Skip to content

2011

Ianuarie 3, 2011

Aşa suntem noi, oamenii româneşti – în tot timpul anului ne dorim să vină  sărbătorile, ocazie cu care să mai stăm şi noi cu ai noştri, dragi, să lenevim şi să ne distrăm niţel, iar cand ele –  sărbătorile  în sfârşit au venit, ne dorim să se termine, că prea ne-au căzut rău „porcăriile” şi statul degeaba! Fireşte, după prima zi de mers la serviciu, respectiv pe 3 ianuarie deja parcă realizăm că tot mai bine era acasă, de sărbători, în sânul zbârcit al familiei! Dar nu-i nimic, las’ că vine el Paştele ăla! Când e iarnă vrem să vină vara, când e vară vrem să vină iarna şi tot aşa. Şi uite cum deodată ne trezim cu ceva riduri, fire de păr alb, dureri reumatismale şi câte şi mai câte, d-ale înaintării în vârstă (ca să nu zic bătrâneţe)!. Tocmai de aia m-am decis ca-n 2011 să trăiesc prezentul şi să nu mai fiu într-o continuă aşteptare de altceva, adică un fel de „ce-o fi o fi!” Tot ce-mi doresc este să fiu sănătoasă atât eu cât şi-ai mei şi bineînţeles şi voi, fără de care viaţa mea ar fi pustie. Şi nu râdeţi, că eu ţin un spici cu încărcătură emoţională aicia, da? Ştiu că-n mod normal copiii se pupă doar în somn, dar mai ştiu că vine câte-un moment în viaţă în care trebuie să-i spui celui de lângă tine cât de mult îl preţuieşti. Ăsta a fost momentul meu de sinceritate, să-i zicem.
Şi pentru că refuz să mă „adun” de-a binelea, închei aici această pledoarie despre… Despre ce?😀

P.S. Cu puţină muncă şi ceva inspiraţie sper să vă provoc şi-o mică surpriză la un moment dat, dar toate la timpul lor!😉

47 comentarii leave one →
  1. alice permalink
    Ianuarie 3, 2011 12:34

    nice…
    LA multi ani si tie

  2. Ianuarie 3, 2011 12:44

    o hotarare buna, subscriu😉
    si surpriza cam pe cand??

  3. Ianuarie 3, 2011 12:49

    Alice, pupici dulci!

    Red, surpriza sper ca maxim la jumatatea lunii in curs!🙂
    Bine te-am regasit! :*

  4. Ianuarie 3, 2011 13:17

    Foarte emotionant spici, Geo! Na, ca nu mai pot sa zic nimica!

  5. Ianuarie 3, 2011 13:24

    Deci mai bine tac!😀😀

  6. mishulake permalink
    Ianuarie 3, 2011 13:36

    Ptiui! sa nu te deochi ! Ca tare inteleapta te dovedesti a fi ! No, ashe sa hie ! Fruntea sus !

  7. Ianuarie 3, 2011 14:10

    Bine faci, draga Giana!
    Si mai e ceva ce as vrea sa te rog – sa nu te schimbi! Cunoscandu-te de o vreme, nu spun cata pentru ca n-are rost, stiu ca esti un om frumos! De-aia!

    Te pup tare!

  8. Traian permalink
    Ianuarie 3, 2011 15:42

    La spici n-am replica ;
    Desenul este mortal !

  9. Ianuarie 3, 2011 17:25

    Haidi bre, scoati surpriza că momentu-l dăm noi!
    Nu-i mai bini sî ni bucurăm inainte sa crăpăm????

    Vin vremuri tulburate! Lu’ Mel nu-i mai intra emoticoanili…
    Dăcă nu mai apucam?

  10. Ianuarie 3, 2011 17:40

    Si totusi, i-ai spus cat de mult il pretuiesti sau il mai tii putin in suspans?:P

  11. Ianuarie 3, 2011 18:10

    Don’soara G, nu’s cum e cu pretuirea aia, ca eu ma simt neglijat si am sa ma duc, amarul sa-mi inec intr-un dim sum🙂
    pup u cu intensitate😉

  12. Ianuarie 3, 2011 18:45

    Mishulake, intelepciunea asta are legatura cu inaintatul in varsta, nu?😀

    Viv, de 20 de ani! Ptiuuu! ce-o trecut vremea! tu’i mama ma’sii! M’ai flatarisit asa de tare ca mi-am pierdut replicile, na! Te pup si eu pe tine si mai drag nadejde ca ne’om vedea anul asta!!

    Traian, salutare! ma bucur ca ti-a placut macar desenul:mrgreen:

    Virtuale, nu zic nimic! Surpriza e surpriza! Nu ma trage de limba, ca nu scoti nimic de la mine!! Jur pe rosu!😀

    Daniel, vorbeam la modul general, bre! La multi ani pe anul asta!

    Papa, te alinti! stii foarte bine cum e pretuirea, nu’ti mai turna cenusa’n cap!:mrgreen:
    De la pupul ala dat cu intensitate era sa cad jos de pe scaun!😀

  13. Carmen Negoita permalink
    Ianuarie 3, 2011 19:19

    Mi-a plăcut la nebunie desenul.😀 Le zici tu mai răruţ, dar le zici bine când le zici. Iote că 2011 te făcu mai înţeleaptă. Se pare că ai păşit cu dreptul. Ţine-o tot aşa.
    Aştept şi eu surprizaaaaaa. Te pupic!

    • Ianuarie 3, 2011 19:54

      Carmen, anul asta va fi un an bun pentru mine! Simt eu! Sa dea Domnu’ asa sa va fie si voua!
      Te foarte pup!

  14. Ianuarie 3, 2011 20:04

    la mulţi ani, jorji!
    să ai un doomiiunşpe pfun.
    emoţionant spici!😆 ti pup!

