Skip to content

Măi dorule, măi!

Februarie 5, 2011

Nu ştiu alţii cum sunt, dar mie mi-e foarte dor de Mishulake drept pentru care reeditez acum, la fix două luni distanţă, blogroll-ul pe care cu mult drag ni l-a dăruit atunci.🙂 Nu ştiu pe unde-i steclesc ochii de nu-l mai văd!? Sper să vină c-o scuză puternică, că altfel e vai şi amar de nasul lui… habar n-are ce dinţi ascuţiţi am!😀

12 comentarii leave one →
  1. Februarie 5, 2011 19:00

    Ce idee dragutaaaa! Iata inca o dovada ca meritati toata admiratia, tu si manuta de oameni care se perinda pe aici.Cred ca n-a mai ramas niciun loc nescris pe toata plaja.

  2. Februarie 5, 2011 21:53

    Asa cum am spus si cu doua luni in urma, i-am invidiat pe toti cei care se regaseau in acest blogroll. Punct!

  3. Laura permalink
    Februarie 5, 2011 22:14

    Giana, daca iti zic ca azi chiar ma gandeam la asta … Si ma gandeam ca poate Mishulake nu a vazut articolul „Pace” al lui Kekee.

    Cred ca daca ar citi si ala si asta aici si-ar da seama ca ne e dor de el si ar reveni. Si mie imi e dor de el.

  4. Februarie 5, 2011 22:49

    fata draga, daca o sta prost la capitolul timp, cum am patit eu, il inteleg. sa speram ca e sanatos si nu i s-a intamplat nimica. mi-e tare tare dor de voi….

  5. Februarie 5, 2011 23:15

    Ancuța, și nouă de tine!
    Hai, mai aliberează-te și intră din nou în gașcă! :-*
    @Mișulache!
    Lumea te vrea, te iubește și te așteaptă!
    Ne lipsești al naibii de tare!
    N-ai zice că virtualul ăsta poate lega atât de mult oamenii.😦
    Uite, nici măcar nu zic că să mă vizitezi pe mine. Mi-e de-ajuns să te văd aici, să mai schimbăm o vorbă, să mai glumim!
    Hai, răzgândește-te, că de-aia-și iau oamenii răgazuri câteodată; ca să poată reveni în forță!
    :-*

  6. Strigo permalink
    Februarie 5, 2011 23:46

    Ba sefa, si la tine si la kekee (asa mi-as dori eu).

    Mishulake,
    te rog sa intri si sa citesti postarea lui kekee. Mai ales ca iti este si tie adresata. Tu nu ai cum sa stii ca nu ai intrat, dar iti zic eu: intra si nu cred ca vei regreta.
    Si poate te va ajuta sa iei o hotarare. Una buna si de care noi sa ne bucuram :-*

  7. Februarie 6, 2011 9:26

    Iacata, ce rasarii pa nisip:

  8. Februarie 6, 2011 19:13

    Hai Misulache acasa!
    Aici esti acasa si stii ca „acasa” esti intotdeauna asteptat,respectat.Nu te dai de ieri pe bloguri,cu atit mai mult pe acest blog.
    Daca nu-ti place de mine,nu ma vizitezi si nu comentezi la mine orice as spune si asta este valabila pentru oricare.Dar ,sa nu-mi spui ca esti suparat pe Georgiana,ca nu te cred.
    Asa ca,hai acasa!

  9. Februarie 7, 2011 0:42

    Bine spunea Sorin, nu poti decat sa-ti sttapanesti cum poti invidia🙂 Super idee, frumos, ce mai?🙂

  10. georgiana permalink*
    Februarie 7, 2011 0:47

    Copilaşi, vă mulţumesc tuturor pentru vorbele frumoase şi-i mulţumesc şi lui virusverbalis pentru toporoaşi!! mult de tot.
    Cât despre Mishulake, eu sper că-i bine şi vreau să-l asigur că mi-e drag şi chiar îmi lipseşte mult de tot🙂
    Anca, şi nouă de tine! şi tu ştii asta! pupilici.
    Vă pup pe toţi şi vă urez o săptămână uşoară şi însorită!

  11. Februarie 7, 2011 10:16

    mishulache, eu-s mai noua, dar ma alatur corului, hai inapoi, noi te asteptam!

  12. Februarie 8, 2011 4:15

    Ah, deci nu sunt singurul care dispare ca măgaru-n ceaţă când intră-n criză de timp, eh?
    Mea culpa, Giana. Am mai trecut pe-aici din când în când doar că n-am mai comentat.
    Sunt sigur că Mishu e bine.

Lasă un răspuns

