Skip to content

Duzina de cuvinte (2)

Februarie 5, 2011

Povestea pe care vreau să v-o spun acum este una adevărată şi s-a petrecut în urmă cu trei luni, într-o seară în care stăteam la flecăreală şi-o bere cu frate-miu şi cu cumnată-miu. Ca mai tot românul am ajuns să ne plângem şi noi de lipsuri, neajunsuri, neîmpliniri. Din când în când ca un ciclu care se repetă deja supărător, ne veneau tot felul de idei de schimbare şi uite aşa ne-am gândit că n-ar fi rău să ne încercăm norocul şi să aplicăm la loteria vizelor cu destinaţia America.
– Haiţ! Ăştia cer fotografii şi noi n-avem!, zice soţul meu descumpănit şi c-o figură de parcă-i căzuse tot cerul în cap, iar ăştilalţi, ca să ne menţinem în sfera cerească, arătau ca doi meteoriţi pe-o balegă. Atunci, cu prezenţa-mi de spirit caracteristică în astfel de momente şi atinsă de aripa geniului fix pe creştet, am dat fuga la lada cu acareturi, brice şi carice şi m-am apucat de scormonit până-am dat de bătrânul meu aparat foto – digital de felul lui, şi sper că nu greşesc prea tare când spun că face parte din prima generaţie de astfel de aparate.
Cu scula pregătită şi după multă muncă de lămurire, că vezi bine „cu savoniera asta prăfuită vrei tu să ne faci poze”?, am reuşit să aliniez cei trei fraţi pătaţi şi încăpăţânaţi la perete şi-am purces, în sfârşit, la fotografierea lor. Fotogenici! nu ca mine – de fel naşparlie în poze,  arăt aiurea şi dacă-mi pui tichie de mărgăritar! În realitate sunt o frumoasă, că cică aşa-i: ăstia de-s frumoşi în realitate ies rău în poze şi invers:mrgreen:
În fine, după ce s-au amuzat copios şi m-au fotografiat fiecare în parte în speranţa că dacă schimbi mâna, schimbi norocul, am reuşit să aplicăm cu succes. La scurt timp am primit un mail cu nişte numere de ordine pe care le-am şi printat. Astfel, cu dovezile palpabile în faţă şi cu schiţele şi planurile imaginare făcute, aşteptăm luna mai. Atunci e marea extragere!

30 comentarii leave one →
  1. Februarie 5, 2011 0:20

    După program, Duzina de cuvinte a fost publicată la 0,15 în 5 februarie!🙂
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/duzina-de-cuvinte-schi%C8%9Be-vene%C8%9Biene-pentru-america/

    Weekend frumos!

  2. Februarie 5, 2011 0:48

    Mistoc! Mi-a placut si sper sa aveti sansa pe care ve-o doriti.

  3. Februarie 5, 2011 8:07

    Pai ce pot sa zic? Bafta pentru luna mai.:))
    http://scorpio72.wordpress.com/2011/02/05/duzina-de-cuvinte-concediu-ratat/

  4. Februarie 5, 2011 8:19

    Georgiano, bafta , dar daca o fi sa pleci…sa nu ne uiti!

  5. Februarie 5, 2011 8:55

    Ii dispretuiesc pe americani pentru porcaria asta.
    Personal, o consider o marlanie, superlativul absolut al conditiei de jigodie, ca natie.
    Nu astia umbla cu darabaua prin sat si striga despre drepturile oamenilor?
    Nu imi doresc sa ajung acolo NICIODATA, fie si numai pentru aceasta cacanareala de tombola.

    Nu am nimic cu ei, insa nu prea inteleg ce au ei cu mine…

  6. Februarie 5, 2011 8:57

    Totusi, o carte postala poate sa ne aduca postarita si de acolo. Nu dam cu „chicioru”.

  7. Mirela permalink
    Februarie 5, 2011 9:10

    Georgiana, nu țtiu cum faci, dar mă amuzi de fiecare dată! Eu sper ca visul să devină realitate data viitoare. Uite: ”acareturi, brice şi carice şi m-am apucat de scormonit până-am dat de bătrânul meu aparat foto – digital de felul lui,” ascunde fina ironie și umorul, care nu te părăsesc indiferent de situație!
    I pup you și weekend grozav!🙂

  8. Februarie 5, 2011 9:29

    „În realitate sunt o frumoasă, că cică aşa-i: ăstia de-s frumoşi în realitate ies rău în poze şi invers.” Georgiana, mi-ai redat buna dispozitie pe ziua de azi. O sa tin cont de expresia asta cand o sa am vreo obiectie.🙂

  9. Februarie 5, 2011 10:52

    fataaaaaaaaa,iar ai rupt gura targului!
    hai ca-ti tin pumnii sa ti se intample! :*

  10. Traian permalink
    Februarie 5, 2011 11:07

    … ” Daca pleci, tu cui ne lasi ? „

  11. Februarie 5, 2011 11:47

    bafta, jorji. dacă asta vă doriţi cu adevărat… îţi vom duce dorul şi vom blogui la ore inverse.
    ca de obicei textele tale nasc zâmbet… eu aveam mare nevoie de asta aşa că mi-l lipesc repede pe suflet. mulţumesc.

