Skip to content

Amintiri de 1 Martie.

Martie 1, 2011

Azi am avut parte de-o surpriză. Maică-mea a scos din „cufărul cu amintiri” nişte felicitări îngălbenite de prin anii ’80. E de musai să le vedeţi şi voi, mai ales că-s de sezon. Din păcate calitatea lor lasă de dorit, pentru că-s făcute, ca de obicei, cu savoniera telefonul.😀

1. felicitare de la mine (13 ani) pentru mama:

Cu textul:  „În fund, pe cer albastru în zarea ‘depărtată, la răsărit, sub soare, un negru punct s-arată! / E cocostârcul tainic în lume călător, Al primăverii dulce, iubit prevestitor. / Ah! Iată primăvara cu sânu-i de verdeaţă, În lume-i veselie, amor, sperare, viaţă! / Şi cerul şi pământul preschimbă sărutări, Prin raze aurite şi vesele cântări.”

2. de la tata pentru mine:

Uite ce-mi zicea: „Scumpa mea fiică, acest gingaş simbol al primăverii să-ţi aducă numai bucurii, împliniri şi realizări cît mai frumoase la învăţătură. Cu drag, tata.”🙂 nici în felicitări nu mă slăbeau cu „învăţatul”!

3. Aici e de remarcat faptul că de mică sunt foarte „talentată” ( felicitare scrisă în primăvara 1990 – după „revoluţie”). Fiţi atenţi aicea ce texte pe mine: ” A fost odată…. o primăvară care a început în decembrie. Puritatea ei să ne umple sufletul. Cu drag, Giana”. A? v-am dat pe spate?😀

4. Alte  modele de felicitări din „trend-ul” anilor ’80….

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu îmi aduc aminte că puneam mare suflet şi mă pregăteam cu drag petru ziua de 1 martie. Am senzaţia că-n timp tradiţia s-a mai diluat. Mărţişoarele şi felicitările au devenit şi ele tot virtuale şi uite de aia, chiar acum, am să vă ofer şi eu unul cu toată dragostea mea! S-aveţi o primăvară frumoasă, dragii mei!

37 comentarii leave one →
  1. Martie 1, 2011 6:21

    De 1 Martie, cu drag!

  2. Martie 1, 2011 7:37

    Sa ai o primavara frumoasa si cel mai frumos martisor sa fie al tau!

  3. Martie 1, 2011 9:36

    o primavara frumoasa, calda si insorita!
    pupici

  4. Martie 1, 2011 10:58

    printre fulgii care dansează în fereastra mea trimit gânduri bune către prieteni, gânduri de primăvară. în semn de roşu şi alb, născută din graţia ghiocelului şi parfumul suav al zambilei, cu tuşele fragile ale freziei, primăvara să te găsească, să te recunoască.
    o primăvară cu bine, jorji!

    aveam şi eu primele două modele de felicitări!😉 şi pentru căiubesc tradiţia mărţişorului deja îl port la rever…

  5. Martie 1, 2011 11:00

    Frumoase amintiri, neprețuite!🙂
    Mărțișor fericit tuturor! O primăvară minunată! Pup, hai la Mărțișor pufos și scumpic!🙂
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/mar%C8%9Bi%C8%99oare-pentru-prieteni/

  6. Martie 1, 2011 11:56

    O primăvară cu felicitările din suflet, nu cele virtuale și cu mărțișori cu ață roș-albă aduși cu stângăcie de soțul timid…

  7. Traian permalink
    Martie 1, 2011 12:20

    Primavara in sufletul tau,
    Iti doresc, sa fie mereu !

  8. cumasline permalink
    Martie 1, 2011 12:25

    La multe primaveri fericite!

  9. Martie 1, 2011 13:37

    O primavara frumoasa si insorita !

  10. Martie 1, 2011 14:37

    Si-n dar, um martisor de dor, pe muzica de Lennon si culori de Klimt

  11. Martie 1, 2011 15:01

    O primavara fierbinte!

  12. Martie 1, 2011 15:53

    Si de la noi, un ghiocel adevarat!

  13. Martie 1, 2011 15:56

    O primavara minunata si tie!

