Skip to content

Black & white

Februarie 21, 2011

Hai că azi fiind luni, nici iarba nu creşte aşa că trântesc aici nişte fotografii împreună cu clasica urare: s-aveţi o săptămână pe măsura aşteptărilor!
P.S. Fotografiile sunt făcute, cum altfel, decât cu telefonul în timp ce-l plimbam pe Gipsy, acum vreo trei zile.

41 comentarii leave one →
  1. Februarie 21, 2011 14:14

    care din astia 3 e Gipsy?🙂

  2. Februarie 21, 2011 14:42

    Fata mea, totusi cine e Gipsy? Pisica? Cainele alb? cainele negru? Sau una din ciori?

  3. Februarie 21, 2011 14:50

    Mishulake, ar fi mers, da… dar de unde? n’are balta peşte!!

    Minoki, Gipsy e „copchilu” meu şi apare în ultima fotografie. Uof, ce vă mai plece să mă tachinaţi !😀 cu voi nu poa să stea omul serios😀

  4. Februarie 21, 2011 15:00

    Lui Gipsy ii place, pisicii nu stiu, zau! Giana, urata-i iarna, murdara si lipsita de culoare. Umeda, geroasa, are toate inestetismele care ma zgarie la coarda sensibila. Noroc cu tine si cu animalutele astea faine!🙂

  5. Februarie 21, 2011 15:01

    frumos e gipsy, frumos şi căţelul alb… dar pisica e minunată. tu ştii, eu sunt fan pisici… am tot privit la ea.

  6. Februarie 21, 2011 15:47

    Aha, deci: o pisica, doua ciori, un vecin si Gipsy… Sa ai si tu o saptamina buna! Si Gipsy! Si vecinul! Si ciorile?! Si pisica!

  7. Februarie 21, 2011 15:48

    Noroc ca Gipsanul tau e B&W, altfel trebuia sa schimbi titlul articolului :))

  8. Februarie 21, 2011 16:22

    Mirela, stii tu, in orice parte urata exista si-o parte frumoasa. Eu prefer s-o vad doar pe aia frumoasa! te pup dulce!

    Psi, stiuuu, iti dai seama ca m’am gandit la tine si atunci cand am fotografiat’o si acum, cand am postat-o! Ai grija de tine! kiss!

    Remi, n’ai ochi de artist bre! ce mai tura vura! in toate fotografiile ai sa gasesti si alb si negru! Uite, pune’o pe Alice sa se uite si’ai sa vezi ca o sa perceapa altfel! uofff! barbatii astia!
    hai te si vă pup!

  9. Februarie 21, 2011 17:03

    …atent, ca de fiecare data, iti amintesc ca ai uitat sa pui link spre producatorul telefonului, al retelei pe care o folosesti si, binenteles, linkul Bucin SA… locul de unde a inceput viata adevarata.

  10. Februarie 21, 2011 17:52

    Nici eu nu pot sa-mi dau seama! Tocmai din acest motiv simt cum ma apasa o responsabilitate imensa.

  11. Februarie 21, 2011 18:15

    deci…m-am uitat si eu….da..alb si negru..ca si gipsy, de altfel. darcel mai frumos e cainele ala vagabond

    • Februarie 21, 2011 18:26

      Alice, e o catelusa pripasita pe langa bloc, pretena noastra! Albuţa o cheamă. O scumpă. Bine, îţi dai seama că mie cel mai mult îmi place totuşi de Gipsy:mrgreen:
      Remi, sâc! sâc!

      • Februarie 22, 2011 0:09

        Si cum se face ca nu se cheama Negruta? Mi s-ar fi parut mai potrivit …

  12. Februarie 21, 2011 19:17

    Blue, nu muşcă! n-a muşcat niciodată deşi unii tare-ar mai merita…:mrgreen:

  13. Carmen Negoita permalink
    Februarie 21, 2011 20:03

    Poza cu pisica e bestială. Dar şi cele cu Albuţa şi Gipsy. Dar ştii că eu sunt topită după pisici, aşa că mi s-a înmuiat mai mult corazonul la acea fotografie.🙂

  14. Traian permalink
    Februarie 21, 2011 20:07

    Ce mindra e Albutza, ce tinuta, bravo ei !

  15. Februarie 21, 2011 20:23

    jorji, promit să am grijă. ti pup! cu tot cu gipsi şi soţu aferent.😉

  16. Februarie 21, 2011 20:26

    Carmen, daca e ceva ce mi-ar plăcea să fac toata viaţa, apoi acel ceva ar fi să umblu cu aparatul foto de gât prin lume şă să fotografiez tot ce mişcă. Te pup, drăguţo!

