Skip to content

Aiureli

Februarie 18, 2011

Să fim foarte înţeleşi, da? primăvara încă n-a venit ba aş zice că e departe tare. La Iaşi a nins, e frig iar prognozele pe următoarele zile sunt total neoptimiste. Aşa că hai să vorbim despre altceva. Dar oare despre ce? Realitatea este că liniştea care s-a lăsat peste majoritatea blogurilor în ultima vreme, nu face altceva decât să-mi taie elanul de scris. Am senzaţia că toată lumea a intrat în hibernare şi numai eu mai rătăcesc prin lumea asta virtuală. Aşa că cel mai înţelept ar fi să mă duc să mă apuc de coada cratiţei-acolo unde-i stă cel mi bine femeii- şi să mă apuc de gătit. Pentru astăzi m-am gândit la nişte cartofi gratinaţi. Cum de care? Din aia de se pun in cuptor, tăiaţi rondele şi peste care pui smântână, ouă şi caşcaval. Şi pesmet. Hai că nu mai fac încă o postare gastronomică, că-mi displace maxim să mă repet. Cu coada-ntre picioare (nu aia a cratiţei), lipsită de orice urmă de elan muncitoresc, mă duc la bucătărie. Dar înainte de asta vreau să vă doresc un uikend liniştit alături de cei dragi.

P.S. Şi cum de fiecare dată în drumul meu spre bucătărie îmi aduc aminte de vremurile frumoase când eram fată la mama acasă şi  aveam senzaţia că mâncarea se face singură sau pur şi simplu creşte pe aragaz, dau drumul la un Floyd şi vă las cu bine! Să nu-mi plângeţi de milă. Atâta vă rog!:mrgreen:

33 comentarii leave one →
  1. Februarie 18, 2011 20:35

    Giana, când o să-și dea baba iarnă și ultima suflare, adică în curând, să vezi culori și triluri pe bloguri! Pink Floyd…azi te-am prins de două ori cu ei in tete a tete! 😉 We minunat! 🙂

  2. Traian permalink
    Februarie 18, 2011 20:35

    Giani
    Cartofii gratinati, papa bun la Gipsy ??!

  3. coralie permalink
    Februarie 18, 2011 21:04

    m-ai umplut de admiratie cu consecventa de care dai dovada in bucatarie, ceea ce n-as putea spune despre mine. ei, na…nu zilnic. doua zile, doua feluri?! asta da rasfat pentru soti alintati! sa nu chiar crezi cumva ca nu stiu sa gatesc decat oua fierte tari. ce nu-mi place, e sa fac mancare pen’ ca s-a terminat si maine n-am timp, adica cu ochii pe ceas. si atunci imi dau seama ca mi-as dori sa fiu altundeva (fie si la servici) si ma simt oarecum frustrata simtind c-as putea face mult mai importante lucruri si treburi decat sa stau in picioare langa un aragaz pe care fierbe o oala cu apa.

  4. Februarie 18, 2011 21:08

    Măi, nu pe tine te plâng, ci pe ”omul vieții tale”, că ai un entuziasm în tineeee.😀

  5. coralie permalink
    Februarie 18, 2011 21:09

    uite-aici
    http://cantinasociala.wordpress.com/2011/02/17/guest-star-day-ratatouille/
    se vorbeste despre „gatitul utilitar” si despre „gatitul artistic”. de mica am stiut eu ca-s o artista!

  6. Februarie 18, 2011 21:33

    Mirela, crezi tu ca starea meteo influenteaza? hmm… inseamna ca mai avem de asteptat vreo luna.😦 Da, azi am avut yi Floyd. Te pup, uikend frumos si tie!

    Traian, haidi mai ca nu mai dau la catel. Am reteta de la soacra, e verificata!😉

    Coralie, gatesc si eu ca poate s’o lamuri odata s’odata😀 aaaa si era sa uit, ma bucur sa te ravad pe aici :*

    Melania, :mrgreen:

  7. coralie permalink
    Februarie 18, 2011 21:52

    tot pe-aici am fost, zilnic da’ n-am mai scris.

  8. Februarie 18, 2011 21:58

    mare atentie! sagetatorul este cu ochii pe tine!

    gatesti sau gandesti? ca sa stim la ce sa ne asteptam…..

  9. Februarie 18, 2011 22:30

    Sagetatorule, gătesc, gătesc! nu trageţi dom’ Semaca! sunt eu, Georgiana si-am sa gatesc bine!😀

  10. Februarie 18, 2011 22:50

    Nu plangem de mila,sa fie clar..Ia sa fac si io gratinati,ca tot veni vorba..Vreau d-astia ,ca absorb ulei numa cat cred ei de cuvinta..Ce-mi place chestia asta cu absorbtia cartofilor…Mi-e mult drag…

    • Februarie 18, 2011 22:52

      Viruse, să-ţi faci! eu tocmai i-am scos din cuptor si prestez la o porţie! A ieşit o N-E-B-U-N-I-E !!! poezie şi alta nu!😀
      P.S. de unde ulei? am pus doar unt pe fundul tăvii!

