Skip to content

Duzina de cuvinte. Of, răceala asta!

Februarie 26, 2011

Provocare de la Papagigli pentru noi. Iată şi cuvintele: absolute, categorie, defect, dibăcie, elocvență, franceză, mască, mucoasă, neg, salariu, servită, utopie.

Şi uite cum răcită şi mucoasă toată m-am apucat de scris, recunosc, niţel impulsionată cu foarte multă dibăcie de Mirela. Aşadar, arunc masca de om bolnav cât colo, îmi neg din toate puterile suferinţa şi scriu. Acuma voi să nu vă aşteptaţi la un text plin de elocvenţă, adică ar fi o utopie să credeţi că la cât de războlită sunt aş mai putea fi şi coerentă.
Nu, nu mă pot concentra deloc. Responsabil cu lipsa de concentrare se face nasul meu defect – îl simt de parcă-i strâns c-o cheie franceză. Începe să-mi fie din ce în ce mai clar că azi sunt necuvântătoare – o categorie din care foarte rar mi se întâmplă să fac parte (şi voi ştiţi asta).
Sper că n-o să mă judecaţi prea aspru pentru textul ăsta care abundă în aberaţii absolute şi n-o să-mi tăiaţi din salariu. Recunosc şi mă căiesc, am venit cu lecţia neînvăţată! Prostia mea! să nu-mi făcut eu de aseară o fiţuică, o servită ceva…

Au mai răpuns la provocare şi:

Mirela

Redsky

Psipsina

Scorpio

Virusverbalis

Papagigli

Anaveronica

22 comentarii leave one →
  1. Februarie 26, 2011 12:18

    😆 la cat suntem de busite, bine ca mai putem scrie. hai fata, ca te-ai descurcat beton!
    sanatate maxima!

  2. Februarie 26, 2011 12:20

    red, merci mami, la fel si tie! dacă ai şti ce înfundată-s şi ce migrenă am, mi-ai plânge de milă. dar mai bine hai să plângem una pe umărul celeilate, vrei?😀

  3. Februarie 26, 2011 12:38

    Eu cred ca si daca as pune „cavou” sau „parastas” tu tot ai reusi s-o intorci intr-un fel sa faci omul sa se simta bine citindu-te. Mai nasol e ca nu te simti tu, dar in mod sigur raceala asta nu-ti afecteaza imaginatia. Ma, tu esti intruchiparea veseliei. Pup u, talentoaso!

  4. Februarie 26, 2011 13:02

    Chiar așa! Fără servită? O fițuică acolo cât de cât… Un hands-free😀

  5. Strigo permalink
    Februarie 26, 2011 13:21

    Fi-t-ar filmele sa fie… ca te-or oprit din pocesul crearii😀
    No, las ca ti-am trimis ceva soare, sa te faci bine😉

  6. klausen1976 permalink
    Februarie 26, 2011 13:30

    nota 10 !🙂

  7. Februarie 26, 2011 13:35

    Nu ma asteptam sa nu vad ca tot metoda naturista, a saracului este cea mai eficienta, mai ales daca este privita prin prisma rapostului calitate-pret.

  8. Februarie 26, 2011 15:57

    fir-ar sa fie de raceala! Viroza,gripa sau ce dq o fi..eu una m-am saturat de ea..mai ales ca joc ping-pong cu fimiu vizavi de asta.
    cred ca trebuie sa sechestram pe cineva la noi in casa,ca sa o ia si sa plece cu raceala odata!

    o fi pe capul tau..nu o fi,dar mie mi-a placut cum ai scris.

  9. Februarie 26, 2011 16:02

    Georgi, cat de bine-mi pare ca te-am impulsionat cu dibacie, ar fi fost pacat sa-ti lasi masca de om racit si sa stai mucoasa in batista, in loc sa scrii asa o capodopera a hazului! Ai meria salar, ca ne faci sa radem! Proza ta e de categorie grea la sectiunea „ras spontan” si n-are nicin defect si nu e nici o utopie sa credem ca, daca venim la Georgi, sigur ne binedispunem! Cu coafura ta franceza si elocventa cunoscuta, nu puteai sa zaci n pat! Doamna este servita cu… APLAUZE!
    Te pup, Georgi! Weekend superfainhaios! :)))))

  10. Februarie 26, 2011 18:01

    Vaaai, brava tie, foarte frumoasa compozitie la asa vremuri nasoale!

  11. Februarie 26, 2011 18:10

    Fată, lasă naibii duzinele de cuvinte și fă-te bine, că avem treabă!

  12. Februarie 26, 2011 18:27

    să te faci bine, jorji. în rest, vorba lui papa, tu şi amintind de un parastas, tot ne-ai facem să râdem. mie îmi face tare bine acum.
    te îmbrăţişez şi vorba lorei, să fii bine.😀

  13. Februarie 26, 2011 18:33

    Uite ,dom’le,cum ma inspir ,cand te citesc..Ma uitai la slvc (mai sus un pic)si-ti doresc.. si la vara cald, sa scapi acusica de raceala..Referitor la duzina cu migrene, sa dam Cezarului ce- i al Cezarului:ceai cald si urari de insanatosire.Ptiu, sa nu te deochi! Dac acu reusesti sa legi cuvintele asa , da cand te-oi lecui?Nici nu vreau sa ma gandesc..Tsunami… :))

  14. Februarie 26, 2011 20:35

    Mulţumesc copii pentru aprecieri şi pentru tot! hai să fim sănătoşi! V-aş pupa dar nu vreau să vă dau (era să zic viruşi) răceala!

  15. Februarie 26, 2011 21:22

    Bine ca nu zisasi virusi, ca-mi atacai nationalitatile conlocuitoare..Stiui io ca nu zici… :))
    Virusi mici si virusei, astia-s puisorii mei…

  16. Februarie 26, 2011 21:25

    Multă sănătate, dragă Georgiana! La câte hapuri vei fi luat deja, încearcă şi o „ţuică hiartă cu chiper”, să moară îmbătaţi viruşii! Mama lor de viruşi.
    Toată lumea e bolnavă prin jurul meu, iar eu nu am nimic! Buhai sănătos!😀 Nici măcar nasul nu-mi curge. Sau măcar un strănut, ceva, acolo. Nu ştiu cum fac, dar cum se ating de mine viruşii, mor…otrăviţi!😀 Uite ce mă laud şi eu…
    Însănătoşire grabnică tuturor!

  17. Februarie 27, 2011 17:27

    io chiar fac o impartire pe coloane … cine a zis NEG de negatie si cine a luat-o cu NEGul de pe obraz. Pina acu e 5-1😉

Trackbacks

  1. Soacra altoită (al patrulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME
  2. Duzina de cuvinte-Ari « cataratorii
  3. duzina de cuvinte- αγόρι μου, αγάπη μου « psipsina
  4. Duzina de cuvinte: Instalatorul | Redsky2010's Blog

Lasă un răspuns

