Skip to content

Ce mai fac eu noaptea

Ianuarie 14, 2011

Măcar o dată pe săptămână partenerul meu de viaţă îmi semnalează faptul că râd prin somn. În hohote. Acum să nu veniţi să mă întrebaţi şi ce visez că habar n-am, însă dacă ar fi să trag o concluzie, aceea ar fi că sunt totuşi un om fericit. Şi apropo de nopţi şi de vise, mi-am adus aminte de două faze simpatice, petrecute noaptea, în timpul somnului.
De când mă ştiu dorm cu cineva. Îmi dă un sentiment de siguranţă, cumva. Aveam vreo 4 ani şi dormeam cu taică-miu, de fapt pe taică-miu. Da, da, aţi auzit bine. Mă culcam fix pe el, altfel nu adormeam. După ce simţea el că-s în lumea viselor, mă lua uşurel şi mă punea alături cu mare grijă, ca nu cumva să se trezească „boţul de aur”. Din nefericire însă, într-o noapte s-a întâmplat că bietul om aţipise şi, buimac fiind,  până să ajungă să mă proptească pe locul meu mă dă cu capul de lada patului aşa de bine, c-a reuşit să-l spargă. Bineînţeles c-am început să urlu cât mă ţineau bojocii, sângele era şi el prezent peste tot, iar taică-miu în disperarea lui s-a dus în camera de alături unde dormea maică-mea şi-a început printre lacrimi să strige ceva la modul: „scoală-te, c-am spart capul fetei!!!” Continuarea v-o imaginaţi si singuri… cert este însă că ulterior n-a fost nevoie de nicio intervenţie iar capul meu, deştept fiind s-a refăcut în câteva zile. Acuma nu ştiu ce să zic, bănuiesc că ceva sechele pe ici, pe colo, prin locurile esenţiale, au rămas (am preferat s-o spun eu pentru că nu-i aşa, deja aţi gândit-o)!😀

O altă fază antologică, s-a petrecut mai acum vreo 15 ani,  numai că de data asta  perteneră de somn o aveam pe maică-mea. Băi fraţilor, şi nu ştiu cum se face dar dă peste mine un coşmar în care eu eram atacată de nişte golani periculoşi şi, din instinct de apărare, că doar nu-s de mămăligă, mă ridic în fund şi-i trag maică-mii un pumn fix peste ochi cu toate puterile mele şi cu ciudă, aşa cum am văzut eu în filmele alea cu bătaie! În secunda doi am realizat ce-am făcut şi-am început să mângâi mămuca cu dragoste, să-i cer scuze şi să-mi explic gestul. Ce credeţi că mi-a răspuns ea? – „aaa, nu-i nimic, credeam că-i mingea”!😀 Imediat după replica asta, s-a dezmeticit şi mi-a povestit ce visa ea: se făcea că se întorcea de la piaţă cu un cofraj de ouă în braţe, iar în faţa scării nişte copii jucau fotbal şi tare teamă-i mai era ca nu cumva mingea aia să i le facă praf!. Şi taman asta s-a întâmplat! :D  Ulterior a fost imperios necesar să-i aplic comprese cu gheaţă peste ochiul vătămat, că dacă apuca să se învinţească vă daţi seama că toţi colegii de serviciu ar fi privit-o compătimitor, că vezi bine, biata femeie a încasat-o de la bărbac’su! deşi, între noi fie vorba, tatuca meu e pâinea lui Dumnezeu!
De aia zic, dacă râd în somn treaba-i bună!
Voi ce amintiri de genul ăstora aveţi? Cum vă sunt nopţile?

