Skip to content

Fain di tăt!

Februarie 25, 2011

Incredibil cât de bine poa’ să-i imite vocea lui Axl Rose!😀 Cu rugămitea să ascultaţi până la final, pentru că sigur veţi fi tentaţi să ziceţi că-i Axl 😉

16 comentarii leave one →
  1. Februarie 25, 2011 12:41


  2. Februarie 25, 2011 13:10

    Viruse, excelente si astea de la tine!

  3. Februarie 25, 2011 13:44

    deci e foarte tare, fast-food-istu’ asta!!!
    nu cred ca e doar mimat, ci chiar e pe bune, pentru ca are trasaturi care se potrivesc cu vocea, si are gesturi care insotesc concentrarea (mana stanga, crispata)
    e uluitor!

  4. Februarie 25, 2011 14:20

    Asta daca nu era gras si negru facea cariera in rock. Canta mai bine decat Axl, in vremurile lui bune. Acum cred ca il bate si daca ar fi sa cante cu un ou in gura…

  5. Traian permalink
    Februarie 25, 2011 19:57

    Mai lipseste Slash din decor…

  6. Februarie 25, 2011 20:51

    Asta-i nimica toată! Uitaţi-vă la „Românii au talent”. M-am tăvălit pe jos de râs la vederea unor caraghioşi care credeau că o imită pe…Lady Gaga, cu nuanţe de …Elvis! Cred că şi câinii din spatele blocului ar fi urlat din cauza falsetelor pe care le trăgeau „artiştii”. Dar…cel puţin m-am distrat.

    PS. Mi-a plăcut copilul acela de 16 ani – Narcis – cu voce minunată de contratenor.

    • Februarie 28, 2011 18:06

      Ăla-i contra-alto, dacă nu mă înşel. De fapt, ca să fim corecţi, aia e voce de soprană. Dar cum nu există bărbaţi soprane (până la Trăistariu şi Vitas chiar nu existau), l-au încadrat la contra-alto.

  7. Strigo permalink
    Februarie 25, 2011 21:25

    Mie mi se incarca rau melodia, dar din inceput, chiar ca…
    mamaaaa, ce mai ne balanganeam pe melodia asta prin tinereti 😀

  8. Februarie 25, 2011 22:21

    Dap! E bun tipul😀 Mi-am adus aminte de vremurile din anul I de facultate când am cântat Don`t cry la bal😀

  9. klausen1976 permalink
    Februarie 25, 2011 22:22

    pai, m-ai bagat direct in ceata ! … canta el sau e abureala ? … acapella parca nu mai este atat de bine … oricum, are voce grasu🙂

  10. Februarie 26, 2011 5:51

    Excelent, Georgiana! Ai idei grozave!😉
    Iata Duzina mea de cuvinte:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/licita%C8%9Bia-din-seria-duzina-de-cuvinte/
    Te astept, imi place mult cum scrii!
    Pup, weekend frumos!🙂

    • Februarie 26, 2011 10:25

      Mirela, multumesc fetita pentru aprecieri, dar n’am facut duzina😦 (inca) am racit si nu prea am starea, dar ziua nu s-a terminat… Hai ca vin la tine s-o citesc.
      Te pup si eu de buna dimineata!

  11. Februarie 26, 2011 18:09

    Mda, păcat că un talent ca ăsta nu-și găsește singur drumul în muzică și o dă pe imitații.
    @Virtualul
    Răule! :-p

Trackbacks

  1. Dor de clasici … « Silence's Blog
  2. Departe « Cristian Dima
  3. Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

