Skip to content

Duzina de cuvinte

Ianuarie 28, 2011

O altă provocare papală! Aşadar, avem 12 cuvinte date pe care fiecare istorioară trebuie să le conţină. Istorioara trebuie să aibă cursivitate şi sens. Forma cuvintelor e obligatorie, sensul poate fi ales în funcţie de necesităti. M-am jucat şi eu şi iată ce-a ieşit:
Gata şi primul an de facultate! Un weekend de trei luni de zile avea să pună stăpânire pe mine şi să marcheze una din cele mai frumoase vacanţe din câte-am avut! Am pus sapa-n cui (pardon, mapa :)) chestie ce brusc m-a făcut să mă simt uşoară şi liberă, asemenea unui fluture migrator. Bine, aproape liberă pentru că aveam totuşi o restanţă, chestie care, recunosc, nu-mi prea ieşea din minte. C-o mare unghie înfiptă-n gât (bineînţeles că nu la propriu :D) şi în  astfel de circumstanţe, trebuia să-mi fac curaj şi să-i cer totuşi maică-mii bani de-o mică ieşire din peisaj. Acuma, sinceră să fiu, ceva chiverniseală aveam şi eu, c-am avut grijă să pun periodic niscaiva bănuţi deoparte, laudativ lucru, nu-i aşa? – numai că din nefericire, insuficienţi, că deh! berea la mare pe lângă faptul că-i bună cu draci e şi scumpă!
Şi ca să nu mai lungesc vorba, în fine, a venit şi momentul X. Mi-am tras masca de miloagă şi cu privirea-n pământ mi-am spus ruga. Au urmat două’j de minute de „triluri de privighetoare” din care-am reţinut doar „că-ţi dau bani numai dacă-mi promiţi solemn că imediat după ce te întorci din vacanţă te pui cu burta de carte”!
„Sigur că da” atât am scos pe gură, că doar n-avea să-i explic taman atunci că vacanţa şi învăţatul sunt două chestii diametral opuse!😀
În aceeaşi seară m-am urcat în trenul de Mangalia şi de aici încolo vă puteţi imagina şi singuri ce-a urmat!

Celelalte texte din Duzina de cuvinte:

papagigli:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/01/28/duzina-de-cuvinte-amnezia-bunastarii/

VirusVerbalis

http://labulivar.wordpress.com/2011/01/27/duzina-de-cuvinte/

scorpio72
http://scorpio72.wordpress.com/2011/01/28/duzina-de-cuvinte-mic-remember/

Mirela
http://mirelapete.dexign.ro/2011/01/duzina-de-cuvinte-un-fluture-in-weekend/

Daina

http://irenadaiana.wordpress.com/2011/01/29/duzina-de-cuvinte-umbra/

Psipsina

http://pisica07.wordpress.com/2011/01/29/duzina-de-cuvinte-un-fluture-alb/

Redsky

http://redsky2010.wordpress.com/2011/01/29/duzina-de-cuvinte-alegerea

47 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 28, 2011 23:29

    Georgi, sunt prima care te felicită pentru text!🙂
    Să știi că tot ce scrii e revigorant, haios, hazos, ai stilul tău și aceasta nu e puțin, dimpotrivă. Îmi place , am reținut de la papa o vorbă: suntem un grup de arhitecti razleti, care folosesc aceleasi materiale pentru a construi case diferite, dar, frumoase in felul lor! 😉
    Pupici!🙂

    • Ianuarie 28, 2011 23:38

      Mirela, multumesc frumos! tu intodeauna ai o vorba frumoasa pentru mine!
      Te pupăcesc!

  2. Ianuarie 28, 2011 23:37

    Bai, tu faci misto de noi? A iesit chiar foarte misto si daca l-ai fi condimentat si cu niste litoralisme, n-as fi spus, nu😉
    pup u sis!

    • Ianuarie 28, 2011 23:39

      Papa, mişto! Litoralisme îţi spun pe mess, că mie-mi citeşte şi mama si soacra blogul!😀
      pup, dolcezzu!

  3. mishulake permalink
    Ianuarie 28, 2011 23:44

    Esti buna si la creativewriter! Merge mintea !

