Skip to content

Iubim

Februarie 14, 2011

Ne iubim de fix 10 ani de zile. Da, într-o zi de 14 februarie  mi-am cunoscut soţul şi de atunci sunt într-o continuă cunoaştere. Şi-mi place. Eram tineri şi frumoşi (nu că acum am fi altfel), visători şi plini de speranţe, Pământul însuşi se învârtea în jurul nostru; nimic nu ne părea de neatins, în orice parte rea exista cu siguranţă şi-o parte bună şi ca să folosesc un clişeu în loc de concluzie – toată lumea era a noastră! Şi ştiţi ceva? Aşa e şi acum şi aşa va fi mereu.
Nu le am eu cu textele siropoase de aia nici n-am să mă întind prea mult la vorbă, dar vreau doar să-i zic şi aici că-l iubesc mai tare ca-n prima zi, iar vouă, dragii mei dragi, doresc să vă mulţumesc că mă citiţi zilnic şi să vă asigur că vă iubesc!  Dacă n-aţi fi voi, blogul ăsta n-ar mai trăi. Să fiţi iubiţi şi să iubiţi!
Pe final, vă las cu noi doi cei de atunci: mai tineri cu 10 ani, mai slabi (fizic, da?) şi cu mai puţină experienţă de viaţă!😀
La 6 luni după ce ne-am cunoscut am mers la mare. Heheee, ce frumos… doar noi doi şi soarele!

Şi nu uitaţi: make love, not war!

Şi parcă ar merge şi-o muzichie potrivită cu ziua asta minunată, nu?

 

 

52 comentarii leave one →
  1. Februarie 14, 2011 15:19

    la mulţi ani, frumoşilor!
    nu ştiu de ce toată ziua m-a bântuit queen- love of my life, cântecul scris de freddie pentru femeia vieţii sale… îl reîntorc spre voi cu tot dragul… la mulţi şi fericiţi ani. să ne ajungeţi din urmă şi să ne întreceţi în bine…
    eşti superbă cu casca aia de pompier atomic…😆 ti pup cu tot dragul, valentino!

  2. Februarie 14, 2011 15:20

    ce poze frumoase … au patina timpului pe ele … Cui nu-i place sa se uite la poze de … haaaat … cine stie cind?!

  3. Februarie 14, 2011 15:25

    Psi, multumesc mult, inimoaso! Te pup si pe tine si pe’ai tai! sa fiti fericiti pana la adanci batraneti!!

    Cool, fotografiile le’am facut eu digitale, nici macar nu le’am scanat, am facut fotografie la fotografie😀
    Pupici!

  4. Februarie 14, 2011 15:26

    Frumosi si sexosi! La cit esti de vesela, m-as fi mirat foarte sa nu fi si iubareata. Iubiti-va copilasi ca asta-i cea mai scumpa agoniseala, si desi e la-ndemina oricui, nu si-o insusesc chiar toti😉

    • Februarie 14, 2011 15:32

      Papa, era 5 dimineata, ne’am pus ceasurile să sune ca să prindem răsăritul😀 cam umflaţi de somn, dar frumoşi într-adevăr, tineri şi neliniştiţi!
      Cât despre mesajul tău… ce să zic… eşti un înţelept şi reuşeşti de fiecare dată să mă impresionezi! te pup şi repet, mă bucur mult că te-am cunoscut!
      O zi frumoasă, plină de îndrăgosteală-ţi doresc şi eu ţie!

  5. Strigo permalink
    Februarie 14, 2011 15:28

    Pfuai… cu melodia asta m-ai dat pe spate… e superba…

    Si stii ce fain e? Ca ai pe cineva caruia sa-i spui „love of my life”… sa fiti fericiti si sa va iubiti in continuare! Misto pozele, au atmosfera!

    As vrea sa am si eu odata pe cineva asa🙂 (inca nu-i totul pierdut😉 )

  6. Strigo permalink
    Februarie 14, 2011 15:32

    LE: desi io nu vreau neaparat „love of my life” (ca in asta nu prea cred pentru mine), dar „love” ajunge si aia😀

  7. Februarie 14, 2011 15:33

    la multi ani, valentinilor, iubire fara sfarsit!

