Skip to content

Haideţi cu primăvara!

Martie 2, 2011

Am stabilit aseară cu Ana a lui Manole, plictisită şi sătulă şi ea de atâta iarnă, să puneam de-o rugăciune colectivă  (fără spirală:mrgreen: ), rugăciune care să ajungă acolo sus şi care să aibă drept rezultat – venirea primăverii. Cine se mai bagă?

UPDATE:

Iote că Virusverbalis al nostru ne-a compus şi rugăciunea:

„Dă-ne Doamne, atotputernicule, cele trebuincioase în casă, cu ce să dăm zăpada, curăţă—ne ţurţurii da la streşini şi mântuieşte-ne de alunecări. Fă Doamne, milostive, ca robul tau Virus să nu mai cadă-n zăpadă, cum a căzut ieri şi linişteşte-l cu poveţele tale. Dăruieşte-mi Doamne, prealuminatule, înţelepciune nemărginită, nu mă duce înspre fărădelegi vrute şi nevrute şi dă-mi căldură-n calorifer, că o să plătesc de-o să mă ia dracu (Doamne iartă-mă) la sfârşitu lunii. Fă-mă, preamarite, să am mintea odihnită, când mă-mbrac dimineaţa, că greu îmi mai e cu-atâtea haine pă mine… Mai dă Doamne şi soare, că mi s-a pus pata de-atâta nor şi mai spune-i şi lu Sfântu Ilie, că parc-anebunit, să nu mai slobozească ăi nori, că mi s-a urât de-o lună-ncoa , acu’ şi pururea. Şi coboară mărite, liniştea peste românii tăi, înfrăţeşte-i în ale înţelegerii, întru propăşirea păcii între ei. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!”

Şi hai să cântăm cu toţii, în cor:😀

28 comentarii leave one →
  1. Martie 2, 2011 10:07

    Daca nu-i spirala, tot dijeaba!

  2. Martie 2, 2011 10:20

    tu si Ana sunteti pe post de guru?🙂

  3. Martie 2, 2011 10:40

    Da-ne Doamne,atotputernicule,cele trebuincioase in casa, cu ce sa dam zapada , curata—ne turturii da la stresini si mantuieste-ne de alunecari.Fa Doamne, milostive,ca robul tau Virus sa nu mai cada-n zapada, cum a cazut ieri si linisteste-l cu povetele tale. Daruieste-mi Doamne,prealuminatule,intelepciune nemarginita , nu ma duce inspre faradelegi vrute si nevrute si da-mi caldura-n calorifer, ca o sa platesc de-o sa ma ia dracu (Doamne iarta-ma) la sfarsitu lunii.Fa-ma ,preamarite,sa am mintea odihnita, cand ma-mbrac dimineata, ca greu imi mai e cu-atatea haine pa mine..Mai da Doamne si soare, ca mi s-a pus pata de-atata nor si mai spune-i si lu Sf Ilie ,ca parc-anebunit, sa nu mai slobozeasca ai nori , ca mi s-a urat de-o luna-ncoa , acu’ si pururea.Si coboara marite,linistea peste romani tai,infrateste-i in ale intelegerii,intru propasirea pacii intre ei.Asasa-mi ajute Dumnezeu!

  4. Martie 2, 2011 11:51

    Ana, iote fată că Zaqk vrea spirală! Cum făcem până la urmă?😀

    Cool, noi suntem un fel de guri😛 iote la Ana la avatar ce guriţă are! hi hi

    Viruse, :)))))))))))) eşti terbil!!

  5. Martie 2, 2011 12:42

    Eu, ca de obicei, ţin cu ursul.. pardon, cu iarna! Atîţia ani la rînd ne-am tot plîns că nu mai avem ierni ca altădată, că n-avem zăpadă, că ne-am mulţumi măcar de sărbători cu ceva nea şi cîţiva fulgi, că bunicul săpa tunel să ajungă la fîntînă, că era omătul mare cît gardul, că încălzirea globală, că efectul de seră, gaura din stratul de ozon… Şi-acum avem, în sfîrşit iarnă şi uite cum unii se plîng ca-i prea mult pentru psihicul lor doritor de soare şi căldură… Deci eu ţin cu iarna!

    • Martie 2, 2011 13:52

      Remi, iaca eu nu m-am plâns niciodată de lipsa zăpezii. Probabil pentru că-s născută primăvara. Îmi place iarna doar la munte şi atât. În rest, Duamni iartă-mă, sunt o friguroasă fără pereche, urăsc să plătesc 4 milioane pe lună la întreţinere, urăsc gripa, răceala şi toate nebuniile de viroze (eu fac câte 3-4 pe sezon rece) etc samd. Eu nu zic, să fie iarnă, dar e suficientă 4 luni: noiembrie, decembrie ianuarie şi februarie. Gata.

      • Martie 2, 2011 14:52

        E he, dacă ar fi iarnă din noiembrie sigur în ianuarie te aud: Haideţi cu primăvara!!!

  6. Martie 2, 2011 13:14

    Mă miram de dimineaţă, cum de a ieşit soarele! De la rugăciune, sigur că da!😀 Sper să nu ne rugăm prea „cu foc” şi să ne pomenim cu vreo…caniculă peste câteva zile şi-apoi să cerem zăpada înapoi!
    Vine primăvara! Se aude cum tropăie pe drum!