  12. Februarie 5, 2011 12:46

    @all:
    Multumesc tuturor pentru aprecieri si incurajari. De plecat nu prea ma vad eu plecand pentru ca’n definitiv nu-i decat o loterie!😀 si cum eu nu prea am bafta la jocurile de noroc… Dar stiti ce? Am noroc in dragoste si asta-i cel mai important! Parerea mea. Aaaa si mai e ceva- sanatosi sa fim.
    Va pup pe toti si va doresc un uikend minunat!!
    P.S. Imi cer scuze ca nu v-am raspuns fiecaruia in parte, dar sunt putin cam ocupata azi. revin mai pe seara numaidecat! :*

  13. Strigo permalink
    Februarie 5, 2011 13:02

    Textul e chiar distractiv, nebuno!
    Io in privinta loteriei chiar ca nu iti doresc nimic, nici asa nici asa, caci nu stiu cum e mai bine.

    Ce-o fi o fi!

    PS: da, norocul in dragoste ala-i important. Ca daca ai pe cineva langa tine poti muta si muntii, cel putin asa se zice🙂

    • Februarie 7, 2011 0:56

      Laura, ştii tu ce ştii… nu-i uşor!
      aşa e Laura, eu singură am mai încercat să plec în lume, dar m-am întors…

  14. Sailorman permalink
    Februarie 5, 2011 13:19

  15. malasuerte permalink
    Februarie 5, 2011 14:43

    simpatici rau! ai scris zambind, de-aia zambim si noi😀

  16. Februarie 5, 2011 15:27

    Dragă Georgiana, mulțumesc cu întârziere pentru postarea precedentă :*

    Ai scris un text excelent, cu vervă. Expresia ”Cu scula pregătită” are un sens falic, ceea ce arată că ești o femeie cu c*aie. Ceea ce știam deja🙂 Succes la loterie!

  17. Carmen Negoita permalink
    Februarie 5, 2011 18:48

    Îţi ţin şi eu pumnii şi să ai noroc cu loteria. Chiar dacă ai noroc în dragoste, ce încă unul în plus strică cuiva?😀 La fel ca şi în dragoste, apare exact când te aştepţi mai puţin.😉 Te pupic! Salutări şi din partea lui Victor (am primit instrucţiuni😆 ), care a fost mai ocupat şi n-a mai avut timp de vizite. N-a uitat pe nimeni dintre buimăciţi.😀

  18. Altcersenin permalink
    Februarie 6, 2011 0:40

    cu asa simt al umorului stiu ca n-o sa mori de plictiseala🙂 noroc bun la loterie si oriunde-ai avea nevoie de el🙂

  19. Februarie 6, 2011 8:19

    Io pariez la cuesele de cai ,ca luati viza! Simt io..Poa nu-mi trimiti si mie o vedere virtuala.. :))

  20. Februarie 6, 2011 16:35

    totu-i simplu! Treburile se complica cind cistigi!🙂

  21. malasuerte permalink
    Februarie 6, 2011 18:06

    am uitat sa zic de-al 13-lea cuvant
    Bafta!😀

  22. Februarie 7, 2011 0:54

    Cristi, cu multă plăcere!
    Şi da, am din alea cum le-ai zis tu. Acum mi-e cam greu, îţi spun sincer, pentru că nu ştiu pe ce parte să le port:mrgreen:

    Carmen, vă pup dulce şi pe tine şi pe Victor! Mulţumesc mult pentru tot!

    altcersenin, aşa să ne ajute Cel de Sus pe toţi! pup iu!

    Viruse, pe bune? dacă-i aşa îţi trimit mai mult de-o carte poştală! îţi trimit gumă şi blugi😀

    Cool, să ştii că mă tot gândesc la asta.. nu-i aşa uşor de plecat si când spun asta am în vedere toate aspectele. Mai rămâne de văzut ce-oi face în cazul în care câştig!

    Mala, să fie! te pup tare!

Trackbacks

  1. Duzina de cuvinte. Schițe venețiene pentru America « Mirela Pete. Blog
  2. Duzina de cuvinte-Concediu ratat. « cataratorii
  3. Duzina de cuvinte-Explorare | Redsky2010's Blog
  4. duzina de cuvinte- cum să seduci un aragaz « psipsina
  5. Poveste de vis (22) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

