Skip to content

Hepi niu ir!

Decembrie 31, 2010

Dragii mei,

N-am texte acum şi nici în general (după cum bine aţi observat în  decursul anului),  aşa că: LA MULŢI ANI!  După la mulţi ani-ul ăsta, puneţi voi ce vă doriţi mai tare şi mai tare!
Vă pup pe toţi grămadă!

62 comentarii leave one →
  1. Roxana permalink
    Decembrie 31, 2010 0:39

    La multi ani!
    Imi doresc sanatate,multa iubire,fericire,idei noi,prieteni multi🙂
    Tu ce iti doresti de la noul an care vine cu pasi repezi ? Te pup si te huguiesc >:D<

  2. Decembrie 31, 2010 1:05

    pup-pup si LA MULTI ANI! si aici!😀

  3. mishulake permalink
    Decembrie 31, 2010 1:55

    „Vă pup pe toţi grămadă!” auzi vorba ! vrei sa faci economie? Nonono ! Io vreau separat !!!
    Lasand gluma deoparte da’ nu prea ! dupa La multz’aniu zis de tine , imi doresc sa nu am motive sa fiu trist , ceeace iti doresc si tie.

  4. Decembrie 31, 2010 2:34

    La multi ani, Georgiana! Sanatate si tot ce-ti mai doresti tu pentru anul 2011.

  5. Decembrie 31, 2010 10:37

    Iti spun mai incolo, sa se mai duca din anul asta, duca-se pe pustii!

  6. mishulake permalink
    Decembrie 31, 2010 11:54

    O dedicatie speciala pentru toti !

  7. mishulake permalink
    Decembrie 31, 2010 11:57

    Aveti aici si cuvintele acestui cantec …superb.

  8. Decembrie 31, 2010 12:16

    Georgiana draga, textele tale dintotdeauna sunt cele mai pretioase pentru ca ajunge la mine stropul de suflet pe care il semeni in ele. Nu-mi ramane nimic dintr-un text oricat de filozofic ar fi scris daca persoana care il scrie nu ma poate face sa simt ceva sau sa-mi transmita o idee cat de cat, ceva care sa ma puna pe ganduri. Ma bucur ca existi si ca ne cunoastem. Iti doresc un an mai bun decat acesta care se incheie, cu impliniri mai multe si cu energie destula in asa fel incat toate calatoriile care te asteapta sa nu insemne numai oboseala, ci si ocazii de distractie, destindere, bucurie, cunoastere. La multi ani!
    Astept sa-mi lasi numele de utilizator WordPress sa te pot inscrie in lista invitatilor blogului meu. Kiss ( o sa redeschid blogul candva…)

  9. Decembrie 31, 2010 12:19

    georgi, iti multumesc pentru minunatele cuvinte spuse mereu. esti un om care debordeaza de veselie, astfel ca prezenta ta, uneori si cu un like, face bine la suflet.
    iti urez un an fara invidiosi, fara rautaciosi, cu sanatate, bun, plin de noroc, fericit si oricum altcumva imi scapa mie si trebuie!
    pup!!!

  10. Decembrie 31, 2010 12:32

    la mulţi ani, la un an mai bun şi mai împlinit în care bunătatea şi veselia să-ţi rămână mereu aceleaşi, suflet cald ce eşti!
    te puuup!

  11. Traian permalink
    Decembrie 31, 2010 13:00

    Giana , mersi de pupic ;
    Mishu , mersi de clip ;
    TUTUROR , LAMULTI ANI !

  12. Carmen Negoita permalink
    Decembrie 31, 2010 13:23

    Giana… te pupic pe 2010, aşa de final… şi te mai ţuc o dată şi pentru 2011 ca să-ţi meargă bine tot anul. Un An Nou cu multă fericire şi împliniri, cu tot ce îţi doreşti şi încă ceva în plus! Şi în toate cele 12 luni ce vor urma vom găsi noi un moment în care să ne întâlnim pe la Iaşi. Să dea bobocul pe afară şi vom vedea cum aranjăm. Asta a fost aşa tot ca o urare sau dorinţă pe 2011.😀 Te îmbrăţişez cu mult drag! LA MULŢI ANI! Şi distracţie maximă la noapte!

  13. Decembrie 31, 2010 13:26

    La mulţi ani şi ţie, măi dragă..şi noi toţi 4 vă pupăm pe voi, toţi 3. Happy new year!

  14. Decembrie 31, 2010 14:07

    Ba pe mine vreau sa ma pupi separat😉
    La multi ani fericiti, sexosi, banosi, sanatosi si fitosi!😉
    pup u much

  15. coralie permalink
    Decembrie 31, 2010 14:53

    la multi si fericiti ani, cu sanatate, bucurii si impliniri!

  16. klausen1976 permalink
    Decembrie 31, 2010 15:20

    La multi ani, G !
    Iti doresc tot binele din lume !

