Skip to content

Blog de blog 2010

Ianuarie 19, 2011

Am primit o leapşă cu nominalizări. N-o să mă întind prea mult la poveşti aşa c-o să-mi fac sârguincioasă temele.

Pe blogul doamnei Lucia Verona găsiți mai multe detalii.

Juriul concursului BLOG DE BLOG:

Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu,  Adrian Năstase, Adi HădeanAlex Mazilu, Chinezu, George Şerban, Horia GârbeaIonuţ Iancu. Partener: blogosphera.ro.
”Ca la orice concurs care se respectă, criteriile de selecţie vor fi vagi şi confuze, regulile se vor schimba fără notificare, iar juriul îşi propune (şi nu mă îndoiesc că va reuşi) să fie cît se poate de subiectiv.
[…]” :) ))))

Aşadar, nominalizările mele la concursul Bog de Blog 2010 sunt:

1. Marele premiu – Silavaracald
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie): Cristian Lisandru, PsipsinaVictor
3. Blogul cu cel mai mult umor: Silavaracald
4. Cel mai bun cititor/comentator: CiprianAlexandru
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei: Angela
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic: Madame Blogary
7. Cel mai informat blogger: Klausen
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă: Silavaracald, Papagigli, Virtualkid
9. Cel mai bun blog al unui ziarist: Reporter virtual
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri: Buimacii
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică): Carmen Negoita
12. Cel mai bun blog de sport: Adrian Georgescu
13. Cel mai bun blog de muzică: Teo
14. Cel mai combativ blog: Zaqk
15. Cel mai activ blogger: Silavaracald
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri: Daily Cotcodac Silavaracald
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby): Mirela PeteCantina Socială, Gradina visata, Zâna Eficienţei
18. Premiul de popularitate: Redsky, Coolnewz

19. New entry: Buimacii.

Fiind o leapşă se poate prelua!

Cum va afla juriul care sunt blogurile nominalizate?

Toţi participanţii sunt rugaţi să lase într-un comentariu la această postare un link funcţional spre pagina cu nominalizări de pe propriul blog. (ex: http://numeleblogului.wordpress.com sau http://numeleblogului.blogspot.com etc.)

34 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 19, 2011 15:12

    Mulțumesc pentru nominalizare! Te rog să specifici la ce secțiune de profesiune și hobby mă propui. Respectiv Design (și Parfum). Dacă vrei!

    • Ianuarie 19, 2011 15:14

      Mireluşa, deal! Modificat!
      Pupici dulci!

      • Ianuarie 20, 2011 9:25

        Georgiana, eu am savurat mereu struguri duci, pentru că am ajuns la ei datorită mie! Tu ai toate șansele să-i ajungi, crede-mă, ești deosebită și numai chiorii nu văd asta🙂
        Cei care-i găsesc …tăt acri și tăt acri, precum vulpea, să pună zahăr!😀
        Succes!😉

  2. cristiangheorghe permalink
    Ianuarie 19, 2011 15:21

    Mulțumim pentru nominalizare! Tanti Jeni te pupă dulce :*

    • Ianuarie 19, 2011 15:23

      Şi eu o pup pe ea! Era normal să vă nominalizez, sunteţi cei mai buni!! :*

  3. kekee permalink
    Ianuarie 19, 2011 15:37

    Păi dacă fiecare nominalizează pe cine vrea ( deci cu asta şi votează ), ce rost mai are juriul ?

  4. Ianuarie 19, 2011 15:40

    kekee, astea sunt doar propuneri, nominalizari, nu-i niciun vot. Juriul hotaraste. Pricepusi?

  5. Ianuarie 19, 2011 16:04

    Iar când jriul ăla hotărăște după reguli imprecise, care se mai și schimbă pe parcurs… Și dacă unul dintre membrii lui te are drag ca sarea-n cohi, mai va premiu!😀

  6. Ianuarie 19, 2011 16:05

    Buimacii, cel putin v-am adus la cunostinta ca’mi sunteti dragi! Corect?

  7. Ianuarie 19, 2011 16:06

    Multumim frumos! Ziceau ceva de procedura pentru mita … cunosti detalii? Zi-le in caractere mici scrise cu alb sa nu se prinda nimeni😉

  8. Ianuarie 19, 2011 16:06

    Nu ”cohi”, ci ”ochi”, și nu ”Buimacii”, ci doar buimaca de SLVC, care uită mereu să se delogheze.😀

  9. Ianuarie 19, 2011 16:08

    M-am corectat de m-am rupt în al doilea comentariu!
    Pur și simplu anumite chestii sunt incurabile!😉

  10. Zana Eficientei permalink
    Ianuarie 19, 2011 16:34

    Multumesc pentru nominalizare, Georgiano! Dama generoasa, ca de obicei!

