Skip to content

Toyota nu concediază

Martie 4, 2011

Mda, am „plantat” şi azi un filmuleţ (tre să recunoaşteţi că-i faină tare reclama) tot din cauză de lipsă de chef, imaginaţie, astenie de primăvară sau, mă rog, de iarnă şi tot aşa – motive sunt o mie, dar uite, mi-am propus ca mâine să vă surprind cu ceva… nu ştiu încă cu ce, dar îmi vine mie o idee. 😉

Btw, voi cum staţi cu cheful pe vremea asta?

18 comentarii leave one →
  1. Martie 4, 2011 8:33

    Io astept sa lansez prima undita..Sa-i fac botezu..Da cre ca mai e da asteptat,ptiu…! Fir intins ,Viruselule! :))

  2. Martie 4, 2011 9:36

    tu pune mana si scrie maine ,,duzina de cuvinte”..cu cele 12 date de papa…uite,ai subiect :))

  3. Martie 4, 2011 16:11

    simtaica reclama.

  4. Martie 4, 2011 16:17

    Simpatica reclama. 🙂

  5. Martie 4, 2011 16:31

    „Human touch”?????

    Cat cat de (h)umana este atingerea atunci cand se urca la volan?
    Sigur este vorba despre o reclama Toyota, sau este un promo pentru „pride parade”?

  6. cafeauata permalink
    Martie 4, 2011 17:24

    Dupa cum vezi, eu n-am scris nimic de multa vreme si nici nu stiu daca o voi face in viitorul apropiat. Asa ca, tu esti totusi mai inspirata…

  7. Una permalink
    Martie 4, 2011 21:02

    si eu stau rau cu cheful… cred ca mi se trage de la dubla identitate :((

  8. Martie 5, 2011 8:14

    Georgi, am trecut sa-ti urez un weekend minunat si sa las asta:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/duzina-de-cuvinte-un-cuplu-invidiat/
    Pup u! 🙂

  9. Martie 5, 2011 13:37

    Georgiana, tu ești la VENEZIA cu Melami! Oh, Venezia, amore mio! Brava, ești o fată deșteaptă! 🙂

  10. psipsina permalink
    Martie 5, 2011 14:12

    jorji, missing u!
    o întrebare doar:
    http://www.youtube.com/watch?v=4QssmIIs-8Q

  11. Martie 6, 2011 20:42

    Mai Gerorgiano, fato esti bine? Da-ne si tu un semn, ca ai promis ieri ca ne surprinzi si vad ca inca nu ne-ai surprins cu nimic.

  12. Martie 7, 2011 2:19

    Bre doamnă Giana, dă un semn bre, că Melami nu dă. Marţi o să ajung şi eu prin Venezia. Mă gândeam să vă invit la o cafea. I pup you pi-amândoo.

  13. Martie 7, 2011 15:15

    mama,mama, ce de povesti ai sa ai tu de depanat cand te intorci! have fun!!!

  14. Martie 7, 2011 20:18

    Tu umbli lela și ne prostești pe noi cu tot soiul de chestii 😀

  15. viorel permalink
    Decembrie 30, 2011 10:30

    super daca as cumpara o masina acea sa fie toyota.mai convins.

Trackbacks

  1. Popii pe bancă – Dialoguri nocturne « Cristian Dima
  2. PAlfabetic – A | Blogul lui CARMEN
  3. Pentru tine, Lisa! (5) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

