Skip to content

Vărgata de la moldova

Ianuarie 14, 2011

Traian şi Laura, sunteţi pe fază?

Şi pentru că v-am amuzat copios cu nădragii mei dungaţi, şi pentru că v-am promis atunci c-am să fac o şedinţă foto cu tot echipamentul, voilà:

Asta-i cea mai tare! parc-am mâncat un pui cu tot cu pene! 😆

Acuma ziceţi voi: nu că-i mişto treningul meu?

62 comentarii leave one →
  1. Laura permalink
    Ianuarie 14, 2011 22:22

    In prima ai un „ciucurel” chiar intre craci =))
    In rest… sunt groaznice, ce mai! Oribile!

    orice pozitie ai lua… dijeaba! =)) =)) =))

    • Ianuarie 14, 2011 22:25

      Fată hăăăăăăăăi, ciucurelul ăla e o pată de pe obiectiv!! Eşti înfiorător de crudă! 😦 Cum să nu-ţi placă vărgaţii mei??? :((((
      Lasă că vine el Traian şi lui mai mult ca sigur c-o să-i placă! na! reao şi afurisito!

  2. Ianuarie 14, 2011 22:28

    esti un tigru interesant pentru că ai alte culori decât cele clasice. felicitări. premiu.

  3. Laura permalink
    Ianuarie 14, 2011 22:31

    Imi plac, fata, cum nu? Asta-i ultima moda la puscarie, nu-i asa? 😉

  4. Ianuarie 14, 2011 22:31

    E mișto treningul, de ce să nu recunosc!
    E de apă mică, cum zicea cineva. Numai bun să nu ți-l uzi la glezne când te inundă vecinul de sus! 😀

    • Ianuarie 14, 2011 22:36

      Mel, din cauză că-s năltuţă cam cu tăti hainele am probleme 😦 Şi chiar dacă găsesc pe mărimea mea, la prima spălare se scurtează. Să vezi cam cum arată pijamalele… 😀
      Da, iote la faza cu inundaţiile nu m-am gândit. Deci este totuşi şi-o parte bună!! 😀

      • Ianuarie 14, 2011 23:23

        Hai că ești dulcică oricum. Am glumit doar.
        Hai că mi-l aduc și eu pe-al meu, cu romburi, de or să amețească cei din tabără, la vară, numai văzându-ne! Or să creadă că le-am pus ierburi în mâncare: când scapă de dungi, dau de romburi! Halucinații psihedelice! =))

  5. Ianuarie 14, 2011 22:34

    Nţ, nţ, nţ! Să nu-ţi fie de deochi, Georgiana! Parcă ai fi o …”tigresă”! 😀 (că zebră nu poci să spui, că nu se potriveşte cu uitătura verde!)
    Să le porţi sănătoasă. Indiferent ce spun unii.Nu ai ambiţie dacă nu ieşi şi pe stradă cu ele!!! Măcar până în faţa blocului. Să moară invidioşii! Ha, ha, ha!
    Eşti simpatică. Poate faci aici un articol ca şi cu brazii de Crăciun. Să ne lăudăm fiecare cu …budigăii din dotare! 😀

  6. Traian permalink
    Ianuarie 14, 2011 22:34

    Auleu, Giani…da-o incoa mintenas, sa fac si eu.
    Poze!
    PS. noroc de dungi ca-s orizontale;
    Pe invers dadeai de tavan!

    • Ianuarie 14, 2011 22:44

      Traian, mor de râs aicea!! :)))))))
      Eu ţi-i împrumut, de pantaloni zic, dar mă întreb… nu ţi-or fi scurţi? 😀

  7. andruska permalink
    Ianuarie 14, 2011 22:37

    Gianuco bre, io-te ce de invidii starnesti, daca nu te astamperi si pui la treaba manechinul din tine!
    Iti dai seama, sper, ca Laura poa´ sa cate toata jermanica si nu gaseste neam, asa compleu. 🙂

  8. Laura permalink
    Ianuarie 14, 2011 22:42

    Andru, asa-i! Urla invidia-n mine 😀 (ssssst, nu-i spune ca poate o conving ca-i dezgustator si il arunca in sacul ala de gunoi, ce l-am marcat deja. Ssssst!)