23 comentarii leave one →
  1. Roxana permalink
    Ianuarie 14, 2011 14:32

    Eu am somnul linistit😀

  2. Ianuarie 14, 2011 14:36

    Ei, eu abia vă explicai la mine acasă că visez doar ce am făcut, ce aș vrea să fac sau ce urmează să fac. Deci, nimic haios în domeniul ăsta. Cu totul altfel stau lucrurile cu visatul cu ochii deschiși…🙂

  3. Ianuarie 14, 2011 14:47

    asta cu mama ta poarta numele de „vis sincron”!🙂

  4. mishulake permalink
    Ianuarie 14, 2011 14:47

    Io nu le-ncurc, cand dorm, dorm, cand rad, rid, cand visez…a ! nu , nu visez, cand… da! , fiecare la si in timpu’ lor !
    Deci odata, macar odata razi in somn, pe saptamana ! Brava ! inca nu esti pierduta !

  5. Ianuarie 14, 2011 15:19

    Roxi, în linii mari şi al meu e foarte liniştit doar că se mai întâmplă câteodată şi câte una din asta, că altfel n-as mai avea ce să mai povestesc!🙂

    Melania, păi să ştii că de la tine mi-a venit ideea postării de faţă. Muzo care eşti tu muză! Te ţuc visătoarea mea cu ochii deschişi!😀

    Ratatouille, pe tăti li ştii tu, bobocule! dai şi tu o prăjitură pentru complimentul pe care tocmai ţi l-am făcut?😛

    Mishulake, zici că nu-s încă pierdută, ha? Aşa cred şi eu! Stau bine la capitolul „psihologic”😀
    Deşi mă gândesc că poate ar fi mai bine să dorm mai serioasă, nu de alta, dar râsul ăsta ar putea fi interpretat ca o lipsă totală de griji în faţa vicisitudinilor vieţii datorate crizei financiare, cu alte cuvinte să nu creadă cumva că mă doare la bască! Sincer, nu prea mă doare, dar măcar să nu mă dau de gol!😀

  6. Ianuarie 14, 2011 15:34

    Frăţâcă, da’ ştiu că păleşte tare chişcă ceea!

  7. Ianuarie 14, 2011 15:49

    Ai permis de conducere?
    Cu schimbatorul de viteze n-ai treaba?
    In somn,bineinteles…

  8. Ianuarie 14, 2011 16:19

    fata, saraca mamuca ce pati!
    si fiica-mea e periculoasa in pat isi ia avant si se intoarce. daca esti in raza de actiune ai pus-o!😀

  9. Traian permalink
    Ianuarie 14, 2011 16:29

    Da cu parintii ce aveai ?
    Ca n-aveau si ei loc de tine…!

  10. Ianuarie 14, 2011 17:20

    Virtuale, „chişcă”, da! ăsta-i cuvântul! N-ai uitat!😀

    Alex, cu schimbătorul n-am treabă, n-auzi că doar mă hlizesc! Bine măcar că nu vorbesc prin somn, că cine ştie ce măscări de mai cetesc pe bloguri aş putea spune!😀

    Red, inconştient m-am răzbunat! că prea m-o pus toată viaţa la învăţat şi-o stat cu gura pe mine!😀

    Traian, amu eu ce vină am? De ce n-or stat cuminţi noaptea? În loc să facă copii puteau foarte bine să doarmă!:mrgreen:

  11. Mirela permalink
    Ianuarie 14, 2011 18:27

    Georgiana, mi-a fost foarte dor de tine!
    Auzi, eu dorm cu Enya cand merg la socri, ca ne place o anumita camera. Mereu ma trezesc pe o suprafata mai mica decat corpul meu, inghesuita pe un sfert de metru de patuc, in timp ce ma impinge si tot n-are loc, intr-un pat fain si mare! E o figura…Mai rad si eu in somn, sper ca-i de bine!😉

    • Ianuarie 14, 2011 22:21

      Mireluşa, şi mie mi-a fost dor de tine, dar na… ce să facem dacă mai tre să ne mai ocupăm şi de membrii familiei? Nu putem fi pe bloguri mereu…😦
      Deci Enya ta e un fel de eu, că nici mie nu-mi mai ajunge patul şi nici plapuma😀
      Dacă râzi în somn înseamnă că eşti de-a mea: pozitivă! Te ţuc!