    • Martie 2, 2011 13:54

      Alex, şi aici e soare, da-i cu dinţi. E frig băi, ce să mai … deci eu zic să nu te opreşti din rugat că nu-i cazul😀

  7. Una permalink
    Martie 2, 2011 13:23

    🙂

  8. Martie 2, 2011 13:59

    Georgiana, dar cu „zilele babelor” cum rămâne? Văd că sunt nişte babe zburlite rău! Aud la tv că vine iar zăpadă cu ger straşnic! Brrrr!
    Mi-am amintit de bunicuţa mea (de la care moştenesc pofta de râs, glumit şi zâmbit) – Dumnezeu s-o odihnească! – cum se distra pe seama „babelor” de pe strada ei. Şi erau destule, una mai „arătoasă” decât cealaltă.😀

    • Martie 2, 2011 14:16

      Alex, eu anul ăsta, văzând ce nasoală-i vremea, nu mi-am mai ales nicio babă:mrgreen: De ce să mă risc aiurea?😀
      Dumnezeu s-o odihnească în pace pe bunica ta, dacă-i semeni ei îmi imaginez ce drăguţă era🙂 O bunică bună. Sunt şi bunici mai puţin bune.
      Apropo de babe, ce să zic… sunt şi babe frumoase, că până la urmă şi frumuseţea asta tot din interior vine!

  9. Martie 2, 2011 14:42

    Aşa este, Georgiana! Un suflet frumos se vede şi pe chip, ca o lumină. Bunica mea m-a învăţat să iubesc florile, animalele şi să zâmbesc chiar şi atunci când eşti supărat, că e mai bine aşa. Pentru mine, era cea mai frumoasă bunică: blondă cu ochii albaştri ca cerul. Şi povestea minunat de frumos! Nu ne mai săturam de poveşti, aşa cum le spunea dânsa. Iar cu zilele babelor, noi râdeam de cum se potrivea vremea de-afară cu câte-o băbuţă mai zburlită şi urâcioasă.
    Uite, mi-am amintit de bunicuţa mea. Pe 9 martie era ziua dânsei…

  10. Martie 2, 2011 14:53

    Deci robu’ Virus e dus pe la biserică. Foarte tare rugăciunea. Am râs mult. Aia cu „robul tău, Virus” mi-a plăcut, dar bomboana de pe colivă (ce bisericos sunt astăzi) este „că mi s-a urât de-o lună-n coa’, acum şi pururea”. =)) Genial, Viruse. Felicitări.

  11. Martie 2, 2011 15:46

    foarte frumoasa rugaciunea :))))ma bag si eu. n-o sa fiu acolo in cercul vostru, dar sunt cu gandul la voi:)la Tulcea se pare ca rugaciunile au efect. A iesit soareleeee!!!

  12. Martie 2, 2011 15:55

    virusache
    O rugaciune catre Gore, n-ai? Sa de-a dracului drumu la incalzirea aia globala, ca doar n-a luat Nobelu’ ala pe povesti, no, beli-ne-ar turturele, cum bine zisesi!😆

  13. Martie 2, 2011 16:49

    la mine îi soare jorji şi nu-i piculeţ de nămet. puţin frig, da e de-abia baba lui doo martie.
    şi dacă susţin petiţia e numai din drag de tine. (nu arunca cu bulgări în mine că iubesc iarna, te rog)

  14. Martie 2, 2011 17:08

    Măi, aici a fost soare. Și ieri, și azi. Așa că nu voi participa la spirală, fiindcă, în ciuda nick-ului meu, nu mă dau în vânt după soare. Sau să fie, dar eu să stau la umbră.🙂

  15. Martie 2, 2011 17:42

    Pai cum reac ,ca nu fusei nici la copca anu asta..Asa ca, m-am saturat sa tot lustruiesc lansetele si prajinile…Adevaru e, ca nici caldura mare nu-i buna, imi vine s-o iau razna atunci..Nici asa,nici asa ,cin sa mai inteleaga…23 grade cu plus ,cam aci e fain..

  16. Martie 2, 2011 18:30

    Beyyy,azi a fost baba mea:)).
    urata baba,vreau primavara…si eu ti-am cantat de ieri.
    io nu vreau spirala,ca ametesc.

  17. Martie 2, 2011 19:19

    Georgiano, fata , daca fac vreo spirala , patrat , orice forma geomterica sa ma chemi si pe mine sa contribui la chmearea primaverii ca nu mai pot!

  18. Traian permalink
    Martie 2, 2011 20:15

    Ma bag si eu linga Minodora ! La spirala.

  19. Carmen Negoita permalink
    Martie 2, 2011 20:40

    Giana, mă bag şi eu la spirală, dar să fie pe melodie că tare aş mai avea chef de o horă.😀

  20. Martie 2, 2011 22:05

    Georgi, cred c-am sarit pasajul cu virusii…ca sunt KO! :)))
    Zack: la ce „lumanari” am acum …la „fierbinteli” cu transpiratie abundenta si stari de somnolenta…io zic ca-s taman buna de spirala😀 😀 😀
    Coolnewz: mooama ce guru sunt! La 38 spre de 39 de grade :))))))))))))))))))

  21. Martie 2, 2011 22:43

    acum vreo 40 de ani, cand eram la gradinita si ne duceau invatatoarele in excursie, pe coasta dealului, pe un camp cu iarba verde si papadii, cantam cantecelul acesta. Multmumim de amintire, Georgiana!

  22. Martie 3, 2011 23:30

    Zapada e la cote istorice , dar disperarea MEA? :)))))))) Sarumana:*

Lasă un răspuns