    Traian, Albuţa e o drăguţă!! S-o vezi ce veselă este şi ce tumbe face când mă vede… e de-o veselie cum rar mi-a fost dat să văd la un căţel🙂 Albuţa e al doilea câine al meu🙂

  17. Februarie 21, 2011 20:32

    Ce dragut e cainele acela alb, o saptamana frumoasa si tie!

  18. Februarie 21, 2011 20:49

    Georgiana,care-i Gipsy ? :))
    Statea Gipsy si privea,
    Cum black cat il miorlaia..
    Eu stiu ca nu prea ii place,
    Cu cel alb vrea sa se joace…
    Pan si cioara nu-i da pace,
    Asta e ,nu ai ce-i face…

  19. Februarie 21, 2011 21:39

    Vezi tu, Georgiana ce bine ca ne scot cateii nostri la plimbare, ca altfel n-am sesiza veci lucrurile simple dar sensibile. Cola nu suporta ciorile, cand le vede le urmareste pe acoperisuri; poate pentru ca ii seamana? Sa ai grija de ei si in continuare, merita!

  20. Februarie 21, 2011 21:55

    O săptămână frumoasă şi ţie, dragă Georgiana! Faine poze!

  21. Februarie 21, 2011 22:09

    Titlul m-a cam surprins. Pina sa vad pozele ma gindisem la discoteca aia din Mamaia. E drept, au trecut fo citeva decenii, dar de, pasarea…😉

  22. Strigo permalink
    Februarie 21, 2011 22:54

    Si azi ma gandeam la tine, cand am vazut peste tot zapada… si ghioceii is acolo dedesubt (sau dedesupt? Cre ca cu b, ca parca cu p suna cam aiurea … hihihihi)

  23. Georgiana permalink*
    Februarie 21, 2011 23:18

    Viruse, nu stiu de unde le mai scoti :)))))

    Cafeluto, ai mare dreptate, asa-i! desi sunt momente cand n’am nici un chef de scos catelul, respectiv cand e un ger naprasnic sau ploua de mama focului😀 Si chiar si asa, ne scot din amorteala si ne asigura portia zilnica de plimbare, chestie pentru care ar trebui sa le fim recunoscatori🙂 Sigur c’o sa am grija, le iubesc prea mult!!te pup dulce!

    Alex, multam’ fain! kiss!

    Papa, ia spune sincer de cand n’ai mai intrat intr-o discoteca?😉 hai ca poate te scot eu cand vii in tara😉

    Strigo, poate nu ma crezi dar si eu azi m-am gandit la ghioiceii tai😉
    da, e corect cu b😛
    ti pup dulci :*

  24. Februarie 22, 2011 0:19

    Şi nu a fugărit-o Gypsi pe mâţa aia neagră? O săptămână minunată şi ţie Giogi!!!

  25. Februarie 22, 2011 9:42

    ma gandesc sa te intreb si eu, daca tot nu te-a intrebat nimeni: care e gipsy in pozele astea? 😀
    o saptamana mirobolanta, azi e deja marti!

  26. Februarie 22, 2011 9:44

    Afara e viscol imputit
    Si eu intru la doispe
    Afara sunt cinci grade cu minus
    Si naveta-i jegoasa
    O sa-ti fac felul cu-n cutit
    Asculta de la mine iarna , s-a dus dragostea noastra

    Semnat , elev frustrat.

  27. Februarie 22, 2011 9:48

    S-ar părea că toată corciturile pripășite pe lângă noi poartă numele de Albuța. Că și pe ”a noastră” de la Ibănești to așa am botezat-o.
    Cam pleoștit Gipsylanul!😀

  28. Februarie 22, 2011 11:21

    Cristi, nuuu, îi este o frică terbilă de pisici😀

    Red, Gipsy e cel din prima fotografie, na!😀

    Copile, ce-ai mămăică? e nasol tare la şcoală, ha? vai, cât de bine te îneţeleg! dar din păcate n-am cum să te ajut😦

    Mel, care-i albă e Albuţa, care-i neagră e Negruţa. Simplu😀
    Gipsanu e pleoştit că-i pletos rău! abia aştept să dea primăvara să-l duc la tuns! De altfel, psihic vorbind, nu-i pleoştit deloc, mâncă bine, caca bine, cald în căsică, viaţă tată!

Trackbacks

  1. Anteprimăvara « Mirela Pete. Blog
  2. Pentru tine, Lisa! (3) « Cristian Dima
  3. Trafic cu Hituri (runda 56) « Blogul lui Teo Negură
  4. Geisha 芸者 « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

