ! Sigur e mai bine-asa, ca la ailanta trebuia sa ma uit intr-o dunga !!! Or’cum tot ghidusa si zarghita esti ! Alles gute !

  23. Decembrie 27, 2010 11:22

    Sui in masina si hai sa-l vezi!
    Ce-i aia sa-l pun in poza?
    Vii il colinzi,te joci cu catelul,gusti pruna aferenta,mai o poveste,mai o birfa,te uiti la pietre si daca esti inca treaza ,te duci acasa.Daca nu,mai stai ca si miine-i o zi.
    Ca ,cam asa se face pe la noi cu bradul!

  24. Decembrie 27, 2010 16:40

    hai sa facem un brad impodobit cu pagini care sa contina o poezie fiecare, fiecare poezie scrisa in alta culoare! si paginile sa fie vorovitoare, astfel incat sa-si recite continutul!
    apoi, le capsam, la despododobire, si le facem o carte🙂
    cartea bradului…

  25. Decembrie 27, 2010 19:47

    Hei, sexy! Foarte frumos bradul impodobit de socrela!😉

  26. Decembrie 27, 2010 19:48

    Cred ca aici la tine intreba cineva care-i treaba cu Craciunul. Ei bine, am dat la mine un posibil raspuns😉

  27. Decembrie 27, 2010 19:50

    Despre en-tete nu-ti mai spun ca-i sexos, ca sa nu ma repet😉

  28. Roxana permalink
    Decembrie 27, 2010 20:40

    Al meu fata de cel al lui Papagigli (felicitari pentru brad ) e minuscul😦 …

  29. Roxana permalink
    Decembrie 27, 2010 20:42

    Pardon,*de cele ale lui Papagigli,ca-s 2😛

    • Decembrie 27, 2010 20:49

      Roxana
      Nu tot ce-i mare-i si frumos, dar banuiesc ca felicitarile nu se refera la dimensiuni😛 Multumesc oricum, realitatea e ca de multe ori ma mir si eu de mine😉😆

  30. Decembrie 27, 2010 20:43

    😳 deja m-ai publicat girl? ioooi!
    e locul favorit al pisicuței mele, recunosc.
    și ideea ta demențială…😉
    poops.

  31. Roxana permalink
    Decembrie 27, 2010 20:54

    @Papagigli : Ma refer,nu doar la inaltime,ci si la aspectul lor,desigur🙂

  32. Traian permalink
    Decembrie 27, 2010 21:18

    Toti brazii de mai sus i’s frumosi dar cei adevarati sunt deosebiti !

  33. Decembrie 27, 2010 21:24

    Roxana, talentat papa asta al nostru, este?
    Pisi, dacum să nu! eu-s aici, pe metereze! pupic la pisic!!
    Traian, adevarat, dintre toti Brazii cel mai mult îmi place şi mie tot ăla adevăratul, pe numele lui Brad Pitt😀
    Papa, mulţumesc pentru tot şi vreau să ştii că mă bucur mult că te-am cunoscut🙂

  34. Roxana permalink
    Decembrie 27, 2010 21:35

    Asa e Georgiana😀 talentat,talentat😉

  35. Traian permalink
    Decembrie 27, 2010 21:43

    Mai sa fie… unde dai si unde o lovesti…!

  36. Traian (Iasi) permalink
    Decembrie 27, 2010 21:51

    Cel mai frumos Brad nu era a lu aNJELINA????
    IRISul mi-o placut!!
    Pe Fi-miu il cheama tot Stefan.
    Sa auzim de bine!!!

    • Decembrie 27, 2010 21:53

      Traian, stiu, de aia ti-am zis la multi ani pe feisbuc🙂
      La multi ani si aici! sa creasca mare si frumos ca si taticul lui! Pupici.

  37. Decembrie 27, 2010 22:06

    Obisnuit fiind s-o spun asa cum o gindesc, am s-o spun si de data asta. Eu sunt cu totul si cu totul impotriva taierii brazilor, doar pentru un moft de doua saptamini. Vorbim aici de sute de milioane de brazi, nu doar de cel pe care l-ati impodobit frumos in sufragerie. Trec pe strada si vad zeci de schelete uscate absolut degeaba. Nu sunt vreun activist, dar mi se pare absurd. Daca e sa vorbim de unul plantat, asa cum am vazut la mishu si Alexandra, e cu totul altceva, dar defrisarea de dragul defrisarii mi se pare ilogica. But again, that’s me.😉

    • Decembrie 27, 2010 22:08

      Papa, subscriu!! mai ales c’am vazut cu ochii mei parcele imense de munti (in Vatra Dornei) defrisate. Chiar m’a durut faza asta!

      • Decembrie 27, 2010 22:12

        E, atunci n-o trecem la boacane😆

      • mishulake permalink
        Decembrie 28, 2010 10:59

        Pai la Vatra Dornei am plantat si io exact 100 puieti de brad intr-o campanie tovaraseasca, o tempora ! Deci s-a ” dus” padurea mea !

  38. Zana Eficientei permalink
    Decembrie 27, 2010 22:30

    Io l-am pus pa blog! vino in vizita si ti-l arat🙂, ca pe mail nu incape🙂

  39. Laura permalink
    Decembrie 27, 2010 22:39

    Bradul lui soacra-ta =))
    Ala al visurilor tale e taaaare… romantic hihihihi!

  40. Decembrie 27, 2010 23:16

    uuuuuuuuuuu frumoşi brăduţi… Şi al meu e tare frumos dar încă nu am descărcat fotografiile… îţi trimit un mail mai încolo😀

  41. Decembrie 28, 2010 8:51

    Iti multumim si iti trimitem, de ziua ei, nostalgia.

  42. Decembrie 30, 2010 10:45

    Sărut mâna, Georgiana! Tare mândru mă simt cu bradul meu cel cocoţat într-un …fotoliu! Ca să fie mai cu moţ!😀

Trackbacks

  1. IARNA LA BRĂILA « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. 3 decenii « Blogul lui Victor
  3. Debut « Cristian Dima
  4. Trafic cu Hituri (runda 48) « Blogul lui Teo Negură
  5. CLĂDIRI ŞI STRĂDUŢE DIN BRAŞOV (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  6. Dacă n-ați făcut asta de Crăciun… « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

