Skip to content

Bizi

Ianuarie 4, 2011

Deoarece sunt foarte „prinsă” cu ceva problemuţe de ordin personal, zilele astea n-o să am timp de blog. Să nu vă faceţi griji, sunt aici cu voi doar că timpul nu mi-e suficient. Ca să nu mai zic, că lucrez şi la surpriza aia de care am pomenit ieri! Şi da, este aceeaşi supriză de care v-a zis  Şilavarăcald! Vă pup şi vă mulţumesc pentru înţelegere.

Vă las şi-o fotografie cu mine în caz că vă apucă dorul 😀

29 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 4, 2011 22:20

    sa nu pleci departe,sunt cu ochii pe tine ca pe butelie.

  2. Ianuarie 4, 2011 23:05

    Sper sa-ti faci timp apoi , poat si de-un facebook sa mai stam pe chat.te pup

  3. mishulake permalink
    Ianuarie 4, 2011 23:30

    Bizi ? Deci sa intru pe http://www.bizi.ro/ ? Mno binie ! Si sa nu mai zici de surpriza aia la care complotezi, ca parca ma inervez cu asteptarea! Sau cu intelegerea ma inervez, ma’ntelegi? Hai pa! Spor la treaba.

  4. Traian permalink
    Ianuarie 4, 2011 23:36

    Si pi mini…
    Adica ma inervezi!

  5. Ianuarie 4, 2011 23:56

    Ți-ai tras casă de iarnă, văd! 😉

  6. Laura permalink
    Ianuarie 4, 2011 23:58

    Noa, hop si io ca cei de desupra mea 😀

  7. Ianuarie 5, 2011 0:23

    Bai, si intrucit eu voi fi prins in niste probleme de „bizi” cu Georgiana, nu va impacientati nici din cauza mea 😆

  8. Ianuarie 5, 2011 9:14

    Frumos! Este advertorial, nu-i asa????
    Cat plateste Ceramica SA Iasi pentru asa un zambet?

    Daca observa geaca, poate fac si Vodafone o oferta.
    Nu-i rau sa strangi un ban. Poate vii la Ibanesti cu Bentley.

  9. Ianuarie 5, 2011 13:03

    Sa revii cu bine, cu vesti bune si cu surprize faine pentru noi! 🙂

  10. Ianuarie 5, 2011 14:01

    Ceramica? S.A.? Mai bine faci reclama la Bucium S.A. 😉

  11. Ianuarie 5, 2011 15:10

    Hi, hi, faină căsuţă ţi-ai luat! 😀 S-o stăpâneşti sănătoasă!

  12. Ianuarie 5, 2011 16:17

    Tare bancul cu „puterea”.

  13. Ianuarie 5, 2011 16:46

    Acolo stai pitita si observi?

  14. Carmen Negoita permalink
    Ianuarie 5, 2011 19:29

    Giana… e mai bine la mansardă sau la parter? 😀 Am înţeles că doreai o casă pe măsură ta… dar meşterii ăia au înţeles altceva. 😆

  15. Ianuarie 5, 2011 21:42

    Spor, draga Giana!
    Ti pup. 🙂

  16. Ianuarie 5, 2011 22:57

    ihihi… aşteptăm supriza… şi pe tine, desigur 😀

  17. cristiangheorghe permalink
    Ianuarie 6, 2011 9:51

    Casă mai mică, asigurare obligatorie mai mică… Ai gândit bine!

  18. Ianuarie 6, 2011 9:55

    Esti cea mai plimbareata bloggerita! Ba Austria, ba… secret, dar bine faci! Sa te intorci cu…casa asta draguta! 🙂

    • Ianuarie 6, 2011 9:57

      P.S. Nu stiu ce se intampla cu pingurile, nu ca ar fi extrem de importante, dar anunta lumea despre ce am mai scris, hai sa recunoastem! O fi la spam. I pup you! 😉

  19. Yana permalink
    Ianuarie 6, 2011 16:19

    Hmmmm…cand am si eu timp sa apar pe aici, gazda e..bizi! Nu-i nimic, am sa revin, pana la urma gasesc eu pe cineva acasa. 😛

  20. Ianuarie 6, 2011 18:02

    Care va sa zica tu erai Alba ca Zapada, iar acolo stateau piticii, nu? Ce faceai, ii pandeai, sau ce? Si de ce erai cu gura pana la urechi, ai vazut ceva acolo?

  21. Traian permalink
    Ianuarie 7, 2011 11:12

    Tu, fata, da’ p’acasa cand mai treci?

Trackbacks

  1. Năbădăiosu` şi prietenia « Cristian Dima
  2. Al Di Meola sau jazz fusion cu influențe latine « Mirela Pete. Blog
  3. Despre un blog descheiat la suflet « Blogul lui Teo Negură
  4. PAveste fără sfârşit. Medieval story. Cap. 11 « Blogul lui Victor
  5. E pe țeavă! – Silavaracald
  6. Trei… doi… unu… și! « Buimacii
  7. Eu şi morcovii « Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