  4. Ianuarie 29, 2011 3:35

    nu, asta de la trenu’ de Mangalia incolo trebuie spus pe indelete intr-un serial!😉

  5. Ianuarie 29, 2011 7:36

    unul mai bun ca altul si toate bine scrise.
    frumos scris geo! :))

  6. Ianuarie 29, 2011 8:39

    he, he… ţi-am făcut ieri dor de dire straits?
    jorji, tare fain mai povesteşti tu! salutări mamei şi soacrei… şi nu, nu întreb nimic de trenul de mangalia. lasă rosturile şi amintirile tinereţii să fie cum au fost: frumoase!

  7. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 10:52

    Mă GG, mie chestia asta cu duzina de cuvinte mi se pare ca la şcoală în clasa-ntâi :
    Profa : – Faceţi propoziţie cu cuvintul casă şi câine.
    Ioana : -Bunica are o casă cu câine
    Gigel : – Câinele Azorel are o casă mică.
    băăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă…..
    Pe când faceţi bastonaşe şi cârlige ????
    –––––––
    Faină piesa !!!

  8. Ianuarie 29, 2011 12:56

    coolnewza, hai c-am s-o fac si pe asta cu mici omiteri pe ici, pe colo, prin locurile esentiale!😛

    Scorpio, suntem buni măi, ce putem face? asta-i realitatea:mrgreen:

    Psi, da, recunosc, mi-ai făcut poftă de Dire Straits şi-ţi mulţumesc pentru asta!
    Cât despre ce-am scris, în comparaţie cu celelalte, a mea e un fel de rezumat dar mi-am făcut tema, asta-i important!😛
    Mamele te salută şi ele pe tine la rândul lor! te pup Psi! zile însorite!

    Arici, hai să zicem că mi-a făcut plăcere să mă întorc puţin (mai mult) în timp🙂
    te pup frăţică şi-ţi doresc un uikend frumos!! :*

  9. Ianuarie 29, 2011 13:34

    kekee
    Tu ai avea dreptate într-un fel. E totuşi o mare diferenţă între a te copilări şi a fi infantil😉

  10. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 14:58

    Coane papa, bag samă că ţi-a căzut cam greu la lingurică comentariul meu , având în vedere că geniala idee fusă a dumitale .
    Îmi pare rău, dar nah, aia e părerea mea – sinceră.

  11. Ianuarie 29, 2011 15:37

    kekee
    Jupine, iti abrogi merite, nemeritate😆 Cum era sa ma deranjeze comentariul tau, cind aprecierile venite din partea unor persoane talentate si competente au fost mai mult decit magulitoare? Nu uita ca nimeni n-a fost obligat s-o faca si nici sa participe. Dar e foarte adevarat ca nu agreez critica de dragul criticii. Aici se spune cam asa „it’s always better to do something new,than to do nothing”😉 „Nothing” in sensul de-a te complace intr-un confortabil status quo.
    Comment-ul meu avea doar menirea de a-l completa pe al tau. Nimic mai mult😀

  12. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 15:50

    Mă bucur că am greşit. Înseamnă că lingurica matale e în condiţii optime. Apreciez enorm şi efortul matale de a-mi completa comentariul ( chit că nu am uitat să pun punct la el ).
    Căt despre la ce ai scris în banthustană – haide domnu’ papacici vorbeşte-mi în limba românească, că io-s copil sărac ghe la ţară şi limbi nu ştiu.
    ps.
    Nu ştiu, dar din ultimul dumitale comentariu am rămas cu vaga senzaţie că una mănânci şi alta faci – adică spusele matale nu-s conforme cu ce faptele.

  13. Ianuarie 29, 2011 16:28

    kekee
    Se pare ca te grabisei cu „punctul”. „Papacici”? Ce-i asta, frustrare? Si eu cum ar trebui sa raspund, c-ariciul?😆
    Daca nu reusisem sa te impresionez cu „duzina”, m-am gindit s-o fac cu engleza, din pacate, fara succes.😦
    In rest, una-i senzatia, alta impresia. Nici nu ma mira ca-ti creaza probleme de perceptie. O zi buna si tie!

  14. Ianuarie 29, 2011 16:36

    „În aceeaşi seară m-am urcat în trenul de Mangalia şi de aici încolo vă puteţi imagina şi singuri ce-a urmat!”
    Daca te referi la drumul tau, dupa Mangalia nu mai urma de cat Vama Veche si 2 Mai.

