Skip to content

La mulţi ani, Alexandra dragă!

Decembrie 30, 2010

Primeşte din partea un buchet de trandafiri împreună cu cele mai calde urări de la mulţi ani, sănătate şi fericire cât încape!!! Te pup cel mai dulce!!

P.S. Dai şi tu ceva de băut?😀

14 comentarii leave one →
  1. Decembrie 30, 2010 14:22

    Auzi, stau de un sfert de ora cu casuta asta de la ” lasa un raspuns” si sunt blocata! M-ai blocat de tot, n-am replica!
    Sa traiesti si tu Georgiana , draga mea, sa ai parte numai de bucurii in viata asta si in cele care vor veni.
    Apropo de venit, de ce nu-ti iei tu barbatelu de manuta, va suiti frumusel in tren si veniti incoace? Ia zi!! Hai ca nu mai ninge ! Haideti, ce mai stati, baga doua hantze intr-o geanta, ia-ti periuta de dinti si deodorantul si veniti. N-avem noi cine stie ce bunataturi pe aici, dar bautura este la greu!! ce zici!

  2. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 30, 2010 14:52

    LA MULŢI ANI, ALEXANDRA!🙂 Să fii fericită şi iubită şi un An cu mult mai bun!
    P.S. Trebuia să te cam aştepţi din partea Gianei la aşa ceva.😀 La fel de blocată rămăsesem şi eu de ziua mea. Abia am fost în stare să scriu 2 cuvinte.

  3. Decembrie 30, 2010 15:20

    Georgiana,cred ca tu cam ai figuri in freza aia facuta de aragaz.Pai,cum sa inteleg?Alexandru te-a chemat sa-i colinzi bradul-se lasa cu pruna,Alexandra te cheama sa-i gusti tortul si sa vezi daca se potrivesc ale bauturi pe linga el,Red te-a chemat sa-i incerci Fererourile si tu tot mai stai pe ginduri?

    La multi ani,Alexandra!
    Sa-ti dea Dumnezeu cite un pic din tot ce iti doresti si primeste cite un pic si de la noi,cei de pretutindeni.

  4. Decembrie 30, 2010 15:25

    Carmen, da, ar fi trebui sa ma astept ca Georgiana sa-mi faca asa o figura! Multumesc de urari, la multi ani fericiti si tie!
    Fosile, acum zi si tu! ma rog de ea de asta-toamna sa vina aici de Revelion si ea ma duce cu zaharelul. Am mai facut acum o incercare, poate vine!La multi ani si tie, toate cele bune iti doresc!

  5. Decembrie 30, 2010 16:49

    la multi ani,alexandra!!!!
    aici sunt in dubii, cine da de baut? georgi sau alexa?😀 nu ca ar conta, eu beau pe gratis de la oricine. hai sa traiti !😆

  6. Decembrie 30, 2010 20:08

    Of Alexo draga si scumpa, ce’as veni… Iti multumesc mult pentru a „n” oara cand ma inviti la tine si iti promit aici, in public ca voi veni, doar ca acum nu pot din varii motive🙂 dar tu sa stii si sa fii convinsa c-am s-o fac!

    Alex, ma cam iubeste lumea, ai observat si tu… Sunt eu nitel priponita de casa in perioada asta, dar vine ea si vremea aia cand ma vor ruga sa mai stau si pe acasa!😀

    Red, am un Zaraza proaspat achizitionat, vechi si bun! tre’ sa fie tare bun ca de costat o costat cat un jack daniel’s, dar na! eu sprijin economia romaneasca, la naiba cu americanii astia!😀 Una peste alta, hai la un paharel, doua, trei!

  7. Decembrie 30, 2010 20:59

    vineeeeeeeeee fata! incepem revelionul mai iute?😆

  8. mishulake permalink
    Decembrie 30, 2010 21:13

    La multi ani Alexandra ! si-o cana cu vin!

  9. Laura permalink
    Decembrie 30, 2010 21:33

    Mishulake, maaai, m-a facut sa zambesc melancolic melodia pusa de tine… (pacat ca are sonorul nasol, dar si-a facut efectul si asa)

  10. Decembrie 30, 2010 21:50

    Mishulake, o cana cu vin chiar as bea, fiert si cu scortisoara! Multumesc !

  11. Decembrie 31, 2010 10:14

    ‘Neata, Geo! Cand ai timp,du-te pe la ieseanul tau, Constantin sa vezi ce cadou mi-a dat! Cand vii pe aici, poate il iei si pe el si veniti de manuta si pana atunci poate va si imprieteniti!😀

  12. Decembrie 31, 2010 16:27

    La multi ani! draga mea,multumesc de vizita si urari.Un an bun si voua asa cum meritati!

Trackbacks

  1. primiţi cu pluguşorul? « psipsina
  2. La multi ani,2011! | Redsky2010's Blog

Lasă un răspuns