    • Februarie 14, 2011 15:41

      Red draghe, mulţumim frumos! Trimit un pupic către tine şi-o îmbrăţişare! Ia de aici o bucată de dragoste pe pâine, hai papă că nu îngraşă!😀

  8. Februarie 14, 2011 15:37

    Laura, ai aşa un suflet de frumos şi-mi eşti atât de dragă încât îmi vine să mor de ciudă că n-am inelul ăla fermecat al Arabelei! Normal că nu-i timpul pierdut, eşti tânără, frumoasă, deşteaptă, ai toate atuurile de partea ta! doar că probabil, e pe undeva ascuns… stă la pândă, e timid măi! Îţi spun eu sigur! dacă n-o fi aşa să nu-mi zici mie Cuţu!
    Te pup şi beau în cinstea ta un cognac de care-ţi place ţie!!

  9. Februarie 14, 2011 15:42

    La mulţi ani, frumoşilor! Să fiţi sănătoşi şi să adăugaţi mulţi, mulţi ani la fericirea voastră! Şi…să nu cumva să nu pui aici şi pozele când veţi împlini …50 de ani împreună!😀

  10. cristiangheorghe permalink
    Februarie 14, 2011 15:51

    Mulți ani fericiți împreună!

  11. Februarie 14, 2011 15:58

    Alex, multumim, asemenea si vouă, dragilor!! Aia cu 50 de ani e valabilă şi pentru tine, da??😛 că şi tu ai blog! hi hi hi

    Cristi, mulţumiri şi pupăciuni, prietene drag!

  12. Traian permalink
    Februarie 14, 2011 16:11

    Sa va iubiti, sa va respectati, sa fiti fericiti,
    toate ca-n prima zi !!

  13. mishulake permalink
    Februarie 14, 2011 16:14

    Multi ani fericiti, cu buna intelegere, si Pamantul sa se invarta mereu in jurul vostru !

  14. Februarie 14, 2011 16:20

    La multi ani!🙂

  15. Blue Rose permalink
    Februarie 14, 2011 16:38

    La multi ani🙂

  16. Februarie 14, 2011 16:41

    Traian, să-ţi dea Dumnezeu fericire şi sănătate ţie şi alor tăi! Mulţumim!

    Mişulake, pupici mulţi şi toate cele bune şi vouă!

    Ciprian, mulţumesc! tu? hai că aştept o anume invitaţie!😉

    Blue rose, mulţumim fetiţa, asemenea! te pupăcesc!

  17. Februarie 14, 2011 16:50

    Geo
    Post nou cu poza😉

  18. Februarie 14, 2011 17:00

    Astepti invitatie sa vii pe blog? :)) Te invit sa vii pe blog! :)) Nu am mai scris, dar daca nu ai ce face, esti bine primita.

  19. Februarie 14, 2011 18:07

    Bine ca v-ati gasit si nu ati lasat sa se intample asa:

  20. Altcersenin permalink
    Februarie 14, 2011 19:42

    foarte frumoasa povestea voastra… ma bucur pentru voi , sa fiti sanatosi si ceea ce va unit acum 10 ani sa va uneasca si deacum incolo, pana la adanci batraneti; asa ca in povesti😉

  21. Februarie 14, 2011 19:46

    Frumosilor! la cat mai multi ani..si de ce nu…sa ajungeti sa va certati pe proteze…:))

  22. Strigo permalink
    Februarie 14, 2011 20:31

    Giana,
    Que sera, sera…🙂

    Hai sa bem ca am apucat sa ne cunoastem noi si pentru tine si omu’ tau🙂

  23. Februarie 14, 2011 20:40

    Frumos! Să vă iubiți, să fiți mereu frumoși și fericiți!
    Georgiana, eu l-am cunoscut pe Xaba în 16 februarie, exact acum 20 de ani!🙂
    O seară plină de iubire!😉

  24. coralie permalink
    Februarie 14, 2011 20:59

    la multi si fericiti ani impreuna, cu multa sanatate si mai multe bucurii si impliniri!

  25. Februarie 14, 2011 21:25

    georgiana, imi cer scuze pentru lipsa mea din ultima vreme, dar a inceput scoala! Imi place mult povestea voastra si imi plac mult oamenii fericiti. Va doresc inca zeci de ani frumosi ca voi.Mi-ai facut o pofta de mers la mare, de-mi vine sa plec acum si sa fac plaja la -5 gr.C…ca tot sunt aproape…

  26. georgiana permalink*
    Februarie 14, 2011 22:00

    Virtuale, right!🙂

    Altcersenin, sa dea Dumnezeu! la fel si tie! :*

    Scorpio, misto urare😀 te pup, nebunelea! :))

  27. georgiana permalink*
    Februarie 14, 2011 22:04

    Mirelusa, asa o sa facem! promitem! la multi si voua!! multi si fericiti! te pup, scumpa fata :*

    Strigo, hai sa bem, ca asta e la indemana oricui😀

    Coralie, multumim, asemenea! :*

    Gia, nu tre’ sa’ti ceri scuze, ca doar Doamne, mai avem si viata privata, nu stam toata ziua pe bloguri! te pupic si sper c’ai avut si tu o zi frumoasa!

