Skip to content

V.I.P.

Ianuarie 8, 2011

Purtată de valul buimacilor, nu v-am povestit o fază legată de  scurta mea călătorie la Oneşti. Aşadar, m-am hotărât să plec să-mi văd finuţul, aşa, brusc şi-am gândit să nu-mi anunţ intenţiile şi deci să-i fac o surpriză! Mi-am pus în gardă tot familionul, să nu care cumva să se scape vreo unul şi să mă dea de gol! Trec peste febra plecării care nu mi-a dat voie sa dorm nici de-o culoare în noaptea dinaintea plecării şi-am să ajung cu povestitul direct la destinaţie. Ajunsă la Oneşti, după un drum de 3 ore în care mi-am făcut tot felul de scenarii legate de reacţiile rudelor la vederea mea în pragul uşii, bucuroasă şi nerăbdătoare toată, cobor din maşină şi dau nas în nas cu tatăl finuţului meu, râzăcios tot şi foarte firesc, de parcă ştia de venirea noastră. În mod automat gândesc: ” să vezi că mama soacră nu s-a putut abţine şi le-a zis că vin!” (iartă-mă mamă soacră :D) şi-i zic: „măi, spune drept, tu ai aflat că vin, aşa-i?” El îşi trage un rictus ghiduş pe faţă şi-mi zice: ” Nu, chiar de la tine am aflat!” Cum aşa? îi zic. Şi ce credeţi că-mi răspunde? „Păi am citit dimineaţă, la cafea, blogul Melaniei, unde-ai avut grijă să dai pe goarnă tot”! În momentul ăla a căzut cerul pe mine! Măi fraţilor, voi vă daţi seama cât sunt eu de „scanată” de toată familia? Ş-acum ce să fac? Să tac? Să nu vă mai zic nimic? Never ever! M-am consolat repede cu gândul că aşa-i când eşti VIP!😀
În fine, surpriză a fost totuşi pentru Dănuţ al meu care-a rămas cam interzis cale de vreo două minute din momentul în care m-a văzut. Atât. După cele două minute am început hârjoana, mi-a arătat absolut toate jucăriile primite de la Moşu, ne-am alergat, ne-am împuşcat, am transpirat, ce mai! a fost o nebunie!
Hai să vă arăt şi câteva fotografii aşa cum v-am obişnuit:

Simpatic foc, nu?😉

31 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 8, 2011 18:55

    melani-leaks🙂

  2. Ianuarie 8, 2011 18:58

    nu mai poti sa faci nimic, ca afla toata blogosfera!

  3. Ianuarie 8, 2011 19:02

    De-aia prefer io să stau departe de blog când vreau să fac surprize. :)) Am fost până în România o săptămânăî întreagă şi nu m-a ştiut nici vântu’ nici pământu până nu m-am întors.

    • Ianuarie 10, 2011 9:35

      Urât din partea ta! Poate voia lumea să te vadă, dar tu ai preferat să fii incognito. Nțț, nțț. Lasă că așa or să-ți facă și ei!😀

  4. Ianuarie 8, 2011 19:10

    Nici nu știi care-i mai dulce: nașa sau finuțul!
    Să ne trăiască amândoi! :-*

  5. Laura permalink
    Ianuarie 8, 2011 19:33

    Ce dragut e… zici ca e o fetita! E chiar adorabil! Pai pentru el a meritat sa bati atata drum🙂

  6. Laura permalink
    Ianuarie 8, 2011 19:34

    Aaah, am uitat sa ma adresez cu doamna vip ;)) (scuzati va rog, daaa?)

  7. Ianuarie 8, 2011 19:53

    Cool, da’ chiar ca da! Iti dai seama c-am ramas masca! la asta chiar nu m-am gandit!😀

    Zaqk, afla pentru ca-s eu limbută!😀

    Victor, da’ eu nu ma pot abtine, is dependenta! Mama ma’sii di treaba!

    Mel, sar’mana! :*

    Laurica, e un dulce, te strici de ras cu el! are un simt al umorului fantastic! nici 5 ani ani nu are si ma face sa rad cu lacrimi! E haios rau😀
    Pentru tine sunt Gianuca, da? niciun vip nimica!😛

    • Ianuarie 9, 2011 8:34

      pai pune lacat, doamna, la limba! Pai asa… nu mai poate sa faca nimic omul cu tine ca imediat dai drumul!
      PS. Aveam un prieten care nu se putea abtine. In momentul in care stia ceva, imprastia imediat. Astfel fiind data situatia, el era foarte util cand trebuia sa imprastiem o informatie la toata lumea!
      Despre el mai ziceam asa: daca vrei sa dai o spargere, sa nu te incurci cu X. O sa afle politia inainte de a face efectiv treaba!

  8. Ianuarie 8, 2011 21:48

    Ba ce scump e!! Nu ma satur uitandu-ma si uite asa ma apuca dorul de cand era fiu-meu mic! Da lasa, ca vin ei nepotii!!😀

    • Georgiana permalink*
      Ianuarie 8, 2011 21:52

      Multumesc, Alexandra! :* Si eu’s topita dupa el, iti dai seama!!
      Hai maaaai, ca mai e pana la nepoti, esti tanara si nelinista inca!😀

  9. Traian permalink
    Ianuarie 8, 2011 21:56

    Dragutz – Danut ai V.I.P.-utzo !

