Skip to content

44 grade 8′ 0″, 12 grade 14′ 0″

Februarie 1, 2011

Dragii mei, am primit de la Mishulake pe mail câteva fotografii frumoase de acolo de unde locuieşte el acum. Tot de la Mishulake am aflat că Dante Alighieri a imortalizat Cesena în versurile Divinei Comedii, Infernul: „E quella cu’ il Savio bagna ‘l fianco così com’ella sie’ tra ‘l piano e ‘l monte, tra tirannia si vive e stato franco”

El l-a imortalizat aici :

Mulţumim fotografului Mishulake şi-l mai aşteptăm pe aici şi cu alte fotografii frumoase!

17 comentarii leave one →
  1. Laura permalink
    Februarie 1, 2011 0:29

    E foarte frumos la Mishulake… in prima poza e misto pomul ala asa de sta asa drept si lung😀
    Iar io statuia aia nu pricep ce inseamna😕

  2. mishulake permalink
    Februarie 1, 2011 1:53

    @ Laura ! pomul face poame, fructe !
    Ala drept si lung este un chiparos pe care oamenii locului ,cu amabilitate , l-au lasat sa creasca.
    Statuia reprezinta un Amor ! Fantana arteziana, la data foto-ului inactiva.

  3. kekee permalink
    Februarie 1, 2011 9:46

    $ mishulake
    Romagna mia, Romagna in fiore,
    Tu sei la stella , tu sei l’amore,
    Quando ti penso, vorrei tornare,
    Dalla mia bella al casolare

    (corul)

    Romagna, Romagna mia
    Lontan da te non si può star !

    • mishulake permalink
      Februarie 1, 2011 18:52

      @Kekee !
      Romagna mia / Raul Casadei

  4. Februarie 1, 2011 9:50

    Frumos,frumos!

  5. Februarie 1, 2011 10:51

    îmi place mult chiparosul. tare mult.🙂
    dacă privesc pe fereastra mea, o revărsare de gheață îmi zâmbește, așa că mă întorc la fotografii și zâmbesc. sunt frumoase locurile, dar frumos este sufletul celui care știe să le vadă și le dăruiește mai departe…
    și, curios, astăzi în zori, am scris despre copaci fără să știu că îi voi găsi aici, respirând…

  6. Februarie 1, 2011 11:01

    Are ”ochi” bun Mișu al nostru!
    Toate sunt frumoase, dar mi-a plăcut cel mai mult cea cu frunzele îngălbenite… Asta așa, ca o răzbunare, că am bârfit toată toamna fotogenia ei.😀

  7. Februarie 1, 2011 11:20

    hmm, ce aer placut de primavara! o pauza binevenita de la taramurile astea inghetate!
    sa traiesti, mishulica, sa ne mai bucuri!

  8. Traian permalink
    Februarie 1, 2011 12:30

    …Stie Mishulake unde-i cald si bine !!

  9. Februarie 1, 2011 12:57

    Mishulake,
    Pacat ca nu s-a rezolvat transferul lui Mutu. Ati fi iesit la o bere😉
    Mishule, da’ as vrea sa te-ntreb, de ce Cesena? Nu c-ar fi ceva rau cu ea, sau ca ar avea vreo importanta, doar de-o curiozitate.

  10. Februarie 1, 2011 17:25

    Georgiano, fato, eu nu-l cunosc pe Mishulake asta, dar mi-au placut pozele. Sa-i transmiti cele bune de la Minoki si sa-i spui sa mai trimita poze. Ca-s frumoase foarte!

  11. Carmen Negoita permalink
    Februarie 1, 2011 18:39

    A treia foto mi-a plăcut. Îmi place forma pomilor ca nişte norişori. Sunt foarte haioşi.🙂

  12. Zana Eficientei permalink
    Februarie 1, 2011 21:12

    ca sa vezi, dom’ne, la astia nu e voie cu cainii fara lesa …🙂

    • Georgiana permalink*
      Februarie 1, 2011 21:16

      Zâna, mi se pare de bun simţ să-ţi ţii cîinele în lesă! eu aşa fac.
      Din păcate la noi în ţară nu prea se practică, de aia acum juma de an câinele mi-a fost muşcat de un amstaff lăsat liber. Ca să nu mai zic că amstafii prin lege sunt obligaţi să poarte şi botniţă…. nu mai zic nimic, că mă enervez inutil.

  13. Februarie 2, 2011 8:20

    Mihai,astia au zis ca se incalzeste.Luni a fost -14(dimineata cind merg la lucru);Marti a fost -16 si azi a fost -18.Incit ma intreb ce se incalzeste si unde.Fiind ceata se depune chiciura si mai si sufla vintul.Iti dai seama ce incintat sint vazind imaginile tale.E tare frumos pe acolo si e verde-nu stiu daca si acum.Acum imi dau seama de ce esti tu vesel mereu.Cu astfel de clima si de atmosfera..

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 53) « Blogul lui Teo Negură
  2. Nominalizari « Dreaming Of Another Life

Lasă un răspuns