  28. Carmen Negoita permalink
    Februarie 14, 2011 22:06

    La mulţi ani, îndrăgostiţilor! Peste încă 10 ani, tot pozele astea să le pui… că sunteţi frumoşi foc. Să vă iubiţi mereu ca-n prima zi! Vă ţuc pe amândoi!

  29. andruska permalink
    Februarie 14, 2011 22:56

    Să rămâneți tineri, frumoși, visători și îndrăgostiți mereu!
    La mulți și fericiți ani!

  30. Una permalink
    Februarie 14, 2011 23:08

    hihi, ce moace faine si inocente aveti🙂
    hai, sa traiti si sa va iubiti inca 1000 de ani, frumosilor!

  31. mishulake permalink
    Februarie 14, 2011 23:58

    ” ce moace faine si inocente aveti ” !
    bai ! e cel mai frumos compliment citit aici, zis de Una !

    O dedicatie muzicala , pana nu se gata ziua de azi !

  32. Februarie 15, 2011 0:23

    La multi ani! din partea lui Tunde.Ca pina ajunge si ea la calculator ajungeti la nunta de argint.
    Iar eu si noi,va dorim sa ne ajungeti pe noi tot impreuna,tot fericiti,tot cu iubire!

  33. Februarie 15, 2011 1:03

    Carmen, multumim mult fetiţă scumpă! Pupăm şi noi la tine şi mulţumim pentru urările tale frumoase!

    Andrucu, mulţumim dragule! să fii iubit şi tu!

    Una, inocente zici? aparenţele înşeală! hihihihi! te pup draga mea şi chiar mă întrebam pe unde-ai dispărut…

    Multumim Mishulake pentru cadou! ne-a mers la inima direct! pup iu de la amandoi!

    Alex si Tunde, multumim, oameni frumosi ce sunteti voi! La multi ani fericiti si voua. va pupam dulce!
    Cipriane, la o nuntă bre! eşti „de vis” azi!:mrgreen:

    • Februarie 17, 2011 21:50

      Dar io nu ma insor, vreau sa ajung in topul celibatarilor mai intai, in topul celor mai vanati barbati.

  34. Februarie 15, 2011 8:54

    La multi ani!Un cuplu fericit!

  35. Februarie 15, 2011 12:24

    Păi, să o țineți tot așa încă vreo 50 de ani cel puțin! Că după aia s-ar putea să nu mai știți dacă sunteți soți sau frați.😀

  36. Februarie 15, 2011 14:13

    Gerogiano, fato, sa fiti fericiti in continuare, sa va iubiti la cote maxime si sa ne scrii numai de bine!

  37. Februarie 15, 2011 22:57

    Viruse, multumim din suflet!

    Mel,😀 multumim si te pupăm!

    Minoki, merci frumos fetiţă dragă!

  38. Strigo permalink
    Februarie 16, 2011 21:24

    Io am venit sa ma mai uit odata la voi, ca tare-mi place de voi . Sunteti tare-tare scumpi🙂

  39. Georgiana permalink*
    Februarie 16, 2011 21:36

    Laura, eu abia astept sa ne intalnim live!😉

  40. Georgiana permalink*
    Februarie 16, 2011 21:36

    P.S. as da timpul inainte pentru asta!🙂

  41. Februarie 16, 2011 22:50

    tuc,tuc,tuc !!!!
    Întârziații pot intra să-și spuna ce au de spus ?
    Bine…mulțumesc de înțelegere !
    Să vă iubiți și să fiți fericiți mulți mulți ani de acu’ înainte.Iubire mare cu sănătate multă și înțelegere că restul sunt fleacuri normal.

Trackbacks

  1. iubim « psipsina
  2. Iubim… | Redsky2010's Blog
  3. Provocarea papala-Iubim.. « cataratorii
  4. iubim « ECLIPSA DE MARTE
  5. Trafic cu Hituri (runda 55) « Blogul lui Teo Negură
  6. Iubim « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

