Skip to content

Buimacii

Ianuarie 7, 2011

După câteva zile de muncă asiduă şi nopţi de visat „buimaci„, iată-mă din nou aici, cu voi.
Dar hai mai bine să vă spun cum a început totul. Cum stăteam eu aşa, bine merci, la cioace pe blogul ăla călduros, mă trezesc apelată pe messenger de Melania, foarte precipitată şi exaltată de ideea care avea să fie pusă-n practică cu doar 7 zile mai târziu, respectiv proiectul nostru îndrăzneţ care poartă numele de „buimacii” (ocazie cu care îi mulţumesc Alexei, că ei i-a venit ideea asta). Ce să vă zic? Am purtat discuţii interminabile cu Melania, le-am întors şi le-am sucit pe toate părţile, v-am neglijat şi pe voi, mi-am neglijat şi familia, dar a meritat! Părerea mea şi sper că şi a voastră!😀 Nu mi-aş fi  putut închipui că un proiect de anvergura ăstuia va putea fi pus pe picioare în nici o săptămână! …  păi da, că teoretic am vrut să-l lansăm de Sfântul Ion, dar practic din motive de nerăbdare, l-am lansat de Bobotează!
Vreau să mulţumesc şi eu la rându-mi pdm-ului pentru cadoul ce ni l-a făcut de casă nouă şi anume headerul, care trebuie să recunoaşteţi e făinuţ tare!

şi mai vreau să-i mulţumesc şi soţului meu atât pentru înţelegerea de care-a dat dovadă în tot acest timp (recunosc că atunci când m-ai pus să-ţi încălzesc sarmalele am cam dat ochii peste cap) cât şi pentru munca de creaţie în vederea obţinerii logo-ului nostru haios şi plin de viaţă!

Şi nu în ultimul rând, vreau să vă mulţumesc şi vouă, dragii mei prieteni pentru că-mi sunteţi alături şi să vă asigur că tot proiectul ăsta vă este dedicat în totalitate!

P.S. Mulţumesc şi ţie, Papagigliule, c-ai acceptat să faci parte din echipa noastră!

LA MULŢI ANI TUTUROR IONILOR DIN LUMEA ÎNTREAGĂ! (la mulţi ani, băi taică-miu!)

23 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 7, 2011 14:18

    a explodat o bomba buimaca in blogosfera .ro!🙂 Succes! Inceputul a fost fulminant!

  2. Ianuarie 7, 2011 14:36

    Fată, așa vorbești tu cu tăticuțul tău!? Sau, de ziua lui, e liber la tras de șireturi?
    Oricum ar fi, urează-i din partea mea să aibă o viață lungă și frumoasă, că-i musai un tip ca lumea atâta timp cât a zămislit o nebună ca tine!😀

  3. Traian permalink
    Ianuarie 7, 2011 15:00

    Chiar asa, ferice de-un tatic c-o ploada ca tine !

  4. Ianuarie 7, 2011 15:05

    Simpatici buimaci! Pusi pe haz si pe fapte mari. Fain…

    • georgiana permalink*
      Ianuarie 7, 2011 15:10

      Lora, ma bucur ca’ti place despre ei!! te astept si pe acolo, da?
      Pup cea mai veche prietena a mea de pe blog! :*

  5. georgiana permalink*
    Ianuarie 7, 2011 15:09

    Cool, multumiri si pupaciuni!!

    Mel, ne tragem de sireturi de cand ne stim cu atat mai mult azi! Ce crezi? M’a invitat deseara la el la o maslina si-o scobitoare! De azi noapte tot numai asta mananc!😀 Multumesc mult pentru urari si te pup din partea lui! :*

    Traian, esti tu prea dragut… is un drac de copchil!🙂

    • mishulake permalink
      Ianuarie 7, 2011 18:25

      „… is un drac de copchil! ” Pfuai ! ce putere de autoanaliza posezi !
      Multi ani sanatosi Ionului !

  6. Ianuarie 7, 2011 19:14

    La multi ani taicule, ca nebuna fata mai ai!!

  7. Ianuarie 7, 2011 19:33

    La mulți ani Ion-ilor, La multi ani Buimacilor, am fost si mai merg, e beton!😉

  8. Ianuarie 7, 2011 20:44

    Mishulake, Alexo si Mirelo, vă mulţumesc mult şi să nu uitaţi că vă iubesc! La mulţi ani sănătoşi şi vouă, dragii mei!

  9. andruska permalink
    Ianuarie 7, 2011 21:42

    Felicitari!
    Sanatate si multe bucurii ( vad ca te ocupi de astea🙂 ) fericitului si incercatului tatic, insotite de un calduros: La multi ani!

  10. Una permalink
    Ianuarie 7, 2011 21:43

    La multi ani buimacilor, tatalui buimacei cu ochi verzi, tuturor Ionilor, feminini si masculini, pozitivi si negativi, si neaparat si tatalui meu, un Ion de nota 10!🙂

  11. Ianuarie 8, 2011 1:14

    No,felicitari pentru efort si rezultat!
    Da aici o sa mai functionezi sau numai acolo?

  12. Laura permalink
    Ianuarie 8, 2011 1:14

    No, mai zic si aici: sa fie intr-un ceas bun!

    Deci ala cu masline, e vaticlanul papal?

  13. Georgiana permalink*
    Ianuarie 8, 2011 1:19

    Laura, multumim scumpa si draga fata!
    Si da, el e! egzact!😉

    Alex, multumim frumos! Si da, o sa fiu si aici! Poate ma uitati si nu’mi mai calcati pragul….:(

    Una, multumesc fata scumpa!! La multi ani si taticului tau de nota 10!! sa fie sanatos!!

    Andrushca, sar’mana mult! Pupez!

  14. Ianuarie 8, 2011 11:51

    Scumpico, nu trebuia sa ma mai mentionezi si pe mine, acum ma faci sa rosesc pe tot corpu’, ca doar stii cit sunt de simtitor😉
    Eu mercic ca m-ati cooptat! Meritul e al vostru in totalitate, al Melaniei si al tau, eu sunt doar un fluture pe lampa, dar care va va sustine pe mai departe. pup pe ambele😉

  15. Ianuarie 8, 2011 11:55

    La multi ani si sanatate Ionului din viata ta!

  16. Ianuarie 8, 2011 12:45

    si cu reclama la Bucin cum ramane?

  17. Georgiana permalink*
    Ianuarie 8, 2011 14:49

    Papa, ba trebuia sa te mentionez pentru ca faci parte din echipa! Vin’ la mama sa te pudreze o ţâră ca să mai estompăm din roşeaţa aia!
    Mulţumesc pentru felicitări!! Pup iu!

    Virtuale, „Bucinul” e privatizat… s-o dus naibaii şi ăla.. ş-apoi îs prea mişto pentru ei!:mrgreen:

Trackbacks

  1. Buimacii « Gradina visata
  2. Poveste de vis (19) « Blogul lui Teo Negură
  3. Ce avem la Gazeta de Perete – saptamina #1 | coolnewz about hot thingz
  4. Florile de pe lângă esențele tari « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