  14. Martie 1, 2011 18:20

    Multumesc dragii mei pentru urari si pentru martisoarele muzicale!! Sunteti niste draguti cu totii ca v’ati gandit la mine!!

  15. Martie 1, 2011 18:37

    si eu pregatisem felicitarile in scan, sa le pun pe blog, dar mi-a fost lene. mereu preagtesc ceva, si ajunge alceva in post!
    sa vina afurisita de primavara, ca m-am nevrozat la cap si la oase, de atata iarna!
    La multe primaveri frumoase, oricat de tarzii ar fi!

    • Georgiana permalink*
      Martie 1, 2011 18:41

      Lectarito, multumesc draga mea. Sincera sa fiu si eu is cam nevrozata din motive de iarna care nu se mai termina. Am o lehamite cronica asa ca te inteleg perfect. Si eu as fi avut de comentat la postarea ta de azi, dar o fac maine mai pe indelete. Pup iu!

  16. Martie 1, 2011 18:39

    Vine vine priiimavaraaaa,
    Se asterne in toaaata taraaa
    Floricele ,ghioceiiiiii
    Hai sa le-adunam blogareiiii….

    • Georgiana permalink*
      Martie 1, 2011 18:42

      Scorpiuto, bine ca esti vesela :)))) Te pup, sugar beib!

  17. Martie 1, 2011 20:23

    Trebuie ca sa-ti zic ca m-ai surprins foarte tare! Eu, dupa ce am fost la Slvc, m-am gandit, sa vin si sa aduc un gand de primavara la tine pe blog dar cineva a sunat la poarta, au intrat si ne-am luat cu vorba. Nu mica mi-a fost mirarea cand te-am gasit cu urari pe tine la mine ! Deci a fost gand la gand! :-*
    Te pup si o primavara minunata iti doresc si eu tie! >:D<

    • Martie 1, 2011 20:26

      Ana, iaca ce poate sa faca chimia asta!!
      te pup si eu si aici si hai sa ne rugam colectiv sa vina primavara!!🙂 :*

  18. Martie 1, 2011 20:28

    Georgi, da, sunt total de acord!
    Da’ nu trecem la spirala, da?! ;))

  19. Una permalink
    Martie 1, 2011 22:04

    Mart in casa, puricii afara!🙂

  20. Martie 1, 2011 22:20

    La mulţi ani de Mărţişor, dragă Georgiana! Un gând frumos, de primăvară, ţie şi oamenilor deosebiţi de aici, precum şi familiei tale! O primăvară frumoasă tuturor!

    PS Azi am ajuns la servici în timp ce afară…ningea! Mă gândeam să încep colindatul, ca de Crăciun. M-am pregătit, totuşi, cu…mărţişoare! Îmi place să le ofer ca şi atunci când eram la şcoală.
    Pozele cu felicitările tale de demult, sunt extraordinare, Georgiana! O felicit pe mama ta că le-a păstrat! Sunt nepreţuite.

    • Martie 1, 2011 23:39

      Alex, multumesc dragule! Imbratisari primavaratice si din partea mea tie si alor tai dragi.
      La cat de finut esti, sunt convinsa ca toate fetele de la serviciu au primit un martisor de la tine🙂 Chapeau!
      Te pup si cum ziceam si mai sus, hai sa ne rugam colectiv sa vina primavaraaaaaaaaa!

  21. Martie 1, 2011 23:36

    Una, da’ chiar ca! Nu vor sa iasa puricii ca-i ger😦 of! of!
    pup fata!

  22. Martie 2, 2011 15:24

    Bre, da’ taică-tu ăsta tare jmeker: în loc să-ţi fi oferit nişte bani de-o eugenie, napolitană, brifcor, ciocolată chinezească şi gumă iugoslavă, ei bine, el s-a scos cu o felicitare, zău aşa!

Trackbacks

  1. Premiile primăverii « silavaracald's Blog
  2. Trafic cu Hituri (runda 57) « Blogul lui Teo Negură
  3. Pentru tine, Lisa! (4) « Cristian Dima
  4. Mărțișor « Un blog cu năbădăi
  5. semn de trecere, o petiţie. « psipsina

Lasă un răspuns