  15. Ianuarie 3, 2011 20:28

    Geo, shi fashi? Merge treaba?

  16. Ianuarie 3, 2011 20:28

    La mulţi ani, Georgiana! Mi-a plăcut mult expresia: „oamenii româneşti”😀 Păi da, cam aşa suntem, cum spuneai mătăluţă mai sus: nişte suciţi, maimmereu nemulţumiţi.
    Să fim mulţumitori că am ajuns până la acest moment şi, cu înţelepciune şi speranţă, să ajungem şi mai departe, spre alte „începuturi”!
    Numai bine tuturor!

  17. Ianuarie 3, 2011 20:51

    pisi, multumesc, la multi, multi ani si tie! Ma bucur c’am reusit sa te emotionez un pic😀 Pup pisoi!

    Alexa, merji, merji! La tini merji?

    Alex, La multi ani!! Bine le’ai mai zis!! practic ai facut un rezumat a ceea ce’am scris eu si asta nu poate decat sa ma bucure! … inseamna ca nu’s chiar asa incoerenta si inca ma mai fac inteleasa!😀 Te pup!

    • Ianuarie 3, 2011 23:15

      Merge pe naiba! Incepe serviciul, Georgiana, nasol de tot!! Gata pauza, capul la fund!

  18. Laura permalink
    Ianuarie 3, 2011 22:57

    Tu nemernico, tu, tu te-ai bagat sub chelea mea (aaah, pardon giulgiul meu)😉 stii?
    Asa-i ce-o fi o fi! Si eu m-am hotarat sa nu ma mai agit atata si sa iau lucrurile cum vin ele🙂

    • Georgiana permalink*
      Ianuarie 3, 2011 23:08

      Ioi Laura, ce faina melodie!! Iote di aia ti ubesc io pi tini si m’am cuibarit sub giulgiul tau, unde-i cald si bini ! :*

  19. Ianuarie 3, 2011 23:01

    Să ştii că, aşa cum am zis şi la Carmen pe blog, nu v-am uitat. Bine înţeles că trec şi pe la voi. Nu m-aţi supărat cu absolut nimic. V-am lăsat răspunsul pe blog la mine. Sunt plecat şi am rămas în urmă cu comentatul, dar asta nu înseamnă că nu vă urmăresc. Ce, credeţi că aţi rămas de capul vostru? Mă revanşez eu când ajung acasă. I pup you.

    • Georgiana permalink*
      Ianuarie 3, 2011 23:09

      Victor, hai mai ca ma alintam si eu!! Nici eu n’am avut vreme pana acum de blog! sa te intorci sanatos inapoi, noi te asteptam cu drag! Pup iu, too!!

  20. andruska permalink
    Ianuarie 4, 2011 0:52

    Minunate ganduri!
    Scarpe diem!🙂 Parca asa se zice, nu?!
    Nu vreau sa glumesc cu lucrurile serioase, da´incercam sa spun ca, pe langa hatararea ta, daca adaugi putin umor ( asa cum ne-ai invatat), in mod sigur va fi un bun.Foarte bun! 🙂

    • Ianuarie 4, 2011 1:15

      Andrule, promit! Fac si eu ce pot si cum pot mai bine, adica macar ma straduiesc, sper sa’mi iasa! Pup iu, dragule!

  21. Ianuarie 4, 2011 1:24

    OK, m-am mai linistit😉

  22. Ianuarie 4, 2011 1:36

    Papa, sunt unii care s’au lucrat de azi… Asta e … Hai fruntea sus ca anul de munca e abia la inceptu’ inceputului! Pe 6 ziceai ca ai ceva problemute de rezolvat, nu? cat timp lipsesti de pe aici?

  23. Ianuarie 4, 2011 1:38

    Ce chestie. In Illinois doi gemeni s-au nascut in ani diferiti, desi la un minut, unul de celalalt😀

  24. Ianuarie 4, 2011 1:40

    Nu stiu inca, dar sper ca nu mai mult de doua zile. Nu te-as putea lasa singura pe mina donjuanilor de pe aici😉😆

  25. Ianuarie 4, 2011 1:44

    😆

    • Ianuarie 4, 2011 1:45

      Dupa ce termini cu problemele astea, o sa vreau sa’ti propun ceva (nimic indecent). O sa’ti scriu pe mail exact ce si cum🙂

  26. Ianuarie 4, 2011 1:47

    G
    Anything, anytime, day or night😉

    • Ianuarie 4, 2011 1:49

      n’ar fi rau daca mi-ai da o adresa de messenger yahoo🙂 ai adresa mea de mail daca vrei sa’mi trimiti id-ul!🙂

  27. Ianuarie 4, 2011 1:51

    Vine baiatu’!😉

  28. Ianuarie 4, 2011 1:58

    Got it?

  29. kekee permalink
    Ianuarie 4, 2011 14:24

    Băăăăă, chiar când adoptasem o poziţie plină de evlavie ( ca când ne vorbea ceaşcă la tilibizor di rivilion ) , tu o dai pe caterincă.
    Nţ-nţ-nţ.
    Las’ că de erai prea sirioasă nu te mai recunoşteam .
    :-*
    Tot ce-ţi doreşti bă soru-mea.

  30. klausen1976 permalink
    Ianuarie 4, 2011 18:49

    wow, cu ce motto ai inceput anul !:mrgreen:

    ps. cumva este vorba de aceeasi surpriza cu care ne ameninta Melania ?!🙂

Trackbacks

  1. Iarna pe lângă bancă « Mirela Pete. Blog
  2. Trafic cu Hituri (runda 49) « Blogul lui Teo Negură
  3. Al Di Meola sau jazz fusion cu influențe latine « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