    • andruska permalink
      Ianuarie 14, 2011 22:48

      Doamne, nu-mi vine sa cred cum am actionat noi ca o echipa si nici macar nu ne-am facut planul inainte! Dar, daca ne reuseste manevra, te rog io frumusel de tot, ma lasi sa fac si io o poza cu ele?!
      Imi trebuie si mie, daca ma hotarasc sa schimb floricica 🙂

  9. Ianuarie 14, 2011 22:46

    Andru, vărgată ca a mea nu mai nimenea!! crapa chelea pe ea de Laură invidioasă!! 😀

    Laura, spune fată aşa, dă-mi adresa că ţi-l trimit mintenaş!! doar eşti pretena mea, ce mama mă-sii???!!!!
    P.S. Îl şi spăl înainte!!

  10. Traian permalink
    Ianuarie 14, 2011 22:50

    Stai bre, ca patalonasii mi i-ai promis de asta iarna!!

    • andruska permalink
      Ianuarie 14, 2011 22:52

      O vezi Traiane cum o da la-ntors?!
      Cand a vazut c-o invidiaza toata lumea, nu se mai indura sa-si tina promisiunea! 🙂

  11. Laura permalink
    Ianuarie 14, 2011 22:53

    Traiane, io vreau setul complet!

    Giano, la soare ma pot uita, da’ la dungile alea ba! Arunca-l in sacul ala! Scapa-te de el! Vezi ui in ala cu bulina aia galbena!

    Andru, facem, facem, stai sa o conving numa’ 😉

    • andruska permalink
      Ianuarie 14, 2011 22:55

      Io incerc s-o conving sa i-o dea macar lu´ Traian si apoi trecem la planul B, anume s-o rascumparam de el. Am incredere, ca-i om serios!

  12. Ianuarie 14, 2011 22:55

    Andru, ti le dau dragule!! Numai sa ai grija sa stergi obiectivul inainte sa te pozeze cu ele, ca sa nu-ti zică şi ţie Laura că ai ciucure!! 😀

    Traiane, dar amu ce vrei? bluzica? :mrgreen:

  13. Ianuarie 14, 2011 22:59

    Băi, eu mă dezbrac acu de el şi-l arunc pe geam!! care vine primul, ăla-i fericitul câştigător!!!

  14. Mirela permalink
    Ianuarie 14, 2011 23:04

    Giana, îs invidioși!
    Bucătăria e mișto. Lasă dungata pe tine, avantajează. Apropo, îți invidiez silueta. Salată și castraveți? Nu-mi spune că papi și ciocolată! 😉

    • Ianuarie 14, 2011 23:11

      Mirela, mulţumesc pentru susţinere! Na! şi se mai dau pretenii mei! spune şi tu!
      Ei da! Mireluşa eu mânc la orice oră, orice! Sunt drac, de aia nu mă îngraş! 😀

  15. Traian permalink
    Ianuarie 14, 2011 23:04

    …si papucii ? ca coltunii tzii las…

  16. andruska permalink
    Ianuarie 14, 2011 23:06

    Care ajunge primul la tine?!
    Da Doamne sa fie sotul tau, ca altfel…

    Hmm, dar el precis stie ca este castigator! 😛

    • Ianuarie 14, 2011 23:14

      Andruska, ei da! nu mai poate soţu de budigăii mei! El acum ascultă Al di Meola de la Mirela de pe blog!

  17. mishulake permalink
    Ianuarie 14, 2011 23:08

    Georgiaaa ! pijamica asta ie cu dungi bleomaren pa fond rosu sau cu dungi rosii pa fond bleomaren ?

    • Ianuarie 14, 2011 23:15

      Mishulake, ie cum vrei tu să fie! 😀 Asta-i întrebare pentr-o zebră nu pentru o biată dungată ca mine….