  10. Ianuarie 8, 2011 21:57

    Asa zici mereu, dar timpul trece, mai Georgiano, fata! De-aia ziceam , ca ieri era si fiu-meu ca nepotelul tau si acum e ditamai barbatul de 20 de ani! Intra un pic pe mess sa-ti zic doar o vorba.

  11. Carmen Negoita permalink
    Ianuarie 8, 2011 23:07

    Altădată alege şi tu alt blog să dai pe goarnă.😀 Dar înainte interesează-te pe unde umblă rudele, ca să ştii ce alegi.😆 Măcar ai ajuns vedetă. Stau cu ochii pe tine ca pe butelie.😆

  12. Ianuarie 8, 2011 23:45

    şi de-acu-ncolo intervine auto cenzura, frăţică :))

  13. Ianuarie 9, 2011 10:47

    Sa iti traiasca finutul,are o fata atat de inocenta si e atat de frumusel…

  14. Ianuarie 9, 2011 11:48

    Pai antidotul e simplu. Renunta la surprize. Eu, ca sa fiu debordant de sincer, nu-mi place sa-mi vina cineva, chiar si maica-mea la usa, neanuntata. Poate de accea nici eu nu ma duc hodoronc-tronc fara sa-mi arunc mai intii buzduganul. Dar lasind la o parte surpriza, pustiul e delicios. sa va traiasca si sa fie sanatos, sexos si tupeist, ca sa ma faca mindru ca-l cunosc😉

  15. Ianuarie 9, 2011 14:28

    Georgi, încep să-mi explic eu câteva faze similare! :)))))
    Măi să fie!
    Dar…tare dulce finuț, să-ți trăiască și să fie fericit!🙂

  16. Ianuarie 9, 2011 16:56

    Am si eu un verisor , 2 anisori , l-am deochiat de 200 de ori , sa nu fac asta si cu pustiulica al tau.

    ceau.

  17. Ianuarie 9, 2011 18:35

    Traian, multumesc fain! :*

    Carmen, sunt convinsa ca ma vor gasi oriunde! Nu mai am scapare!😀

    Angela, ti-ai gasit! Eu si autocenzura, baba si mitraliera!😀

    Scorpio, bine-ai venit in universul meu!! Multumesc fain pentru urari si complimente! is tare mandra!🙂
    Te mai astept pe aici, sa stii!

    Papa, nici mie nu-mi plac fazele astea cu picatul in capul omului, dar am ales varianta surpriza de data asta, tocmai pentru ca n-am vrut sa-i pun pe zdruncin, mai ales ca era vorba de-o dusa si-o venita! Multumesc frumos pentru vorbele frumoase si aceleasi urari de bine le transmit si eu baiatului tau, care musai ca-i o figura mare, asa ca tine!😀

    Mirelusa, sa nu-mi zici c-ai patit si tu ceva de genul!😀
    Multumesc frumos, toate bune si frumoase si Enyei tale scumpisoare!

    Copile de suflet, deocheatul nu cred sa functioneze de la distanta!
    Una peste alta, a dat Domnu’ si ti-ai redeschis blogul…
    Hai pup iu de mai multe ori!

    • Ianuarie 9, 2011 21:42

      Credeai că scapi de mine?

    • Ianuarie 10, 2011 17:11

      Giorgi, am scris odata despre soacra-mea, dar de bine, ca nici n-as putea altfel!😉
      Si a citit!!! Scrisesem despre o vizita in superba ei gradina, casa, de-astea, si trrrrrr, telefon! „Ce bine arata florile mele la tine in poze!” Voila de vezi! Ce poze? „De pe blog!”
      Georgi, ce bine ca o gandesc de…bine! I pup you!🙂

      • Ianuarie 10, 2011 17:18

        Mirela, ha! ha! ha! si pe mine ma citeste soacra-mea in fiecare dimineata, la cafea dar mie mi-a zis deci am grija sa n’o vorbesc de rau!😀 Glumesc, ca nici eu n’o gandesc decat de bine. E fata buna, am noroc! mare noroc!😉

  18. Ianuarie 9, 2011 19:38

    Probabil surpriza ar fi fost sa nu mergi.Sau nu atunci.
    Copilul cum sa nu fie smecher si frumos daca-i pletos?!.
    Felicitari parintilor,ca daca nu erau ei…

  19. Ianuarie 9, 2011 21:06

    pai,daca nu te deranjeaza,o sa incerc zilnic..ce zici?
    multumesc pentru primire!

  20. Ianuarie 10, 2011 15:29

    Vezi sa nu-ti fi montat GPS fara sa stii……

  21. Ianuarie 10, 2011 16:23

    Copile, cum sa vreau sa scap de tine? Ce ating eu, nu mai are scapare!😀

    Fosile, e pletos şi şmecheros şi te-ai prins că are părinţi rockeri, nu?

    Scorpio, Sper să am atâta imaginaţie şi timp încât să postez zilnic… Eu te aştept oricum, măcar să ne vedem la ochi!🙂

    Virtuale, eu n-am simţit nimic!😕 hmmm

  22. demeter antonia permalink
    Ianuarie 10, 2011 19:32

    sal! doamne ce imi mai place ceea ce scrii! fain finut cu o asa nasa………mai zic si eu

    • Ianuarie 10, 2011 19:35

      Multumesc Antonia! Esti o draguta! Dacă-ţi place la mine, aici, te mai aştept!!
      Toate bune!

  23. Ianuarie 11, 2011 23:13

    am crezut ca-i fetita, atata e de dulce! sa-ti traiasca!

Lasă un răspuns

