Skip to content

Lunatică

Ianuarie 11, 2011

Aseară, în timp ce serveam cina, locul meu la masă fiind cu orientare spre fereastră, am observat nebunia de lună care-şi făcea apariţia, timid, printre jaluzele. Şi cum sunt un fel de paparaţă a naturii, am pus mâna rapid pe savonieră aparatul foto şi-am imortalizat-o.

35 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 11, 2011 14:35

    Paparață a naturii, ai niște poze de zile, pardon…de nopți mari, adică foarte bune! Trebuia și Pink Floyd, ca să te complimentez again!
    Vezi că te-a pinguit Serafina, pozată de Enya, evident!😉

  2. Traian permalink
    Ianuarie 11, 2011 15:53

    Giana, scuze, d’abia acum ajunse elispa la Iesi?

  3. Ianuarie 11, 2011 19:50

    Georgiana,bag sama ca esti lunatica normal.
    M-ai chemat la Buimaci si…dau clic pe buimaci si-mi ies ochii in cautarea a…nu stiu ce.La tine in blogrol nu este Buimacii.
    Cum sa fac?
    Altfel,faina luna.

  4. georgiana permalink*
    Ianuarie 11, 2011 20:34

    Mirela, fost, vazut, comentat, placut! Pup iu!

    Traian, da’ eclipsa aia de acum cateva zile o fost de luna? Eu credeam ca de soare. hmm…

    Alex, am bagat buimacii in blogroll, dar poti da click pe logo, in dreapta, sub vremea la Iasi. Multumesc anticipat.

  5. Laura permalink
    Ianuarie 11, 2011 20:48

    Mie stii ce-mi place? Cand ma pun in pat si bate lumina lunii exact pe perna mea. Ma uit la luna si ii caut fetele si adorm pe nesimtite … 🙂

    • georgiana permalink*
      Ianuarie 11, 2011 21:55

      Laura, ce frumos…. eu nu vad nimica din pat! am jaluzele😦

  6. Ianuarie 11, 2011 21:12

    Chiar daca era crai nou cand am avut cea mai mare pierdere de pana acum, il urmaresc in continuare si ma minunez de cate ori luna devine cat orizontul, mare si rotunda. Se spune ca e bine sa incepi orice lucru, proiect sau cum vrei sa-i spui, cand este luna noua, pentru ca acel proiect va creste (am spus proiect, sa fim intelesi!), ca e bine sa plantezi flori tot cand este luna noua, le va merge mai bine. Sa fie asa? Oricum, de apreciat ca ai lasat cina balta pentru poze, si nu degeaba…

    • georgiana permalink*
      Ianuarie 11, 2011 21:58

      Cafeaua mea, n’am stiut faza cu luna noua, foarte interesant!! Cat priveste lasatul cinei in favoarea pozelor, ce sa zic? Is putina zuză la faza asta, dar ce să fac dacă-mi place tot ce ţine de frumos?🙂

  7. Ianuarie 11, 2011 21:26

    apoi cu pink floyd, chiar merge perfect luna ta.🙂
    auzi la ea, pun mâna pe savonieră!😆 ce figură eşti.

    • georgiana permalink*
      Ianuarie 11, 2011 22:02

      Pisi, te pup ca si tu esti o figura tare draga mine! :*

      • Ianuarie 12, 2011 11:20

        îi reciproc, jorji!
        și știi, deși le cam dau peste mnă celor care nu scriu nick-ul meu întreg, tu ești printre cei pentru care sunt pisi sau oricum vrei să îmi spui!😉
        kisses and hugs!

  8. Traian permalink
    Ianuarie 11, 2011 21:46

    @Giana
    Era o gluma, nu stiam ca te superi.
    Romantico!!

    • georgiana permalink*
      Ianuarie 11, 2011 21:52

      Traianeeeeeeeeee, cum sa ma supar pe tine??? Niciodata!! Stai linistit! Imi place sa rad pe seama mea! :*

  9. Laura permalink
    Ianuarie 11, 2011 22:26

    Georgie, pai ridica jaluzelele si apoi vezi😛

    • Georgiana permalink*
      Ianuarie 12, 2011 1:34

      Laurica, daca s-ar vedea numai luna ar fi frumos, dar se vad si felinarele din strada! Si numai ca se vad dar imi intra fix in ochi!😀

  10. Ianuarie 11, 2011 23:20

    frumoasa luna ta, din pozitia asta din pat cu ochii aproape inchisi nu maivad nimic🙂

    • Georgiana permalink*
      Ianuarie 12, 2011 1:36

      Red, apoi la cat ma foiesc pana’mi gasesc pozitia de somn, nu’s nici eu foarte convinsa ca m’as mai banghi la luna!😀

  11. Ianuarie 12, 2011 0:16

    Când se duce luna la culcare? Cine umblă beat prin cârcimioare?

  12. mishulake permalink
    Ianuarie 12, 2011 1:50

    Dapu’ si io !
    moonflower / flor d’luna/ Santanaaaaa!

    • Georgiana permalink*
      Ianuarie 12, 2011 2:09

      Mishulake, ce buuun! Frumos! Placut la mine! Multumesc! :*

      • mishulake permalink
        Ianuarie 12, 2011 2:15

        Creca ma dilesc ! O ascult de 4jda minute si …. faina . Am redescoperit Santana via Buimacii.ro

  13. Ianuarie 12, 2011 9:14

    se vede c luna ti-a facut ” o faza”.🙂 Frumoasa si misterioasa as spune.

  14. Ianuarie 12, 2011 12:52

    @mishulake, să știi că ești un mare domn!🙂

  15. Ianuarie 12, 2011 14:30

    Neata! Bag de seamă că vă „simteţi” bine azi! Muzici, chestii, socoteli… Hai vă pup!

  16. mishulake permalink
    Ianuarie 12, 2011 14:42

    @ Mirela !
    Si io’am nume cu note muzicale ! cateodata adica aud ca mi se spune Mii-siiiii….!

  17. Ianuarie 12, 2011 14:43

    bai..da’ voi somn n-aveti??

  18. kekee permalink
    Ianuarie 12, 2011 15:33

    =))
    Băi paparaţo, dar la tine nu ierea ceaţă aseară ?
    Că restul lumii de la Polu’ Nord până la Polu’ Sud era ascunsă-n ceaţă.😛

Trackbacks

  1. Is ForD(ima) « Cristian Dima
  2. Ce mă binedispune? « Un blog cu năbădăi
  3. Schimbarea la faţă « Blogul lui Victor

Lasă un răspuns

