Skip to content

Dilemă mare. Sau munte

Februarie 9, 2011

Copilaşi, parcă mă simt vinovată că ieri n-am postat nimic, dar mintea mea a fost ocupată cu tot felul de propuneri ce mi-au fost făcute, aşa, în scurt. Prima ar fi să merg pe 10 iulie la concertul celor de la Bon Jovi şi a doua, undeva prin august să merg la mare în Bulgaria, că cică dacă faci rezervare de pe acum primeşti o reducere de 20% din preţul biletului, adică aş ajunge undeva la 400 euro de familie la olinclusiv. Şi toate astea în condiţiile în care noi – eu şi cu soţu’- ne făceam planuri de-o Austrie unde cazarea pe noapte te ajunge 20 oiro, ce-i drept, fără mâncare, dar sinceră să fiu nici nu-mi pasă prea tare de aspectul ăsta petru că nu suntem nici unul nici altul nişte mari mâncăcioşi ci mai degrabă adepţii zicalei: „mânânc ca să trăiesc, nu trăiesc ca să mănânc”. Nu aceleaşi lucru îl pot spune despre bere şi ţigări.:mrgreen:
După toate calculele în care-am inclus benzina, intrări la muzee şi alte cele, am ajuns la scorul de aproximativ 600 de euro. Ne gândim, le întoarcem pe toate părţile, că-n definitiv mai avem vreme. S-ajungem sănătoşi până atunci, nu? Parcă văd că într-un final o să ne alegem c-o plimbare ca aia de astă vară în care am colindat juma’ de ţară, respectiv o parte de Ardeal şi una de Maramureş şi credeţi-mă a fost cea mai frumoasă vacanţă din câte-am avut!
Nu ştiu ce mi se întâmplă, dar de vreo doi ani de zile nu mă mai simt atrasă de mare aşa ca altă dată… o fi din cauză de celulită, vergeturi şi alte chestii de mi-or mai apărut pe ici, pe colo? sau îmbătrânesc şi simt nevoia de linişte? habar n-am. Acuma pe cinstitelea, e frumos şi la mare vreo două zile, dar o săptămână deja mi se pare mult. În fiecare zi ca un robot faci aceleaşi chestii: trezit cu noaptea-n cap (ca să prinzi razele alea mai puţin dăunătoare), mic dejun, plajă, prânz, somn, plajă, cină şi iar somn. Boring. Nu mă mai văd stând cu orele la plajă, nu mai am răbdare. Ca să nu mai zic că ultimele două concedii petrecute la mare am prins o mare rece de nu îndăzneam să intru decât cu picioarele, başca emoţiile vis a vis de starea vremii cu care te duci la culcare. Nu pot să uit o vară a copilăriei mele când am mers cu ai mei la mare şi a plouat încontinuu timp de 13 zile, iar în ziua 14 când trebuia să plecăm acasă a dat soarele😀 Maică-mea săraca, disperată şi în acelaşi timp dorită de soare, a dat fuga pe plajă vreo două ore şi cum nisipul era ud tare s-a întors acasă c-o cistită de toată frumuseţea!

Oricum, acuma practic discutăm discuţii,  că nici nu ştii cum odată mă schimb la 180 de grade şi mă duc totuşi la mare, cu atât mai mult cu cât propunerea a venit din partea lui Dănuţ (finuţul meu drag)! Faptul că n-am niciun ban pus deoparte e irelevant, nu?!
În fine, vouă cum v-ar plăcea să vă petreceţi concediul şi mai ales, unde?

P.S. La concertul Bon Jovi mă duc, că asta-i altă socoteală.😉

21 comentarii leave one →
  1. Februarie 9, 2011 14:55

    dacă e să îți spun io, jorji, apoi nici eu nu mă omor cu statul ca broasca în nisip și prefer variantele de mișunat încoace și încolo, de văzut lumea și locurile. cu toate acestea mai fac compromisuri, pentru că jumătatea-mi este fan zăcut la soare pe chaise longue cu bericica alături, așa că mai fugim și la mări. dar cu precizarea că pe lângă mările alea ar fi bine să fie ceva pietre de văzut, rămase de prin istorie… altfel nu mă prinzi.
    ce cred că o să fac io vara aceasta? o fuguță la atena. cu două motive: 1. lora, 2.atena.

    • Februarie 9, 2011 15:07

      Psi, îmi dai voie să te invidiez sincer? Pe Lora o ştiu de un an de zile, e prima mea prietenă de blog, ca să zic aşa, şi tare mi-aş dori s-o cunosc şi în realitate. Eu am tot sperat că vine pe acasă, pe aici, prin părţile Moldovei de unde-i ea originară dar se pare că mai am de aşteptat… Dar nu-i bai, că până la urmă n-au intrat zilele în sac şi unde mai pui că speranţa moarte ultima!
      Cât despre mare, ce să zic… eu eram o împătimită, nu-mi imaginam vacanţele şi concediile decât acolo! Chiar nu ştiu ce am de-o bucată de vreme, nu mă mai recunosc. Ideală ar fi combinaţia mare + umblătură prin lume, dar pentru asta trebe un purcoi de parale…
      Singura motivaţie care m-ar determina totuşi să aleg marea, ar fi că propunerea a venit, cum am mai spus, din partea finuţului meu care mă iubeşte mult… Când îţi aruncă o privire rugătoare din aia sinceră, de copil… te cam pierzi…🙂

  2. Februarie 9, 2011 15:19

    Noi votam pentru Austria! Prietenii stiu de ce!