  15. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 16:47

    @ mamagigi
    ( că papacici nu-ţi pică bine la lingurică – maaamă da sensibil eşti ).
    Io precepusem că mătăluţă eşti obişnuit să fii ” miezul ” pe unde umbli, şi că-ţi place cu orice preţ să te bage lumea-n seamă ( nu contează contextu – important e să te bage-n seamă ).
    P-acilea nu e ograda dumitale , iar comentariul era adresat posesoarei acestui blog.
    Dacă nu crezi du-te şi vezi că comentraiul meu începe cu : Măi GG – eşti cumva GG ?
    În ceea ce priveşte complacerea, da ai dreptate , io decât să fac prostii sau pe prostul , mai bine şed şi cujet, sau numa şed, sau dorm.
    ps.
    Iartă-mă că nu m-am înscris în cohorta de admiratori căzuţi în extaz la vederea icoanei dumitale, dar nu poci , oricât m-aş strădui.

  16. Ianuarie 29, 2011 17:51

    kekee
    Cu sincere pareri de rau, ma vad nevoit sa intrerup dialocul, sau ce-o fi el, intrucit esti mult prea tare pentru posibilitatile mele intelectuale.
    Somn usor!
    PS
    Te inteleg, potenta e independenta de vointa noastra.

  17. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 17:57

    @ papagigli
    Era doar vorba că te-ai băgat în şueta mea cu GG precum musca-n ….
    Şi că te-ai înfipt în punctuaţia frazelor mele .
    În rest nu am nimic cu tine .

  18. Ianuarie 29, 2011 18:11

    kekee
    Vorba era, atunci cind mori de grija altuia, ar cam trebui sa te astepti, sa-ti iei si cite-o…replica.
    In rest, nici eu n-am nimic cu tine. Dar absolut nimic.

  19. Ianuarie 29, 2011 19:06

    Întrerup cumva ceva?😀

  20. Ianuarie 29, 2011 19:48

    Permiteti,doamna? A venit si virusu migrator(al bun)..Io-mi imaginez ce-a fost ,da nu spui..Berea rece,rece? :)) Felicitari pentru text!

  21. mishulake permalink
    Ianuarie 29, 2011 19:53

    Un premiu pentru rezultate deosebite !
    As time goes by frank sinatra / Casablanca

  22. Traian permalink
    Ianuarie 29, 2011 19:57

    @Giana
    La tema era si durata ?
    Ca doream continuarea…!

    • Ianuarie 29, 2011 22:25

      Traian, tema n’a avut durata dar stai linistit ca pregatesc eu si continuarea! Vrei si tu tot deodata! uf!

  23. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 20:25

    @ papamama
    Păi chiar aşa.
    Eşti tu tata sau mama lui GG ca să te ….. grija de ce povestesc cu ea ?
    Să-ţi fac un desen , o schemă ?
    Îţi repet, că bag seama că ai vreo doo sinapse-n ghips.
    Eu comentam cu posesoarea blogului, ai venit matale , m-ai tras de mânecă şi mi te-ai adresat .
    Până atunci nu te-am băgat în seamă, dar te-a mâncat …
    Oi fi io un copchil amărât, dar nu pernit niciunei persoane să-mi pună opinca pe freză şi să-mi dicteze când să pun punct sau alte semne de punctuaţie.

  24. Ianuarie 29, 2011 20:51

    slvc
    Se pare ca m-ai intrerupt doar pe mine. Stii cum e, cine se keke, musai sa se si bese😆

  25. Laura permalink
    Ianuarie 29, 2011 21:15

    Mie -mi place poza🙂
    Parca vine primavara…

    • Ianuarie 29, 2011 22:29

      Laurica, teoretic mai e o luna, practic… poa’ sa vina abia prin aprilie… dar nu conteaza, noi avem primvara’n suflet! E? am fost sau nu poetica? Spune tu!😀

  26. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 21:26

    mda, mă aşteptam la d-astea.

