Skip to content

Another obsession

Februarie 23, 2011

Plecând de la postarea Melaniei de azi, mi-a venit ideea inventarierii papucilor de casă. Vâzându-i pe toţi grămadă, am realizat că am niţel de obsesie şi în ce priveşte papucii de casă, nu numai ăia de stradă!:mrgreen:

Voi cum staţi la capitolul ăsta?

 

50 comentarii leave one →
  1. Februarie 23, 2011 15:38

    Măi, să nu-mi zici că toți ăștia-s ai tăi!
    Ce naiba, tu n-ai câine în casă!?😦

    • Februarie 23, 2011 15:47

      Mel, îs ai mei, da! de ce? îţi par a fi modele bărbăteşti?😀
      am câine, dar preferă carnea!:mrgreen:

      • Februarie 23, 2011 21:49

        Noa, nu te supăra, are ceva probleme de nu gustă din când în când câte un papucel, așa pentru digestie!😀

  2. Februarie 23, 2011 15:50

    SLVC: vezi … daca nu tii cateii flaminzi te alegi cu papucii intregi!😉

    • Februarie 23, 2011 21:51

      Nu știi tu cât poate mânca vițelul de Amor!
      Încă nu l-am văzut vreodată sătul, de să refuze mâncarea.
      Ies mai ieftin cu papucii, decât cu ce dau pe concentratele alea pentru câini.😉

  3. Februarie 23, 2011 16:14

    Georgiana, dacă mai aveai o pereche puteai zice că ai echipă personală de fotbal, că tot începe sezonul….😀

    • Februarie 23, 2011 17:18

      Blue, sincer, mai aveam o pereche dar nu mai intra in cadru!😛

      • Februarie 23, 2011 23:08

        Dacă plăteşti bine, fac să fie 11 … mâine dacă nu uit… .. dacă nu încape, lărgim cadrul, există vreo preche din ăştia care să semene cu cei lipsă? E păcat să se supere cei lăsaţi de-oparte… Dacă reuşesc, văd eu cum îţi trimit imaginea.

  4. Februarie 23, 2011 16:18

    da papucii de la mama soacră unde-s că nu-i văz? ha?😆

  5. Februarie 23, 2011 16:21

    doamne dereşte şi păzeşte. ce de-a papuci de casă ai în casă. brr…

    • Februarie 23, 2011 17:19

      alice, esti invidioasa, recunoaste!:mrgreen:
      Pai bai Alice, eu şi în casă umblu asortată. Deci în funcţie de ce îmbrac, aleg papucanii adecvaţi!😉

  6. Blue Rose permalink
    Februarie 23, 2011 16:22

    N-am prea multi papuci😛

  7. Traian permalink
    Februarie 23, 2011 16:27

    Giani
    Cred ca aia de la soacra erau la purtator, nu-i asa ?!

  8. Februarie 23, 2011 16:29

    aia de la soacra sunt ultimii din dreapta! voi chiar nu-i vedeti? sau faceti misto?

  9. Februarie 23, 2011 16:35

    ba i-am văst jorji… marginalizaţi, amărâţi… săracii de ei, voiam să te văd cum recunoşti. io i-aş fi pus în prim plan!😉 ca să se vadă aprecierea şi afecţiunea (sau afecţiunile)😀

    • Februarie 23, 2011 16:37

      psi, nebunatica mica! tare haioasa mai esti si tu!😀😀

      • Februarie 23, 2011 17:55

        ştii ce mă mai gândesc jorji?
        că în cazul tău e cam greu să-ţi dea cineva papucii. la câţi aaai!!!😯

  10. Traian permalink
    Februarie 23, 2011 16:47

    Haidi bai, ca sunt cap de lista, da-n chisere, na-i ceva ciubotele galbine…?!