  11. Carmen Negoita permalink
    Ianuarie 19, 2011 18:40

    Mulţumesc pentru nominalizare! :-* Drăguţă ca de obicei!

  12. Ianuarie 19, 2011 18:44

    Multumesc, Giana.

  13. klausen1976 permalink
    Ianuarie 19, 2011 18:45

    cel mai informat ?!?!?! 🙂 … multumesc de nominalizare, G !🙂 sunt onorat !

  14. mishulake permalink
    Ianuarie 19, 2011 18:52

    Pfuaai, tze bine ca n-am blog, sigur m-alegea coledzii din juriu si trebea sa vin la ardicat premiu’ si io vorb’aia, linca, linca….. (!)

  15. Ianuarie 19, 2011 18:52

    Multumesc,Georgiana!
    Totusi cred ca ar trebui luati in considerare cei care s-au blogarit pe tot parcursul lui 2010,nu ca mine,pe la sfirsit.

  16. Ianuarie 19, 2011 19:11

    Sărut mâna, dragă Georgiana! Sunt onorat de nominalizare şi pentru atenţia ta atât de prietenoasă! De departe, tu eşti pe primul loc la cea mai veselă, cea mai hazlie şi cea mai plină de optimism blogheriţă! Când citim ceva aici, la tine, ne luăm o porţie zdravănă de voioşie şi relaxare, ceea ce e mare lucru pt aceste vremuri aiurea!
    Sărut mâna şi mult spor în tot ceea ce faci!
    Salutările mele şi tuturor celor care trec pe aici, pe la tine!🙂

  17. Ianuarie 19, 2011 19:14

    Multumesc zâmbitoareo.😛

  18. Laura permalink
    Ianuarie 19, 2011 19:46

    Si io cu cine votez ca io nu cunosc atatea bloage?

    Io m-am aciuiat pe cateva (ca le numar pe destele de la o mana) si acolo raman, chiar de ar fii sa fie ultimele😛

  19. Ianuarie 19, 2011 20:19

    subscriu şi eu celor ce spun despre tine că eşti un om deosebit, care ne aduci mereu zâmbete.
    şi mulţumindu-ţi pentru apreciere îţi spun că locul meu nu e printre atâtea bloguri valoroase şi cu siguranţă că nu alături de oameni care chiar fac literatură, în vreme ce eu doar mâzgălesc. pe cuvânt.

  20. laura permalink
    Ianuarie 20, 2011 9:55

    Dragi comentatori
    eu in vechea mea copilarie zbuciumata am avut Georgiana ca o pata .Nu scapam de ea nici moarta .
    Era cea care ma scotea din fapta .
    ca sa stiti si voi aici ca mi-e draga de cand eram pitici
    …..pupilici pupilici

  21. Ianuarie 20, 2011 13:23

    G
    Dolcezza, eu am blog, nu ca sa particip in concursuri, ci pentru a va avea de prieteni. Vizitele si aprecierile voastre valoreaza cit zece concursuri de genul asta, concursuri carora eu chiar nu le vad rostul. Nu stiu ce intentioneaza Verona sau Nastase cu sondajul asta de opinie care practic nu reprezinta nimic. iar daca banuiesc, ma fac ca nu pricep.😉 Pentru mine, comentariile tale si a celorlalti „buimaci” au valoare, nu ierarhiile decise de unii care-mi sunt straini si nu ma intereseaza, fie ei scriitori sau fosti primministrii.
    Inca o data, m-a emotionat aprecierea ta.
    pup u

  22. Ianuarie 20, 2011 18:28

    Multumesc pentru nominalizare, Georgiana!

  23. Ianuarie 21, 2011 0:46

    Săru’mâna. Eşti prea drăguţă. Nu simt că aş merita nominalizarea aia, dar mulţumesc oricum.

Trackbacks

  1. BLOG DE BLOG 2010 « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. O figură cu stil. Sau despre blogul lui Alex Mazilu « Blogul lui Teo Negură
  3. Naufragiatul « Cristian Dima
  4. Regnul animal « Un blog cu năbădăi
  5. Se pare ca avem concurs: Blog de Blog 2010 | Zâna Eficienţei
  6. Provocare cu picioare « VatiClanul Papal

Lasă un răspuns

