Skip to content

Ghicitoare

Ianuarie 30, 2011

Astăzi m-am gândit c-ar fi momentul să vă umplu pe toţi de invidie! Am primit în dar nişte papucei. Da , mi-a dat cineva papucii. La propriu. Sunt frumoşi şi călduroşi şi mi-s tare mândră.
Sunt lucraţi manual şi sunt din lână.
Ghici ghicitoarea mea: Cine mi-a dat papucii?

43 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 30, 2011 0:46

    E resortul bunicuțelor.O fi fost Bunicuța ta? Nuuuu,nu cred e prea evident ! Nu știu dar mă voi gândi. Să ai un weekend frumos.

  2. Ianuarie 30, 2011 1:23

    Cred ca e mama ta! Se pregateste pentru rolul de bunica? Sau il are deja, si atunci doar isi mai exerseaza mana pe papuceii pentru tine?😛

  3. andruska permalink
    Ianuarie 30, 2011 1:29

    Moaamă, și au tălpici!
    Dar, problema mea este că nu știu despre care ”Papuci” să vorbesc: cei bej pe care-i cocoțași pe scaun sau cei oranj cu alb de-i porți??!
    Oranju-mi place, fără conotații, așa că io p-aștia vreau să ghicesc de unde-i ai🙂
    Mai ales că-s bestiali având și ciucurei:) Sau cum spunea ”vecinul tău”: cu motocei de crăpau mâţele (Gipsy ) jucându-se cu ei, la prichiciul vetrei cel humuit 😛

    • Ianuarie 30, 2011 1:33

      😀 Andru, deci nu ma provoca! mi-am propus sa va dau raspunsul la urma! Mai intai va ascult pe toti!😀 Figura esti! ai o vedere de invidiat! poftima la ea! o vazut si ciucureii😀

  4. Ianuarie 30, 2011 1:45

    G
    Un lucru e cert, nu-i ai de la mine, ca eu pun talpica de aceeasi culoare😀

  5. Ianuarie 30, 2011 1:56

    Trebuie analizat cu seriozitate !!! Cine putea face papuci astfel(adică material,lucrătură,culoare,talpa ș.a.m.d.p)🙂😀 =)) ?

  6. Ianuarie 30, 2011 3:08

    Cică „Poftim la ea! o vazut si ciucureii”… Giana, dacă dai click pe poză şi faci şi-un zum, se fac ciucureii ăia cât un sfert de monitor. Nu prea ai cum să-i ratezi.
    Revenind la autorul cadoului, ar trebui să-l ştim de ne întrebi pe noi?

  7. Ianuarie 30, 2011 8:56

    ti i-a dat cineva care te iubeste. Care se gandeste ca trebuie sa iti fie cald la picioruse, acum in miezul iernii. Ti i-a dat sa iti aduci aminte ce bucurie era candva sa primesti o pereche de papuci de casa, crosetati de maini iubitoare. Cred ca mama ta ori soarca. Sotul cu siguranta nu, decat in cazul in care s-a facut mesagerul lor.🙂

  8. M3bis permalink
    Ianuarie 30, 2011 10:24

    Ăștia-s croșetați, nu împletiți! Sau făcuți cu acușorul, cum se zice pe la noi! Deci de la cineva de prin Moldova, că numai pe acolo am văzut așa ceva!

  9. Ianuarie 30, 2011 10:51

    soacraaaa?😆
    mă gândesc că persoana care ţi-a făcut acest dar a şi efectuat transformarea ghemului în papuci. dacă e aşa sau nu, rămâne de văzut. dar cu siguranţă cineva care te iubeşte…

  10. Traian permalink
    Ianuarie 30, 2011 11:21

    La noi in cartier, era o vorba:
    Traiasca ma-ta !

    • andruska permalink
      Ianuarie 30, 2011 12:02

      Io știam așa:
      ”Să trăiască mă-ta, care te-a făcut
      Datorită mă-ti, noi te-am cunoscut!”
      Unde ziceai că-i cartieru´ ăla?! :-*

      PS Gianuca, nu știu de la cine-i ai, dar sunt cumpărați, nu sunt făcuți în casă😛
      Mai precis, sunt făcuți în casă, pentru comercializare.
      Dacă-i făcea cineva pentru tine, îi făcea cu model, iar cusăturile egale de la tălpici trădează experiență ( hai că dau ți io niște dume, de mai mare dragu´🙂 )

  11. Ianuarie 30, 2011 12:02

    vreau si eu niste papucei asa draguti!cred ca sunt ori de la o mamica, ori de la o bunica…clar una din astea (sau…pot fi achizitie proprie,nu?)

  12. Ianuarie 30, 2011 12:44

    Bai, dupa ce m-am framintat toata noaptea ca Poirot, am ajuns la concluzia ca numai vecina de sub tine putea sa ti dea cadou, ca s-a saturat de tocurile cui, cu care-i degradasei creierii😉

  13. kekee permalink
    Ianuarie 30, 2011 12:52

    Mama.
    Parcă-s espadrile groase, de iarnă.