  11. Februarie 23, 2011 17:46

    Dupa numarul perechilor, as zice ca esti o casnica pedanta, care isi asorteaza capoadele si secretele victoriei cu incaltarile😉

  12. Zana Eficientei permalink
    Februarie 23, 2011 19:12

    Georgiano, musai sa-ti maresti colectia. Ca astia sunt mai toti pastel si anul asta se poarta culorile tari. 🙂

  13. Carmen Negoita permalink
    Februarie 23, 2011 19:27

    Îmi plac cei din mijloc… roz cu blăniţă albă.😀

  14. Februarie 23, 2011 19:56

    Insemna ca astia-s ai de iarna..Mai ai fro 40 de vara…Multi,dom’le , multi…
    http://www.hopa.ro/poze-haioase/Diverse/27600/Papuci+de+casa

  15. Februarie 23, 2011 21:05

    Tăurașă, pasiunea pentru pantofi tot de la zodie ți se trage! Azi, mâine, te faci și degustătoare de maioneză! :)))))

  16. pinguinu nuclear permalink
    Februarie 23, 2011 21:07

    ZECE PERECHI??? de papuci de casa doar? hmmm… Fara sa exagerez, eu in viata mea nu am avut mai mult de 8 perechi de incaltari in acelasi timp… Acum am 6. (si n-am caine care sa mi le pape). Macar scap de o grija, nu imi fac probleme cu ce ma incalt, stiu intodeauna🙂

  17. Februarie 23, 2011 21:37

    Cum ai facut tu poza asta incit sa iti incapa toata zestrea in cadru, ha? Ai facut o panorama, nu? Eu cred ca ai pus trepiedu, ai setat aparatul pe manual (sa ai aceeasi expunere, daca-l lasi pe auto se cunosc lipiturile), ai tras mai multe cadre de la stinga la dreapta si le-ai lipit in photoshop sau in vreu soft de genul Photo Stitch. Recunoaste!!! Nu exista posibilitatea omeneasca sa incapa toti intr-o singura poza ! Asta e panomara 360 de grade , sigur :))

  18. Februarie 23, 2011 21:38

    Imi si inchipui cum stai tu in pijama dimineata si te gindesti vreo 2-3 ore ce hane sa asortezi la papucii ce-ti fac cu ochiul in ziua aia :))

  19. Februarie 23, 2011 21:56

    Ha, ha! Faină colecţie ai, Georgiana! Să-i porţi sănătoasă!
    Mi-am amintit de nişte papuci cam buclucaşi, pe care i-am avut. Primiţi de un Crăciun. Foarte frumoşi şi călduroşi, dar căptuşiţi cu un material sintetic. Într-o seară, stăteam la televizor şi mă uitam la un film. Deodată simt aşa un iz cumplit de greu în jurul meu. Măi să fie, ce-o fi puţind aşa? Am început să adulmec ca un copoi, gândindu-mă că o fi ceva suspect prin zonă. Când dau cu nasul prin dreptul papucilor, să cad pe spate. Nici bocancii mei din armată nu miroseau aşa! Şi nu mă laud deloc cu probleme la capitolul picioare!. Oricât i-am spălat şi parfumat, papucii ăia miroseau cumplit în două zile de purtat în picioare!

  20. Februarie 23, 2011 22:48

    Bă, io n-am atâtea perechi de încălţăminte !
    ps.
    Mda ! Ai o obsesie !

    • Februarie 23, 2011 22:52

      arici, papuci de casa am atatia! nu te gandi ca la fel de bine stau si cu incaltarile de strada😦

  21. Februarie 23, 2011 22:58

    Papa, esti pe aproape😉

    Zano, sa stii ca la asta chiar nu m’am gandit! deh! mai am si eu scapari… tre sa iau masuri, clar! pup Zana!

    Carmen, tot aia sunt si preferatii mei😉

    Virus,😉 da’ sa nu mai spui la nimeni, ca m’or crede nebuna de tot!

    Mirela, cred ca degustatoare de maioneza sunt deja😆

    Pinguinu, eeee, da’ tu esti barbat! Barbatii n’au nevoie de mai mult de doua, trei perechi de papucei!😛

    Remi, mai, tu esti invidios clar!

