Skip to content

3D. of, of! măi, măi!

Februarie 12, 2011

Băi copii, în seara asta am fost şi eu pentru prima dată la Cinema City unde-am văzut o comedioară 3D. Mi-a plăcut mult, am dat de gust şi cu siguranţă că voi repeta figura. O chestie însă, sigur n-o s-o mai fac: n-o să-mi mai cumpăr popcorn! am mâncat până m-a luat greaţa. Popcoarnele astea îs ca şi seminţele de floarea soarelui – provoacă dependenţă. În timp ce mâncam eu aşa în neştire, mi-am adus aminte de Mr. Bean😀

Înainte de începerea filmului mi-am făcut şi-o fotografie de neam prost! (bineînţeles c-am făcut-o cu gândul c-am s-o postez, cum altfel?) 😀😀

Hai să aveţi un uikend plăcut! Vă pup dulce!

35 comentarii leave one →
  1. Blue Rose permalink
    Februarie 12, 2011 22:56

    Ce film ?😛

  2. Februarie 12, 2011 22:56

    Eu as continua sa cumpar popcorn. Tot ce ne place creeaza dependenta. Ca si…blogareala…asta nu inseamna ca nu o sa mai „blogarim”, nu? In plus, ai aici cateva postari care pot crea…dependenta. „Uikend” placut si tie in continuare.

    • Februarie 12, 2011 23:00

      Melicovici, esti tu dragut… postarile mele nu-s de mare angajament, eu insa Da!:mrgreen:
      E adevarat ca si blogareala da dependenta dar nu si greata😀
      Pupez si te mai astept pe aici🙂

  3. Februarie 12, 2011 23:41

    încă n-am văzut minunea asta!

  4. Blue Rose permalink
    Februarie 12, 2011 23:41

    Sa dau un search sa vad trailer-ul😛

  5. Februarie 13, 2011 1:02

    off topic: broscuța a fost dată în vileag:

    http://se-cret-blognotes.blogspot.com/2011/02/broscuta.html 😀

  6. Februarie 13, 2011 1:04

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa… de-aia ai lipsit tu la apel? am revăzut cu hohot de râs pe nenea bean întrebându-mă dacă şi tu ai făcut la fel: au zburat floricelele în toate direcţiile?
    uikend fain, pup!

    • Februarie 13, 2011 11:06

      psi, m-au luat nişti oameni pe sus, că altfel nu ieşeam nici să mă baţi pe vântoasa care-a fost ieri! dar mi-a prins tare bine, am văs-t o comedioară drăguţă.
      … n-am aruncat aşa cu floricele-n toate direcţiile c-au costat o avere😀
      Te pup şi eu pi tini!

  7. Februarie 13, 2011 1:44

    am fost la 3d la un d-ala de groaza, triller, ma-sa
    ala cu vine moartea dupa aia ca a avut unu’ premonitii si i-a salvat.
    cu masinie de curse, de ma feream de roti, ca zburau catre mine…
    numa ca-l vedeam cam 13d nu 3d, ca nu stateau bine okelarii aia peste ai mei de vedere.
    si m-am chinuit sa vad.
    m-as duce la un 6d d-ala.
    de arunca cu apa pe tine, te ia cu frig, te misca, baga miros de rahat sau mai stiu eu ce…
    da’ e scump.
    da-i in ma-sa
    bag acu al 5-lea film de pe ziua de azi. al 5-lea de groaza.
    pana nu termin pack-ul nu ma las.
    pup

    • Februarie 13, 2011 11:09

      ZWK, sunt şi la noi 7D şi costă tot cât unul 3D. Tre să fie interesant, aşa ca experienţă şi-am să mă risc şi cu unul d-ăsta.
      De ferit, m-am ferit şi eu când zbura un topor, puteam să jur că se înfige la mine-n cap😀
      Hai vizionare plăcută şi-o duminică frumoasă să ai!
      te pup şi eu!