  11. Februarie 18, 2011 22:52

    Si ce ai in cosu ala,fructe sau legume?Parca vazui si-un fir de praz ratacit…

    • Februarie 18, 2011 23:03

      cu prazu vreau să-mi fac o mască de pus pe faţă. Stai să-ţi zic reţeta: se ia un praz mediu, aşa, se taie rondele după care se amestecă cu miere de albine si făină de porumb. Şi gata masca! se aplică pe faţă şi pe gât (spălate în prealabil), seara, înainte de culcare.

  12. mishulake permalink
    Februarie 18, 2011 23:31

    Mersi de idee, aia cu gratinatzii, nu ca n-as avea, idei.
    Da’ ailanta reteta, cu prazu’ ,n-are legatura cu asta cu cartofii, nu?

  13. Georgiana permalink*
    Februarie 18, 2011 23:33

    Mishulake, cand vrei sa faci gratinatii sa’mi zici, ca sa’ti dau detalii.🙂
    Aia cu prazul nu-i pentru tine:mrgreen:

  14. Februarie 18, 2011 23:47

    jorji, mă iartă pentru absență.
    îți las în dar varianta mea favorită de mother cu jumătate de pink…

    • Georgiana permalink*
      Februarie 18, 2011 23:51

      Psi, stai linistita fetita si nu uita ca’s cu sufletul alaturi de tine!!
      Multumesc pentru muzicuta, frumos. Foarte frumos.

  15. Georgiana permalink*
    Februarie 18, 2011 23:56

    psi, si eu te si vă pup! :* :*

  16. Februarie 19, 2011 0:02

    Georgiana, după ce am citit reţeta (ne)reuşită de tine cu ficăţeii, îi spuneam azi consoartei că unele combinaţii nu sunt prea indicate. Culmea e că voia să încerce reţeta ta!! Era…curioasă!? I-am spus ce a păţit Gipsy al tău şi doar aşa s-a înduplecat. Eu ieri, fiind „singur acasă” (dar nu ca-n film), inspirat de ideile culinare ale lui Papa, am făcut ca un „vrednicuţ” o ciorbiţă de raţă delicioasă! Şi mi-a reuşit! Aşa, ca să mă laud….

    Faină tare melodia de la Pink Floyd! N-o mai auzisem cam demult.

    Week-end plăcut Georgiana! (Şi „nenea soţu’ lu’ Georgiana!”😀 – parafrazând reclama)

    PS. Şi Gipsy!!

    • Georgiana permalink*
      Februarie 19, 2011 0:26

      Alex, vai, pacatele mele! bine c-ai convins-o să n-o facă! nu numai că lui Gispy i-a fost rău dar e oribilioasă! beaxxxxxx!
      Iaca mi-ai făcut poftă de ciorbiţă, na! tre să-mi trimiţi cu naşu, n-ai încotro… asta dacă nu vrei să mă ai pe conştiinţă😀 Brava la tine! aşa-s taurii, le place să şi facă dar mai ales să mănânce!😉
      Uikend placut si tie si alor tai, Alexe! Vă pup pe toţi!

  17. Februarie 19, 2011 1:37

    Probabil gatesti bine. Cand mai gatesti aceleasi feluri de macar 2-3 ori vin sa mananc la tine.

  18. Strigo permalink
    Februarie 19, 2011 12:52

    Care bre, ca io nu-s in hibernare!
    Bantui de ma ia gaia😀
    Nu numa’ pe bloguri: mestreluiesc si la vietzulica mea: fac gauri, bat cuie, ba o tencuiala, ba un perete dat jos, ba o schimbare de peisaj😉

    Haidi ca io aci is :-*

    • Februarie 19, 2011 12:57

      Strigo, stiu mămică că nu-s chiar singură. Excepţie faci doar tu, adică doar noi două mai bântuim😀
      Ti pup şi-ţi mulţumesc că-mi eşti aproape! :*

  19. Strigo permalink
    Februarie 19, 2011 13:17

    Ma, nu o uita si pe sorela Andru🙂

    • Februarie 19, 2011 13:20

      Strigo, n’o uit, cum s’o uit? dar postarea asta trebuia sa para una dramatica!:mrgreen:

  20. Strigo permalink
    Februarie 19, 2011 13:18

    Lasa Geo, sa fim multumite noi in suflet, asta conteaza🙂
    Si daca mai putem sa bucuram si pe altii e ok, daca nu, asta e.

    • Februarie 19, 2011 13:21

      ai dreptate! is foarte multumita in suflet cand vad cum ninge ca’n decembrie😀

  21. Februarie 19, 2011 13:40

    hmmm … credeam ca numai mie mi se pare ca e liniste pe bloguri! M-am linistit!

    • Februarie 19, 2011 13:43

      cool, cred ca felul in care sunt aliniate planetele influenteaza🙂 ca altfel nu-mi explic!

Lasă un răspuns