  27. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 21:51

    @ GG
    Omu’ dacă nu face vreo aluzie la organele genitale sau cu tentă sexuală, tot în zona aia rămâne şi se ocupă de partea anală şi dinamicile sale.
    Mah, nu suntem noi vinovaţi dacă ăsta-i nivelul la care-i place să stea….
    ––––––-
    E evident că are un Ego inflamat, că la întrebarea retorică a lui slvc. a sărit ca un copil analfabet cu degetele sus, fericit că ştie şi el să răspundă la o întrebare, chit că nu i se adresase nimeni.

    • Ianuarie 29, 2011 22:28

      Arici, nu-mi place sa ma bag cand vad ca doi oameni se ciondanesc. Prefer, si mie se pare normal, sa-i las sa-si rezolve singuri eventualele neintelegeri. In plus, eram cam mare motonia pe aici!😀

  28. Ianuarie 29, 2011 22:31

    kekee
    Baiete, ai devenit agresiv si dobitoc. Regretabil e ca nici nu-ti dai seama. Ma mir ca te rabda blogul asta.

  29. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 22:57

    Asta-i numai ca să văd dacă m-ai băgat la coadă.

  30. kekee permalink
    Ianuarie 29, 2011 23:00

    @ ţacapaca
    Nu breee’ , eu agresiv ???
    Greşeşti !
    Fac doar unele observaţii vis-a-vis de comportamentul dumitale.
    ––––-
    Cât despre patetica ta încercare de a manipula posesoarea acestui blog, ( prin întrebarea : ” Mă mir că te mai rabdă blogul ăsta ” ) de a-mi da BAN – mă apucă mila.
    E o vorbă din bătrâni ( nu breee din mai bătrâni decât matale ) :
    Nu te f–ă grija de banii bisericii, că-i acolo popa .
    Cam aşa e şi cu grija de blogul ăsta , că are cine să-l gestioneze.
    ––––-
    Se pare că eşti vădit deranjat că nu fac parte din fan-clubul dumitale, dar când văd câte un moşulică care tot cu ele e în gură , mă întreb dacă le repetă ca să nu le uite ( că de la o vârstă Alzenheimer-ul face ravagii ) sau le repetă pentru că e pur şi simplu libi.dinos.
    –––––
    Îţi mai repet odată, fii atent la buzele mele ( că poate eşti tare şi de urechi nu numai de cap ) :
    TE-A MÂNCAT ÎN C-U-R, ACUMA SUPORŢI CONSECINŢELE !!!
    Mah…

  31. Ianuarie 29, 2011 23:42

    keket bolnav
    Aici ai dreptate, ma vad nevoit sa suport consecinta unui avort, avortonule. Ti-am spus(dar tu cu ce sa-ti dai seama, daca-ti lipseste?), prostu’ moare de grija altora, asa si tu in comment-ul initial. Nu stiu ce te face sa te crezi vreun biruitor, ca te-ai facut de tot keketul cu ineptiile tale infantile. Tu sigur nu vei suferi de Alzenheimer, ca ala ataca creierul.

  32. kekee permalink
    Ianuarie 30, 2011 2:02

    Avorton e un cuvănt cam tare – ceea ce înseamnă că te-au cam deranjat observaţiile mele.
    Calomniile şi minciunile nu deranjează că doar nu sunt conforme cu realitatea. Dacă deranjează o afirmaţie înseamă că e un adevăr dezvăluit.
    Ar trebui să-mi spui SĂRUMÂNA, căci citindu-mi comentariile îţi dai seama cum te percepe lumea :
    Un nenea ce spune glume cu prohabul desfăcut.
    Jalnic.
    ps.
    Îţi las ocazia să ai ultimul cuvânt deoarece m-am plictisit, şi nu-ţi voi mai răspunde.

  33. malasuerte permalink
    Ianuarie 30, 2011 9:20

    daaa, trenul de Mangaliaaa, nu conteaza de unde pleaca, important e unde ajunge🙂

Trackbacks

  1. Duzina de cuvinte. Un Fluture în weekend « Mirela Pete. Blog
  2. Duzina de cuvinte- Umbra | Daiana's Blog
  3. Duzina de Cuvinte-Mic remember. « cataratorii
  4. duzina de cuvinte- un fluture alb « psipsina
  5. duzina de cuvinte- un fluture alb « psipsina

Lasă un răspuns

