Skip to content

Vânt turbat

Februarie 20, 2011

La cererea fanilor mei, pun aici o fotografie cu je, proaspăt ieşită din coifor. Faceţi abstracţie de mutră, admiraţi vă rog, culoarea părului.:mrgreen:

Accept numai laudele.

Acum mă duc să mă las puţin, că tare mi-s obosită- solicitant mersul ăsta la coafor…

Vă pup!

31 comentarii leave one →
  1. Traian permalink
    Februarie 20, 2011 16:09

    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. mishulake permalink
    Februarie 20, 2011 16:09

    Like!

  3. Februarie 20, 2011 17:29

    foarte frumoasa culoarea…mai vrem o poza peste doua saptamani,sa vedem cum rezista la spalat:)

  4. Februarie 20, 2011 18:40

    Si-ai fost tocmai la coafor pentru asta!?? Mai bine-l plateai pe Liviu, ramineau banii in casa …😉 Ei hai ca nu-i chiar asa de rau… As putea spune ca-ti sta aproape bine🙂 Te-au si tuns sau numai vopsit? Scump, doamna, scump… dincolo era mai ieftin!!! Eu cred ca special ai facut poza out of focus….. N-ai curaj sa pui una in clar? Hai bre, sa te vedem si noi….

  5. Februarie 20, 2011 18:54

    Pst! Sateno, ai vreun program deseara?😉

  6. Februarie 20, 2011 19:09

  7. Februarie 20, 2011 19:10

    Va anunt si voi sa spui,
    Coafura imi facui…
    Deci, fetite si baieti,
    Dati-mi note ,precum vreti!
    Nota mea: 10 (zece,sa nu se modifice ) :))
    ps/Nota-i data de mine,nu de tine…

  8. Georgiana permalink*
    Februarie 20, 2011 19:54

    @all,
    is complet nefotogenica iar aparatul mai si deformeaza colorul, deci e un blond natural, bej, nici nu stiu cum sa-l definesc😕

    Virtuale, m’ai dat gata cu dedicatia😆
    rockssana, asa am sa fac! promit!

    Remi, exact, special am pus o foto miscata😉 stii dom’le! esti tare, ce mai la deal, la vale!😉

    Papa, da’ ci intrebi?:mrgreen: si nu’s satena😦 nu se vede bine culoarea in fotografie😦

    Mishulake :* pup

    Traian?????????????????????????????

    Viruse, vin să te ţuc! muah! muah!

  9. Traian permalink
    Februarie 20, 2011 19:59

    Pai, de color era ???
    … Si pentru look !!!

  10. Februarie 20, 2011 20:03

    Geo
    Lasa tu foto, eu te vaz cu ochii mintii😉

  11. Traian permalink
    Februarie 20, 2011 20:15

    Papa
    Esti ‘otz !

  12. Februarie 20, 2011 20:19

    ahaaa! Coaforul de duminica! Dar de ce e boring day … pai juma de zi se duce cu mersul la biserica!
    (stergem si noi comentariul asta de pe Buimacii?🙂 mult prea tare …)

  13. Strigo permalink
    Februarie 20, 2011 21:12

    Brava🙂
    Imi place :-*

  14. Strigo permalink
    Februarie 20, 2011 21:13

    Auzi ca sefa are un plan cu noi. Bine ca te-ai aranjat😉

  15. coralie permalink
    Februarie 20, 2011 21:33

    esti si juna si bela! eu rezist cu stoicism ofertelor coafezei care vrea musai sa-mi vopseasca firele carunte care-mi plac teribil!

  16. Februarie 20, 2011 21:41

    Ptiu, ptiu, să nu te deochi! – Aşa-mi spunea mamaia când eram mic, după ce mă tundeam.
    Să-ţi fie de bine, Georgiana dragă!
    Noapte bună!

  17. Zana Eficientei permalink
    Februarie 20, 2011 21:54

    naisss!🙂

  18. Februarie 20, 2011 23:00

    Important este sa te simti tu bine, restul nu conteaza. Esti multumita de cum a iesit? Si eu!

  19. Februarie 20, 2011 23:40

    Blue eyes pentru blue eyes🙂

  20. Februarie 21, 2011 8:26

    esti mistoaca, fratica!

  21. pinguinu nuclear permalink
    Februarie 21, 2011 12:36

    fata, tu ai ochi dinaia, de furat inima…
    (despre freza nimic, nu ma intereseaza)🙂

  22. Februarie 21, 2011 12:36

    fata, arati beton! sa-ti fie de bine😉

  23. Februarie 21, 2011 13:57

    Vaaaaai, doamna Georgiana, să nu vă recunosc nu alta! Vă-nbogățiți! Să nu vă deochi, ptiu-ptiu! Să știți că acu la noua coafură și culoare ( care vă stă foarte bine) ar merge să vă pozați cu castronu pe cap, dar pus așa mai într-o parte să se vadă și frizura… Pupici!

    • Februarie 21, 2011 14:37

      :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      Și cu polonicul pe post de accesoriu al ”pălăriei”!

  24. Februarie 21, 2011 14:46

    Multumesc toturor acelora care m-am complimentat şi deci au înţeles că nu accept decât laudă.
    Angela, te pup frăţică şi să ştii că mi-e dor de tine!

    Pinguinu, na că mă faci să roşesc😳

    Coralie, Laura, Alex, Blue, Zâna, Red, vă pup dragilor şi vă mulţumesc :*

    Cafeluta, cata dreptate ai!! punct si la obiect! Kiss u!

    Tanti Jeni, fără ptiu ptiu-ul ăla (care apropo, înseamnă stuchit) chiar nu stătea bine frizura!! Îţi mulţumesc! ce poate fi mai plăcut decât un stuchit luat în freza aşa, de luni dimineaţa?!:mrgreen: Cât despre fotografia aia cu castronu-n cap, ce să zic.. ştii că multă minte n-am, aşa că pregăteşte-te!! Pupici şi de la mine pentru tine!

    Mel, face fata, fii pe fază!😀

  25. Februarie 21, 2011 16:31

    De ce sa facem abstractie de „mutra”? Ai niste ochi superbi. Eu is mai norocoasa, am parul blond gata. Nu-mi mai trebuie mers la coafor sa-l fac de alta culoare pentru ca-mi place asa.Ma bucur ca acum esti blonda ca sa le demonstram ca blondele gandesc intotdeauna.poop:*:*:*:*

  26. Carmen Negoita permalink
    Februarie 21, 2011 20:00

    Faină culoarea. Mă temeam că vei renunţa de tot la blondul ce te-a consacrat. Uffff… răsuflu uşurată. Acum poate veni primăvara liniştită. Te ţuc!

  27. Februarie 22, 2011 17:27

    Foarte frumoasa culoarea!( Abia astept sa reintru si eu in procesul de colorare!:D) Si mutra…!:D

Lasă un răspuns

