Skip to content

Spamuri

Ianuarie 12, 2011
tags:

Am primit în spam un comentariu la o postare mai veche de-a mea, aici.  Poate vedeţi voi legătura între subiectul postării şi comentariu, că eu sincer, n-am reuşit! :mrgreen:

Iaca şi comentariul:

„Dupa ce am citit cele scrise aici parca mi-a venit si mie dorinta de … putin mai multa distractie :P Sa ma joc cu vibratiile mobilului sau cu alt fel de vibratii :D BellaMaria”.

8 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 12, 2011 15:01

    O fata jucausa 🙂

  2. Ianuarie 12, 2011 15:25

    pe la ce ora a fost trimis comentariul? 🙂

  3. Ianuarie 12, 2011 15:38

    Mare dreptate ai, Gia, sărmăluţele adevărate sunt doar cele în foi de varză acră şi servite cu mămăliguţă şi ţuică.

  4. Ianuarie 12, 2011 15:52

    nu prea inteleg..doar ca na, pina la urma fiecare se joaca cu ce vrea si spune ce poate

  5. mishulake permalink
    Ianuarie 12, 2011 16:23

    Mnoah! Saraca BellaMaria ,daca n-ai raspuns pontosh si la obiect s-o descurcat singura, o intrat in spa(s)m(e) !

  6. Ianuarie 13, 2011 18:28

    Si nu i-ai raspuns ca nu esti amatoare? Ca e clar unde batea fata!

  7. Ianuarie 17, 2011 21:52

    Giana, am primit şi eu exact acelaşi comentariu la două articole chiar, nu la unul. Ambele fără nici o legătură. E spam. Reclamă la site de curve. Dacă dai click pe nume te duce la un site de curve. Ce mă miră este că sistemul antispam chiar l-a mirosit şi l-a trimis în spam.

Lasă un răspuns