  8. Februarie 13, 2011 9:10

    Acum inteleg eu de ce iti sunt asa dragi americanismele…

    Ca sa mearga vizionarea uns…. o recomandare mica:

    http://desprecancer.com/blog/2011/02/11/dulciuri-floricele-cola/

    • Februarie 13, 2011 11:02

      haidi, băi virtuale, mă duc şi eu o dată-n viaţă la un film 3D unde mănânc popcoron şi beau o strachină de cola şi de-acu mă iei cu sănătatea!😀
      … şi eu care mă gândeam că sigur ai să-mi zici că m-am apucat, ca o fotomodelă ce sunt, de făcut reclamă la coca cola…

  9. Februarie 13, 2011 9:15

    Esti de vis!!! =))

  10. miki permalink
    Februarie 13, 2011 9:35

    Eu, recunosc: ultimul film văzut la cinema a fost „Titanic”. I-am propus lu’ barbat’miu să mergem la film, pe la multiplex pe undeva, dar de fiecare dată îmi declină invitația. Așa ca mă alin cu sezonul 6 „House”, împrăștiată în fotoliul propriu. Pot să mănânc și supă (nu numa junkuri) și mă costă și mai ieftin (10 ioro 6 luni de vizionare :D)

    • Februarie 13, 2011 11:12

      miki, nici eu n-am fost pana acum, cum spuneam si mai sus, am fost luata pe sus, dar zau ca s’a meritat! Uite, daca vrei, putem merge impreuna intr-o zi! fara popcorn, am zis! numa’ cat am pronuntat cuvantul si m’a luat cu greata😀

      • miki permalink
        Februarie 13, 2011 12:26

        Sa stii ca mi-ar placea! Astept propuneri

  11. klausen1976 permalink
    Februarie 13, 2011 11:17

    ceva dureri de cap ? greata ? etc … am inteles ca are si efectul asta asa ca m-am ferit de experienta, am preferat sa raman la clasicul 2 D

    • Februarie 13, 2011 11:22

      Klaus, nimic mai! du’te linistit! incearca macar o data si mai vorbim dupa!😉

  12. Traian permalink
    Februarie 13, 2011 11:22

    Pe la casieria Coca-Cola, ai trecut?
    Greata o scoti c-o noua portie de floricele…

    • Februarie 13, 2011 11:24

      Vai Traian, nu’mi mai aminti ca ma ia greata iar!😀 Acum savurez o cafea bunoaca cu un pahar de apa rece alturi si nelipsita tigara.. si mi’e asa de bine…

  13. Februarie 13, 2011 12:30

    miki, urmăresc programul şi cum apare un film bun, te provoc pe mail!😉

  14. Carmen Negoita permalink
    Februarie 13, 2011 12:33

    Cum să te apuce greaţa de la popcorn? Dacă ai ţinut totul pentru tine? Ia să fi împărţit în stânga şi în dreapta că nu-ţi mai rămânea nimic şi nici greaţa nu te mai apuca.😀 Faini ochelari. Păcat că nu îi dă şi acasă.
    Te pupic!

  15. Februarie 13, 2011 12:59

    data viitoare treci pe seminte, eu dupa o punga simt ca am botul ca alea siliconate si ma ustura toata gura! daca n-ai cu cine sa mergi la iasi la film, hai la mine si mergem impreuna🙂

  16. Februarie 13, 2011 13:57

    Carmen, am dat fetiţă la toată lumea dar chiar şi aşa, tot am rămas c-o schinare!😀 Ochelarii i-aş fi luat acasă, dar a naibii! erai un băuat c-o ladă la ieşire care mi i-a luat😦
    te pup şi eu!

    Red, nu mănânc seminţe decât poate o dată la 10 ani, nu mă dau în vânt după ele. Prefer o friptură de porc😀
    Vin eu şi la tine… nu spune de două ori!:mrgreen:

  17. Februarie 13, 2011 16:19

    Green Hornet zici? Eu am vazut doar trailer-ul, pare OK, insa astept, ca tot romanul fara tim sa merg la cinema, sa il gasesc pe torrentz😛

  18. Strigo permalink
    Februarie 13, 2011 16:48

    Ce ochelari misto … hihihihi!

  19. Februarie 14, 2011 10:37

    da dom’le … ce e chestia asta cu dependenta! De ulte ori m-am surprins mincind alune, chipsuri si alte timpenii … simteam ca nu mai pot si ca nu mai vreau si tot bagam … Incurcate-s caile …

Lasă un răspuns