    Alex, multumesc frumos! hai sa fim sanatosi cu totii!
    Una peste alta, am avut si eu niste „sobolani” de papuci. I’am si aruncat! Made in China! ca numai aia put ingrozitor!😀

  22. Februarie 23, 2011 23:29

    am toate modelele, cu exceptia celor de la extreme. plus inca niste lotci marimea 46. plus cipicii mei de la karate, pe care ii am si acum, dupa 200 de ani,si in care ma simt superb

    • Februarie 23, 2011 23:33

      dr. Lecter,
      in sfarsit un om care ma intelege! da’ dom’le! dă să te ţuc! că iote duşmănoşii ăştia de mai sus atâta s-au mai minunat… eu cred că-s invidioşi!

  23. Februarie 24, 2011 0:45

    Georgiana, mie îmi plac cei din margine din dreapta. Sunt împletiţi şi sunt din lână ! Faini! Imi închipui ce călduroşi sunt!!!!

  24. Februarie 24, 2011 9:03

    Sa nu-mi spui ca din aia de tip cioci,cu moaca de catei nu ai,ca nu te cred.Sau aia intra in alta ordine,papuci de casa cu incalzire…
    Si cum faci,cind adormita inca,cu ochii inchisi,teleghidata spre buda iti iei papucii…asortati?
    Sau ti-i asortezi seara inainte sa te culci,in functie de cum estimezi ca va fi ziua urmatoare?

  25. Februarie 24, 2011 10:39

    ma fomeie :)) ,ce faci tu cu atatia? eu am doar o pereche de papuci si una de catei(:))din aia pufosi,galosi).
    in schimb..am incaltaminte multa..

  26. Februarie 24, 2011 11:50

    Pai am si eu o obsesie cu papuci de casa ,am vreo 6-7 perechi numai ai mei ,pentru ca eu cumpar pentru toti ai casei si iau si in plus pentru musafiri🙂 ,unii sunt mai grosi de iarna ,altii mai subtiri de vara ,pentru ca nu stau fara papuci in casa

  27. Februarie 24, 2011 11:58

    Astia-s papucii tai sau te-ai dus intr-un magazin is ai pozat? Sau poate ai vreun fetis cu papuci de casa?

  28. Februarie 24, 2011 13:07

    Fosile, i-am cules de prin debara şi i-am pus precum soldăţeii. Nu stau cu ei adunaţi în faţa patului😀 Sunt eu plecată cu sorcova, dar nici chiar aşa!:mrgreen:

    Scorpiuţo, eee, îţi dai seama că şi eu am pe lângă mine doar vreo două perechi… restul sunt strânse aşa… de-o viaţă! alţii adună bani, eu adun papuci de casă!😀

    anysor, păi nu? deci nu-s o raritate! e chiar normal, nu?

    Minoki, îs ai mei fetiţă şi cum i-am zis şi lui Scorpio, adun şi eu pe lângă mine ce pot!😉

  29. Februarie 24, 2011 14:15

    Şi cei de la mama soacră care sunt? Cei din dreapta?

  30. klausen1976 permalink
    Februarie 24, 2011 21:11

    eu, de ceva ani, am o pereche, care merge si in casa si la plaja … nu renunt la ei in ruptul capului … o sa fie tragedie cand voi ramane fara ei😆

    • Februarie 24, 2011 23:06

      Klausen, am adresa ta, aşa că mâine îţi trimit eu o pereche de la mine!😀 parcă mi-ai rupt sufletul…

Trackbacks

  1. Ce ne face bărbaţi? « Blogul lui Teo Negură
  2. Licitația (din seria Duzina de cuvinte) « Mirela Pete. Blog
  3. Opium și Belle d`Opium de YSL « Mirela Pete. Blog
  4. Provocare parfumată lansată de Mirela Pete « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

