Skip to content

La mulţi ani, Dănuţ!

Februarie 27, 2011

Astăzi, nepoţelul şi finuţul meu drag şi scump împlineşte 5 ani. Îi doresc tot binele din lume, mulţi ani fericiţi şi vreau să-i zic şi aici că-l iubesc tare, tare!

25 comentarii leave one →
  1. Februarie 27, 2011 6:32

    La multi ani, sa va traiasca si sa va bucurati de el ! E frumusel foc!

  2. Melania (soacra) permalink
    Februarie 27, 2011 8:17

    La multi ani si din partea bunicilor din Iasi, sa-ti traiasca parintii, nasica si nasul, bunicii din Onesti, sa ai parte de multa sanatate si fericire in viata iar noi sa ne bucuram de „realizarile” tale. Sa ne traiesti si sa ne bucuri zilele ce ne-au mai ramas! Te imbratisam cu drag si inca odata La multi ani! (Scuze Giana c-am postat aici dar am vrut ca urarile noastre sa se „impleteasca”😉 ). Felicitari si voua pt. finut!

  3. Februarie 27, 2011 8:30

    La multi ani!
    Vreo petrecere, ceva?

  4. Februarie 27, 2011 10:06

    Cum sa nu-l iubesti? E o minunatie! LA MULTI ANI! MULTA FERICIRE!
    Pentru sarbatorit:

  5. Februarie 27, 2011 11:42

    la mulţi ani nepoţelului şi finuţului tău!
    să aibă parte de tot binele din lume, de oameni buni şi dragi, de împliniri.

    uite că mai avem ceva în comun: şi eu am un nepoţel pe care l-am şi botezat, doar că e puţin mai mărişor. face 7 ani în iunie şi astăzi avem program stabilit de el, cum altfel?!

  6. Strigo permalink
    Februarie 27, 2011 11:50

    Ce simpatic e… !
    La multi ani!

  7. Traian permalink
    Februarie 27, 2011 12:50

    Sa-ti traiasca amindoi: si nepotelul- pe care-l stim- si soacra, pe care n-o stim, da’ uite ce frumos zice de voi !

  8. Februarie 27, 2011 15:14

    La mulți ani Dănuț !Să crești mare sănătos, fericit și lipsit de gânduri.

  9. Februarie 27, 2011 15:47

    la multi ani:)

  10. Februarie 27, 2011 15:51

    La multi ani pustiului, e un scump!🙂

  11. Februarie 27, 2011 17:18

    La multi ani!

  12. Februarie 27, 2011 17:28

    ha ha, ce tare-i caciulita de spuma! Sa-ti traiasca nepotelul!

  13. Februarie 27, 2011 17:50

    la multi ani lui danut!
    poate facem cumva la vara de imbinam utilul cu placutul si ne intalnim la onesti, sami-l prezinti si mie :*

  14. Februarie 27, 2011 17:52

    La multi ani, Danut! Sa cresti mari si sa ii bucuri pe ai tai cu toata copilaria si toata viata care ti se deschide cu fiecare pas. Dar mai ales nu uita sa o intreci in nazbatii pe matusica ta draga, Georgiana!🙂

  15. Februarie 27, 2011 18:03

    Georgi, am revenit!
    Pun textul stas:
    Iată o Provocare parfumată la care insist să participați în număr cât mai mare! E primăvară și asta sper să vă stimuleze imginația și dorința de miresme proaspete! Vă aștept la mine pentru înscrieri. O zi parfumată!
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/provocare-parfumata-lansata-de-mirela-pete/
    Sper să încerci, că ai talent cu carul. Pup u!😛

  16. Februarie 27, 2011 22:02

    La mulţi ani, nepoţelului tău! E tare zâmbăreţ şi drăgălaş.

  17. Februarie 27, 2011 22:32

    @all:
    Acum m-am adunat si eu pe acasă.
    Vă mulţumim tuturor pentru urări, atât eu cât şi Dănuţ şi părinţii lui, vă îmbrăţisăm şi vă dorim şi noi vouă ani mulţi şi fericiţi!
    Îmi sunteţi dragi cu toţii şi vă simt foarte, foarte aproape!
    Pupăciuni fără normă!!

  18. Blue Rose permalink
    Februarie 27, 2011 23:20

    La multi ani nepotelului tau🙂

  19. Februarie 28, 2011 1:56

    Danutule
    La multi ani, barbate! Eu iti urez sa cresti cit mai repede si sa dai iama-n gagici! Acu’ ca ti-am urat asa frumos, dai si tu o bere?😉

  20. Februarie 28, 2011 11:17

    Păi și din partea mea trimite o urare de La mulți ani și viață de Năbădăios😀

  21. Februarie 28, 2011 12:06

    blue, papa, cristinel, mulţumim dragii noştri, asemenea! Vă pupăm şi vă dorim o săptămână frumoasă!
    Papa, pentru tine chiar două!😉

  22. Carmen Negoita permalink
    Februarie 28, 2011 18:24

    Cu un pic de întârziere, LA MULŢI ANI şi din partea mea.😀 Să crească mare şi voinic şi să umple casa părinţilor, dar şi a ta, când vine în vizită, de bucurie şi de râsete, că aşa îi şade bine unui puşti năzdrăvan.🙂

  23. Februarie 28, 2011 22:22

    La Multi Ani, brotacelului! :))

Trackbacks

  1. Demidulce « Blogul lui Teo Negură
  2. Martie, unde ești, cu căldura ta cu tot? | Ada Pavel

Lasă un răspuns