  17. Decembrie 31, 2010 15:31

    La mulţi ani!

    Eu mi-am completat urarea, găsind o rimă perfectă la „ani”…

  18. Decembrie 31, 2010 16:07

    Alo, Iasu’! Aici Socola😀 Hai ca m-ai inebunit de cap cu tacerea ta. Zi si tu o vorba, ca doar n-ai plecat de la 3PM la Revelion😛 Dantuiala placuta si betiveala cu masura!😉

  19. Decembrie 31, 2010 17:25

    La mulți ani, 2011!🙂

    An Nou fericit!

    Iată alfabetul anului 2011:

    A…amabilitate din partea tuturor

    B…Bogăție, evident!

    C…Cumpătare, că vei fi bogat!

    D…Dragoste și daruri

    E…Entuziasm în tot ce faci

    F…Frumusețe sufletească și nu numai😉

    G…Gânduri bune

    H…Har și haine noi…habar n-ai cât de mult contează!😉

    I..Iubire, iubire, iubire!

    J…Joc și voie bună!

    K…Kilograme în minus unde e cazul…😉

    L…Lejeritate în tot ce faci. La mulți ani!

    M…Mulțumire personală

    N…Noroc

    O…Originalitate

    P…Prieteni mulți și buni

    R…Reușite

    S…Sănătate și stabilitate

    T…Tovărășii benefice

    U…Urări de bine

    V…Vorbe calde

    Z…Zile fericite

    An nou fericit!

  20. Decembrie 31, 2010 18:49

    Fie ca peste un an sa spui: ” A fost cel mai frumos an de pana acum”! La multi ani!

  21. Una permalink
    Decembrie 31, 2010 19:26

    La multi ani tuturor! ( la gramada, daca asa ne invata titulara blogului🙂 )

  22. Decembrie 31, 2010 20:02

    La Multi Ani, draga mea, die la Cluuuj!

  23. Ianuarie 1, 2011 1:21

    Vezi Georgiano ca aveam dreptete cind iti spuneam ca Romania e cu-n an inaintea Americii! Na, sa te-nveti minte sa nu mai contrazici oameni cu experienta in clasamentele mondiala😆
    pup u!

  24. Pataphyl permalink
    Ianuarie 1, 2011 3:55

    La Mulți Ani din trecut (aici e încă 2010…😦 )!

  25. Pataphyl permalink
    Ianuarie 1, 2011 4:08

    A, și oleacă de zbînțuială după atîta mîncare nu strică🙂

    http://inliniedreapta.net/lavedere/jumping-jive/#comment-42133
    Hellzapoppin’ Swing Dance Scene

  26. Ianuarie 1, 2011 9:21

    La multi ani, Vasilicoooo, sa traiesti fataaah!

  27. Ianuarie 1, 2011 14:33

    @all:
    va multumesc tuturor pentru vorbele frumoase si urari! Va pup si va doresc in continuare: petrecere frumoasa!! Al lav iu, all!!

  28. Ianuarie 1, 2011 15:41

    la multi ani si din partea astalalta, ca anul trecut ti-am zis😉

  29. Ianuarie 1, 2011 16:09

    Ce faci ba acolo? Ia treci si citeste-mi urgent raspunsul la comentariu, nu te mai flofila ! Hai c-ai dormit destul, am stat pe aici singura de la 10! Vine si redski cu cica ” neata” la 4 pm. Voi mai sunteti normale??

  30. Ianuarie 1, 2011 16:28

    La multi ani don’soarelor! Nu vaz poze de la dezmat. Ori E prea compromitatoare?😉
    pup u

  31. Ianuarie 1, 2011 16:54

    Papi, intre noi fie vorba, cred ca tie ti-e frica sa nu te compromiti de stai tot timpul cu mascoiul ala pe figura! na ca ti-am zis-o ca de cand ma tin! Pup U2!

  32. Ianuarie 1, 2011 17:25

    Noa, futu-i, că exact voideoclipul ăsta am vrut să îl pun și eu, dar m-am trezit pre târziu!
    Oricum, să ai un an bun, cu sănătate și mult noroc; restul vine de la sine! :-*

  33. mishulake permalink
    Ianuarie 1, 2011 17:59

    @Papagigli !
    Subscriu la ce zice Alexandra . Ia si tu o fatza da om, da planta, da fr-un oares’ce animal, zic io!

  34. Ianuarie 1, 2011 19:59

    Bai, ca sa va fie clar, eu nu ma expozez la fistecine si fistecum. Numa’ la cerere si numa’ la vip-uri😉😀

    • mishulake permalink
      Ianuarie 1, 2011 22:25

      Bhai limba ! Stii ceva ? La multi ani !

  35. Traian permalink
    Ianuarie 1, 2011 21:13

    Giana, sa blocat la Mel ?
    Nu pot intra deloc…

    • Ianuarie 1, 2011 21:14

      Traian, sunt probleme cu server’ul. Nimeni nu poate intra. Asteptam si poate se remediaza problema🙂

  36. Laura permalink
    Ianuarie 1, 2011 21:14

    S-a stricat jucaria le sefa😦
    Sau nici de la tine nu mere?