  14. Laura permalink
    Ianuarie 30, 2011 13:51

    Io as banui-o pe sefa, ca pe maica-ta si pe soacra-ta le banuiesc toti😀

    La modul asta sa-ti tot dea cineva papucii …😀

  15. Ianuarie 30, 2011 14:55

    Dragii mei, răspunsul ferm l-a dat psipsina! deci soacra mi i-a facut, şi sunt împletiţi (crosetaţi) cu mânuţele ei proprii şi personale. brava psi!😛
    Andrucu, nu-s făcuţi pentru comercializare😀 Face asta din pasiune . Nu vreau eu să mă dau mare, dar să vezi şi ce flaneluţe face…
    Eu una, apreciez foarte mult oamenii ăştia care ştiu să facă ceva cu mîinile. o singură dată am cusut o „babă şi un moşneag” (ştiţi la ce mă refer, sper) şi le-am cusut invers! Sunt non talent în ale cusutului!
    În altă ordine de idei, răspunsurile voastre mi-au făcut plăcere şi m-au amuzat.
    M3bis, vrei şi tu o pereche?😀
    Laura😀

  16. andruska permalink
    Ianuarie 30, 2011 15:06

    Felicitări pentru doamna mamă-soacră!🙂
    Încercam doar să te stârnesc și să te fac să mărturisești 😛
    Să-i porți cu plăcere!

    • Ianuarie 30, 2011 15:09

      Andru, ce sa zic, ai reuşit! că abia am ajuns acasă şi m-am şi apucat să dau răspuns! am zis eu că eşti o figură!😉

      • andruska permalink
        Ianuarie 30, 2011 15:14

        Iartă-mă, dragule!
        Se vede, deja, că statul acasă-mi dăuneză grav =((

  17. Ianuarie 30, 2011 15:17

    Andru, nu-i chiar grav! si de ce sa te iert? ai facut ceva reprobabil?
    pup u!

  18. Ianuarie 30, 2011 15:37

    Sunt de la Mel cumva?🙂

    • Ianuarie 30, 2011 15:39

      Teooo, nuuu! îs de la soacra mea! mit busted!😉
      Btw, poţi intra pe mess 5 minute? te pliz frumos!

  19. Ianuarie 30, 2011 17:27

    De ce n-ai zis ca ai nevoie, ca-ti faceam eu o pereche . Asta daca mai tin minte cum se face, ca au trecut vreo douaj de ani de la ultime pereche crosetata.

    • Ianuarie 30, 2011 22:12

      Alexo, vin’ la Georgiana să te pupe, că tare mai eşti tu inimoasă! :* muah! muah!

  20. Ianuarie 30, 2011 17:58

    😳 jorji, e pură întâmplare că am ghicit. oricum, cumsecade tanti soarca!
    săru-mâna doamnă să vă trăiască nora, că faină noră aveţi!
    şi să nu-i mai daţi papucii!😆

    • Ianuarie 30, 2011 22:13

      psi, mă iubeste mai, că-s fată gigea! da! să-mi trăiască şi să fie sănătoasă că-i tare bunoacă!

  21. Ianuarie 30, 2011 20:56

    Giana, când am citit ”Cine mi-a dat papucii?”, m-am speriat! Că știi cum e cu datul papucilor! :)))))
    Acum văd că ți s-au dat, întradevăr, niște cipici (așa se spune pe la Cluj!) foarte drăguți.🙂
    Bună soacră, dar și-a mea!😉

  22. Ianuarie 30, 2011 21:31

    Buna, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/- Numele cu care vreau sa apar este: P. M. – Ne amuzăm că nu-i impozabil!

  23. Ianuarie 30, 2011 22:19

    Dacă ți-a făcut papuci atunci nu este „so acră” cum s-ar crede😀 !

  24. Ianuarie 30, 2011 22:20

    Se-cret, soacra’mea e exceptia aia de intareste regula!😀

  25. Laura permalink
    Ianuarie 30, 2011 22:36

    Maaai, da’ amu ai reusit sa ma faci invidioasa. Asa o soacra cumsecade… sa-ti traiasca! Asa o socrela sa tot ai… sa croseteze pentru nora ei! Brava voua!

  26. Ianuarie 30, 2011 23:19

    Sunt minus 15 grade in Cluj!!! Pentru toti cei carora le este dor de verde, de primavara, le-ai servit-o!

  27. Ianuarie 31, 2011 2:50

    si tu nu-i crosetezi nimic?😉

  28. Ianuarie 31, 2011 13:41

    Mai ,daca ti i-a crosetat sotul si tu ne duci cu presu p-aici… Ei? :))

  29. Iunie 8, 2011 23:21

    Faini rău de tot, da’ să ştii că am şi io. Pestriţi, Alb-negru.😀
    Încă o coincidenţă, deci.😛

Trackbacks

  1. Despre supravieţuire « Blogul lui Teo Negură
  2. Iertare « Cristian Dima
  3. Ora de sport « Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