  3. Traian permalink
    Februarie 9, 2011 16:31

    Pai cu Bon Jovi ,aproape te scoteai cu Balgaria…
    Personal, n-am planuri, astept sa vina de la sine ceva, ceva .

  4. Februarie 9, 2011 17:18

    Clar Austria…lasa marea! Stii ca eu nici nu ti-as zice altceva! :))

  5. miki permalink
    Februarie 9, 2011 17:40

    Eu zic Austria. Și p’ormă, daca mai ai bani și timp, poți lua și-o săptămână în BG, că last minute cica-i mult mai ieftin chiar și față de rezervările astea din iarnă.

  6. Februarie 9, 2011 17:54

    au-stria

  7. Februarie 9, 2011 18:22

    E bine că sunt oferte şi ai de unde alege… vin şi banii şi în cel mai rău caz tragi la sorţi😀

  8. Februarie 9, 2011 19:52

    POi tu te mai gandesti daca te duci la mare sau in Austria? Esti nebuna, soro? Bineinteles ca Austria! Si sa ma iei si pe mine!

  9. Februarie 9, 2011 20:09

    Votez Austria !La bulgari,cand or intra in Soanghen.. :))

  10. Februarie 9, 2011 20:13

    jorji, dacă ajung în atena (că de austria nu cred că ar fi bani, mai ales că am început anul cu cheltuieli neprevăzute) fii sigură că ajung la ea. vorbisem amândouă despre o noapte în atena…
    dar de-ar fi să aleg: germania şi austria ar fi pe primele locuri, oricând. că tot îmi făcu poftă scorpio cu castelele bavareze.😉
    eu nu am fost niciodată fan mare, dar mă gândesc că … sunt semne de senectute?😆 (glumesc, glumesc, nu te supăra, te rog)

  11. Strigo permalink
    Februarie 9, 2011 21:15

    Ibanesti😀

  12. Februarie 9, 2011 21:17

    Buna, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/- Numele cu care vreau sa apar este: P. M. – Ne amuzăm că nu-i impozabil!

  13. Februarie 9, 2011 21:52

    Georgiana dragă, dacă te prinde aşa o curiozitate legată de bulgaria, ştiind că în Austria ai mai fost, merită să încerci şi asta. Dulceaţă de trandafiri, cei mai grozavi castraveţi, bulgăroi cu ceafa groasă…merită să vezi!
    Trebuie să recunosc că mie mi-a plăcut pe acolo. Enervat de prosta servire de pe litoralul românesc, am dat o fugă acolo, la Balcik, unde am vizitat castelul Reginei Maria (am scris pe blog), am degustat un vin grozav din pivniţele castelului şi am mâncat cea mai grozavă şi mare friptură la terasa „La Ariciu”, unde am vorbit numai româneşte cu ospătarii bulgari, foarte drăguţi şi simpatici.
    Sigur că Bulgaria nu-i ca Austria! Dar…e fain când vizitezi cât mai multe locuri! Chiar şi când te mai păcăleşti, tot rămâi în câştig cu vizitarea unui loc nou!

  14. Februarie 9, 2011 22:39

    Da ce te agiti de-acuma?
    Cind va veni momentul,vei alege EXACT ce-i mai bine si mai bun pentru voi in momentul respectiv.Si-apoi,nu se muta nici Austria,nici Bulgaria.Poate ca mergi in amindoua si-atunci sa vezi distractie…
    Sau poate faci iar un tur de tara….
    Sau…
    Sau…
    Inca nu-i gata iarna si tu de-acum esti in cumpana daca sa stai pe burta la plaja sau altfel…

  15. mishulake permalink
    Februarie 9, 2011 23:45

    „Lasa-ma si nu-mi da pace, dute-n colo vino-ncoace !”
    Cam asa observ eu din dilema etalata. Cutuma zice ca se face mare si apoi munte, doctorii stiu de ce. Propun Balcik pentru a vedea un loc preferat al protipendadei romanesti interbelice, castelul Reginei Maria etc, cred ca nu-s manele si p-acolo ! si dup-aia munte la Bran zona Moeciu . D-acolo la Ibafest ! A?
    Dar poate scapi de grija asta cu USAGreenCard ! Bafta !

  16. Februarie 10, 2011 11:39

    la mare, clar, insa de ce neaparat cu galagie si tam-tam. O mare linistita cu o plaja mica, pustie … visele mele tot mai greu de realizat!🙂

  17. Februarie 10, 2011 16:22

    mai cumpaneste nitel, sigur se inclina balanta intr-o parte sau alta. daca nu merge nicicum, ia o foaie de hartie, imparte-o in 2 si scrie avantaje si dezavantaje, pentru fiecare varianta. poate apare … altceva😉

  18. Februarie 10, 2011 19:49

    Lumeeeee, Da, cred că până la urmă aleg varianta Ibăneşti!😀

  19. Februarie 10, 2011 23:18

    Da Podu’ Iloaiei ce are?😀

Trackbacks

  1. Cu Naşul la psihiatru – în varianta CFR « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