    PS: jeje… hepi niu ir :-*

  37. Laura permalink
    Ianuarie 1, 2011 21:14

    Traian, nici eu😦 (deci e de la „ea”). Semne bune, anu’ are :))

  38. Traian permalink
    Ianuarie 1, 2011 21:17

    Las’ ca stam aci ca tot banii aia…

  39. Ianuarie 1, 2011 21:18

    Laura, nici DC nu merge, cred ca’s probleme la tetris…
    multi ani Laurica! :*
    Daca vreti, puteti veni aici. Sefa s’a dus sa adoarma Ziurelu’😀

  40. Laura permalink
    Ianuarie 1, 2011 21:19

    =)) ceva imi aduce aminte de cantecul „noi de-aiciea nu plecam, nu plecam acasa…” adica noi tot calare pe net😀

    • Ianuarie 1, 2011 21:21

      Laura,
      pai asta radeam cu Sefa pe net, ca numai tetrisul ce ne mai poate da o pauza!! Da’ iote ca nici el nu reuseste! :))))

  41. Traian permalink
    Ianuarie 1, 2011 21:21

    Zi, strigoito de frantuji , ca mor de curios ce sunt !

  42. Laura permalink
    Ianuarie 1, 2011 21:24

    M-am uitat si la kekee, dupa ditamai observatiile mele wordpresul mere.

    Traian, pai ce sa zic de frantuji?

  43. Traian permalink
    Ianuarie 1, 2011 21:26

    Ai zis ca dai o raita p’acolo si ne spui ce si cum…

  44. Ianuarie 1, 2011 21:27

    merge jucarica lu’ sefaaaaaaaaaa! iupiiiiiiiiiiiiiiii!

  45. Ianuarie 2, 2011 1:41

    La multi ani!
    Si toti sa va fie buni.

    Mihai,bag sama ca Italia e mai aproape de Iasi (sau de-aia ca-s amindoua cu I) asa ca-ti urez si tie sanatate, si sa fii mereu in preajma celor cu care te simti bine.La multi ani!

  46. mishulake permalink
    Ianuarie 2, 2011 1:43

    ” După la mulţi ani-ul ăsta, puneţi voi ce vă doriţi mai tare şi mai tare!”

    Georgia! dupe tema asta generoasa de-o propusesi gandeam ca dai cu dej’tu’n noi , pe clape ,ca gazda car’va’sa zica ! Nu era de musai, da’ acu ‘ vorb’aia, radem si glumim !utem si platim! E? Lenesho!

  47. Ianuarie 2, 2011 9:37

    Multi ani fericiti !

  48. Ianuarie 2, 2011 18:15

    G
    Ce faci don’soara, fugisi din tara sau ti-ai mai tras o luna de miere?😉

    • mishulake permalink
      Ianuarie 2, 2011 20:29

      Hehehe ! A plecat gheisha p-in lume , da’ vine ea !

  49. Ianuarie 2, 2011 20:47

    sper ca ai transmis salutari onestenilor si din partea mea. as fi vrut sa vin cu tine, a trecut tare mult timp de cand n-am mai fost pe acasa!

    • mishulake permalink
      Ianuarie 2, 2011 22:35

      redsky2010 !
      Ierea un cantec cu Onesti,Onesti pa vremuri, unde-l gasesc ? Am fo’ p-acolo ,dinspre Oituz venind, faine locuri .

  50. Ianuarie 3, 2011 9:54

    mishulake, si mie mi-e tare dor, poate anul asta o fi cu mai multa sansa inspre partile alea😉
    ia uite aici: http://www.youtube.com/watch?v=3MVQS-GFhiY
    sonorul e cam prost…dar cred ca asta e,nu?

  51. Ianuarie 3, 2011 12:45

    Oameni buni, la multi ani inca o data si voua si’mi cer scuze ca v’am lasat de izbeliste zilele astea, dar chiar am fost „dusa” de acasa!! Hai ca de’acum is aici, cu voi si nu mai plec prea curand!! va pup pe toti!!

    Adina, multumesc fain si pentru urari si pentru vizita!! te mai astept, cu drag!

    Red, am transmis Onestiului toatce cele bune din partea ta, doar stii ca’s om de incredere!! :*

    Papa, un fel de fuga, dar doar pe aici, prin tara! Acum c’am revenit sper ca te simti muuuult mai bine!😉

  52. Ianuarie 4, 2011 0:29

    La mulţi ani ajung şi eu să strig cu o oarecare întârziere… dar anul n ou e nou până vine ălălalt😀

Trackbacks

  1. La mulţi ani! « Blogul lui Teo Negură
  2. Un nou început « Cristian Dima

Lasă un răspuns