  18. Ianuarie 14, 2011 23:09

    fatăăăă! dacă te vede eo te pupă pe basc. albastru şi roşu ca stieluţa lui? ioooi!
    ce faină eşti, vărgato! 😆

    • Ianuarie 14, 2011 23:17

      Psipsina, are şi dungi verzi, mă mai pupă oare??
      Merci, draghe! Tu ştii s-apreciezi ce-i frumos, nu ca invidioşii ăştia de mai sus!! :*

      • Ianuarie 15, 2011 0:12

        dacă nu te place cu dungi verzi îl convingem noi! că suntem două! ca gâştele stăm pe capul lui! 😆
        da, măi, invidioşi, ce-i drept!

  19. mishulake permalink
    Ianuarie 14, 2011 23:12

    Georgiaa ! deci ce la ce ora iesti in pijamica , la 21: 27’09” sau 9:27’09” , a?
    Creca le porti p-orizontala, dungile, pen’ca sa pari mai plinutza , este?

    • Ianuarie 14, 2011 23:19

      Mishulake, sincera sa fiu am incercat sa le port şi invers, da’ m’o râs lumea pe stradă 😦
      Şi apropo, nu-s pijame! Ie trening, deci da???
      Şi nu ies cu ele, le arunc pe fereastră fanilor! 😀
      P.S. asa ai aflat si la ce ora au fost facute pozele… smecher mai esti! 😉

      • mishulake permalink
        Ianuarie 14, 2011 23:34

        Mno binie ! bine’nteles c-am inteles ca-i trening si nu tinuta de neglijee da’ sa stii ca numele lu’ tzara ta se scrie cu M nu cu m !

  20. Ianuarie 14, 2011 23:35

    Mishulake, n-am vrut sa se confunde cu Moldova aia de peste Prut!

  21. Ianuarie 15, 2011 0:27

    Sa stii ca eu sunt la 112, nu stiam ca ai evadat =))

  22. Ianuarie 15, 2011 2:00

    E clar ca nu treci neobservata,desi n-ar trebui sa-ti faci probleme din cauza asta.Te vezi oricum.
    Aaa,acum imi dau seama.L-ai luat ca sa nu ai accident de avion!Te vad si de sus…

  23. Ianuarie 15, 2011 3:24

    piffus, hadi mai, ca-i trening! 😦

    • Ianuarie 16, 2011 12:01

      O fi trening … daca zici tu, dar mie mi se pare ca seamana tare cu o pijama 😀

  24. Ianuarie 15, 2011 8:30

    Trening… aham. Dar pijamalele, cand? 😀

  25. Ianuarie 15, 2011 12:42

    Sigur nu e costum de ski? 😀

  26. Ianuarie 15, 2011 13:13

    indiferent cu ai fi imbracata, in dungi ori cu pete sau ” uni” tot bine iti sade si tot plina de umor esti. Nu prea se asorteaza dungile cu ochii tai verzi. In rest, e ok. 🙂

  27. Ianuarie 15, 2011 17:35

    Alexa, toate la timpul rabdare! Rabdare, stimabilo! 😀

    Copile, iti multumesc! Asta e chiar un compliment in comparatie cu cei care-ai zis că-s pijamale! 🙂

    Găbiţa, cum nu se asortează cu ochii? Ia uită-te atent, are şi nişte dungi verzi 😦

  28. Ianuarie 15, 2011 17:41

    misto trening..
    cand ne intalnim sa pufaim la o narghilea? :))

  29. Ianuarie 16, 2011 13:19

    G
    Nu zic, treningu-i mistoc, da’ n-ai si poze fara el? 😆

  30. Ianuarie 16, 2011 22:47

    drăguţa mea! te îmbrăţişez cu drag!

  31. Ianuarie 18, 2011 8:24

    Giana, eu am zis de mult ca e foarte, dar foarte trendy!:P
    In plus, remarc o chestiune care ma afecteaza grav si pe mine… toti pantalonii de pijama, trening etc…sunt mai scurti decat trebuie! Uffff…:(

Trackbacks

  1. Poveste de vis (20) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

