Skip to content

Atunci şi acum

Februarie 10, 2011

Frumuseţe americană

Arnold Schwartzenegger

Pictura

Banca

Barbie

Cand o să fiu mare mă fac pompier

Vrea cineva niste ciuperci?

Chimicale

Chuck

Mijloace de comunicare

Concert


Copii

Criza

Cum te desparti de iubită

Dezastru

Ce facem duminică?

Definiţia gigantului

Harta

Cei mai mari hoţi

Macho

Magneţi

Moda

Natură moartă

Olandezul zburător

Am rămas singur acasă!

Studenţie


Metoda cea mai cumplită de a tortura pe cineva

Weekend

Lady Gaga

ATUNCI

ACUM

Mda, azi noapte m-a durut îngrozitor ochiul stâng, s-a umflat şi, în general, habar n-am din ce cauză şi ce-ar putea fi😦

28 comentarii leave one →
  1. Februarie 10, 2011 19:56

    hmmmm…. unele lucruri au rămas la fel: cei mai mari hoţi şi tu, ochii tăi. chiar şi fără machiaj sunt ochii unui om bun. ti pup, fată!

    • Februarie 10, 2011 19:58

      psi, machiajul ca machiajul, dar mă doareeeeee! :(((( Mi-am pus un unguent oftalmic in ochiul bolnav şi nu mai văd nica :(((ti pup :*

      • Februarie 10, 2011 22:31

        dacă durerea persistă, eu zic să consulţi un oftalmolog şi să faci o pauză de blogging… odihneşte-l puţin. nu e de glumă.
        ti pup. să ti faci ghini, da?

  2. Februarie 10, 2011 20:10

    Vreme trece, vreme vine,
    „Toate-s vechi şi nouă toate.
    Ce e rău şi ce e bine
    Tu te-ntreabă şi socoate.
    Nu spera şi nu ai teamă,
    Ce e val ca valul trece…
    De te-ndeamnă, de te cheamă,
    Tu rămâi la toate rece…”
    ps/Si ochiu trece,prisnita cu apa rece…

  3. Blue Rose permalink
    Februarie 10, 2011 20:27

    Hmm poate te-a tras curentul😦

  4. Februarie 10, 2011 20:38

    Excelentă idee ai avut cu această postare.Sunt câteva foarte reușite,câteva haioase care m-au distrat.Ceea ce nu s-a schimbat este ultima pereche de fotografii !!!🙂

  5. Carmen Negoita permalink
    Februarie 10, 2011 20:50

    Şi atunci şi acum ochii tăi sunt la fel de frumoşi. Ştii ce era fain? La ATUNCI să fi postat o poză cu ochii tăi când erai mică.😉 Te pupic!

  6. Februarie 10, 2011 21:38

    valeu, asta-i curentul pacatos de Nicolina!🙂🙂🙂

  7. coralie permalink
    Februarie 10, 2011 22:10

    incearca unguent de-ala cu kanamicina. sanatate! si comprese cu ceai de musetel.

  8. Februarie 10, 2011 22:39

    Din cate vad, si cand ti se invinetesc ochii, coafura rezista!

  9. georgiana permalink*
    Februarie 10, 2011 23:25

    Psi, promit mama!

    Viruse, trece, trece, ori eu, ori durerea!😀

    Blue, cine stie? poa sa fie si de la asta…

    se-cret: pup iu!

    Carmen, ce draguta esti! hehee! nu chiar la fel, hai sa zicem pe aproape🙂 Te pup si eu!

    Cool, e de la Alexandru cel bun!😀

    Coralie, merci mami, asta mi’am pus in ochi acum de vad ca prin ceata.

    Virtuale, toate ca toate, dar volumul la par e foarte important pentru mine!:mrgreen:

  10. Februarie 10, 2011 23:27

    te-au ajuns blestemele printesei ;))

  11. Traian permalink
    Februarie 10, 2011 23:53

    Da bre, pilduitoare imaginile in oglinda, da’ tu de ce te uiti crucis in ultima poza ?

    • georgiana permalink*
      Februarie 10, 2011 23:56

      Traian, e facuta de aproape, de aia se vede de parca ma uit in lingura😀

  12. Strigo permalink
    Februarie 11, 2011 0:21

    stii la ce am ras de numa’?

    La comparatia aia: atunci era o catastrofa cand cadea un avion, acum cand se varsa cafeaua pe laptop :)) Preeea adevarat :))

    Io una nu stiu ce sa zic, ca ochii tai mie imi par la fel. Oricum faini😉

    • georgiana permalink*
      Februarie 11, 2011 0:24

      Laura, la aia cu laptopu am ras si eu😀
      esti tu prea finuta, haidi mai, iote la ala din stanga cum arata, parca-i umflat cu pompa!

  13. Strigo permalink
    Februarie 11, 2011 0:25

    Io nu vad bre, nica. Sa zica sefa, ca ea se pricepe🙂

  14. georgiana permalink*
    Februarie 11, 2011 0:27

    dă-te mai aproape! poate ţii lactocu prea departe😀

  15. kekee permalink
    Februarie 11, 2011 10:33

    Păi rămâne să pui mâine cu ochii-nchişi.
    ps.
    Lasă prostiile şi tai-o la doctor.
    Hai fuga !

  16. Februarie 11, 2011 10:37

    Te mai doare, fată, ochiul ăla?

    • Februarie 11, 2011 10:38

      Stai că mi-a venit în minte de unde ți se trage!
      Precis l-ai spionat pe L., pe gaura cheii, când era la duș!😀

  17. Februarie 11, 2011 11:54

    Georgiana, ai niște ochi superbi!😉
    Dacă nu trece, așa cum a mai scris cineva, pune kanamicină unguent și ….nu, știu că pauza de blogging e cam grea, chit că eu am făcut asta două-trei zile, deoarece am avut foarte mult de lucru la firmă. Dar încearcă cu o banderolă de pirat, acoperind ochiul bolnăvior.😉
    Enya mea îți dorește ochi frumoși și sănătoși!🙂
    Și eu tot la faza cu laptopul, la care s-a amuzat și Strigo, am râs și…ți-am luat-o, așa, ca de sfârșit de iarnă! Să vinăăăă primăăvvaaarrraaaa! Pupici! :))

  18. Februarie 11, 2011 11:58

    bune poantele, sper ca esti mai bine! pup pe ochiul bolnav :*

  19. Februarie 11, 2011 22:58

    super pozele :))
    si adevarate. ceva in genul melodiei „diferente” de dragos leasa.
    zi-le georgiana😛

  20. klausen1976 permalink
    Februarie 11, 2011 23:00

    alea cu ciupercile, hotii si natura sunt geniale😆

  21. Februarie 12, 2011 17:22

    Cum de nu am comentat nimic pana acum la insemnarea asta, ca mie-mi plac si chestii de atunci si chestii de pe acum, frumusetea americana de atunci, chimicalele de acum, mijloacele de comunicare si desenele si de atunci si de acum, bunaciunea aia in costum de baie :))

  22. Februarie 12, 2011 18:10

    Spala-l cu musetel si du-te la doftor. Am avut si eu acum multi ani, dar era de la un pumn bine plasat😀

Lasă un răspuns