  12. Ianuarie 14, 2011 18:34

    eu dorm bine numai ca am somnul foarte fin,aud cel mai mic zgomot.
    si mai nou,am aflat ca atunci cand sunt foarte obosita..sforai!:)) :))
    fimiu in schimb vorbeste cand si cand in somn..insa intr-o limba stiuta doar de el si rareori se mai ridica brusc sa plece nu stiu unde..dar asta s-a intamplat doar de vreo doua ori si cand era foarte obosit.

  13. Ianuarie 14, 2011 19:27

    ioooi, jorji… ce activă eşti noaptea! de fapt nici nu mă mir… am eu senzaţia că tu eşti precum piperul!

  14. Ianuarie 14, 2011 20:10

    Eu dorm foarte economicos. Pe marginea patului, acolo unde-mi place sa si predorm.😉 Daca ma vezi, zici ca-s Comaneci intinsa pe birna.😀

  15. Ianuarie 14, 2011 20:11

    Si inca ceva, a propos de birna. De la serviciu nu pot accesa „buimacii” O fi din cauza bulinei rosii?😀

  16. Ianuarie 14, 2011 21:15

    🙂 cred ca ti-ai impletit visele cu ale mamei. Interesant. Si eu visez foarte multe. As putea face scenarii de film din multe din visele mele. Cu detalii si cu replici, cu tot. Cant in somn sau traduc fraze in engleza. Uneori ma straduiesc sa vad scrisul pe diferite documente, inexistente in realitate. Alteori, in timp ce visez, imi dau seama ca visul acela l-am mai visat. Cand am un cosmar, in punctul maxim de tensiune ma trezesc ma gandesc ce rau a fost si cand ma culc la loc, derulez visul in sensul in care-mi convine. Cand adorm, dau din picioare. Cred ca atunci mi se destind muschii. Eu visez ca ma impiedic de o treapta sau calc in gol. Uneori, aveam senzatia ca adevarata viata e in vis si nu-mi venea sa ma trezesc. Viata e un vis intr-un alt vis.

  17. Laura permalink
    Ianuarie 14, 2011 21:46

    Mie mi s-a spus ca vorbesc in somn. Sau cateodata cant😀
    In ultimul timp nu stiu ce am mai facut ca am dormit singura🙂

  18. Carmen Negoita permalink
    Ianuarie 14, 2011 21:50

    Ha ha ha… deci nu sunt singura care râd în somn. Dar uneori râd atât de tare că reuşesc să mă trezesc şi eu.😆 Cum să fii un caz pierdut? Pocnitura aia de lada patului te-a salvat.😀

  19. Ianuarie 14, 2011 22:08

    Salut!!😀

  20. Ianuarie 14, 2011 22:32

    scorpio, fiul tau tre’ sa fie un simpatic ca si tine!😀

    Pisi, cam da! sunt cam turată de felul meu. Habar n-am de-i bine sau rău?

    Papa, tu pe marginea patului?? Cam greu de crezut….
    Băi, de la serviciu nu se intră pe bloguri! la muncă, ortodocsule!😀

    Găbiţa, şi tu ai activitate noaptea, observ! Deci mă înţelegi😀

    Lăurica, iooooiiii, ce mişto!! asta cu cântatul e tare!! :))))

    Carmen, ori suntem optimişti, ori nu mai suntem!😀

    Alexa, saluti, honey! :*

  21. Ianuarie 15, 2011 0:21

    Georgiana, am râs cu lacrimi! O să mă îngraş de…râs, aici la tine! E clar, mama ta nu s-a plictisit cu tine-copil. Nu ar fi avut timp!

    O fază simpatică cu visele am avut-o când am visat că ţineam un discurs în faţa unei mulţimi de oameni(ca să vezi!) şi spuneam numai lucruri „minunate”. M-am trezit brusc, am fugit la birou şi am…notat repede câteva idei „geniale” din discurs, ca să nu le uit. Mai mult cu ochii închişi! A doua zi mă tot cruceam uitându-mă la o foaie plină de nişte semne ciudate. Cred că de-aia mă ascultau oamenii: nu prea pricepeau ce vreau să spun spun!😀

Lasă un răspuns

